Nu mis ik dus wel Geelhoed statistiek.wjn schreef:Dikke kans dat er VEEL MINDER harder dan 120 reden als voor de verbreding.

Nu mis ik dus wel Geelhoed statistiek.wjn schreef:Dikke kans dat er VEEL MINDER harder dan 120 reden als voor de verbreding.
KW schreef:Ken geen enkele weg in Nederland waar niet prima langere tijd achtereen 160 te rijden is, en dan heb ik toch al bijna elke snelweg in het land al wel gehad. Veel stukken snelweg is 180+ ook nog best goed te doen![]()
Of Bami-bakkenallen schreef:KW schreef:Ken geen enkele weg in Nederland waar niet prima langere tijd achtereen 160 te rijden is, en dan heb ik toch al bijna elke snelweg in het land al wel gehad. Veel stukken snelweg is 180+ ook nog best goed te doen![]()
Op de A16 van Rotterdam naar Dordrecht heb je een paar stukken weg die verzakt zijn. Mocht je daar toevallig met die logge Amerikaan overheen gaan met meer dan 160 zal die hoogstwaarschijnlijk met de bodem tegen het asfalt knallen om vervolgens op z'n 'oud Amerikaans' van de weg schieten. Die boer die langs de snelweg van Ambacht zit, heeft er schurft aan om iedere keer Amerikaanse en Franse hokken van z'n land te slepen met de trekker. Daarom mag je daar ook maar 100.
Je zou je bijna gaan afvragen waar wij hier in NL zo ontiegelijk veel wegenbelasting voor betalenallen schreef:KW schreef:Ken geen enkele weg in Nederland waar niet prima langere tijd achtereen 160 te rijden is, en dan heb ik toch al bijna elke snelweg in het land al wel gehad. Veel stukken snelweg is 180+ ook nog best goed te doen![]()
Op de A16 van Rotterdam naar Dordrecht heb je een paar stukken weg die verzakt zijn. Mocht je daar toevallig met die logge Amerikaan overheen gaan met meer dan 160 zal die hoogstwaarschijnlijk met de bodem tegen het asfalt knallen om vervolgens op z'n 'oud Amerikaans' van de weg schieten. Die boer die langs de snelweg van Ambacht zit, heeft er schurft aan om iedere keer Amerikaanse en Franse hokken van z'n land te slepen met de trekker. Daarom mag je daar ook maar 100.
Hmm, is dat wel zo? De Belastingdienst definieert het nog als MRB.Arthur schreef:Daarom zijn ze het houderschapbelasting gaan noemen
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Berry1000RR, Eric Z, Joost H., maurizio, tomgtr en 29 gasten