Lichte Lederen bekleding poetsen.

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
peer

Lichte Lederen bekleding poetsen.

Bericht door peer » 27 aug 2010, 09:51

Ik heb in de bmw een lichte lederen bekleding (Cremebeige). Nu heb ik deze de afgelopen 2 jaar altijd schoongemaakt met de reinigings producten van BMW zelf. Maar om 1 of andere reden lijkt dit niet meer te werken. Ik krijg mijn stoelen niet meer zuiver :(

Nu ben ik rond aan het kijken maar er zijn zoveel verschillende producten dat ik toch maar eens hier om ervaringen ga vragen. Ik lees veel over ColourLock maar ook daar staan weer enorm veel producten waardoor ik nog niet weet wat ik moet hebben.

Wat gebruiken de mensen hier om lichte lederen bekleding te reinigen en te voeden?

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Re: Lichte Lederen bekleding poetsen.

Bericht door maarten22 » 27 aug 2010, 10:58

Als je het simpel wilt doen koop je de Swissvax de cleaner en conditioner samen met de swissvax leder borstel. Dit zijn gewoon colourlock producten. Wil je het goedkoper doen dan bestel je direct bij colourlock. Zou je aanraden om dan deze producten te kopen:
-Glad leder reiniger mild
-Glad leder onderhoudsset mild
-Reinigingsborstel
Zie http://projecten.qontent.nl/colourlock/webshop/

///Martijn

Re: Lichte Lederen bekleding poetsen.

Bericht door ///Martijn » 27 aug 2010, 12:06

Peer, ik raad je aan om even te bellen/mailen met Colourlock. zij kunnen je zo vertellen wat je nodig hebt. Ik weet niet hoe vuil het leer is, maar licht leer wordt natuurlijk snel donker. Indien jij de kleur ook weer wilt updaten zul je wellicht ook leerverf nodig hebben.

Plaats reactie