Ha, bekende van me. Eigenaar zijn zoon is een racemaatje van me. Hebben ook een mooie Testarossa staan.Mark Nauta schreef:
Zag zojuist op de A15 een witte F430 met zwarte wielen. Ik reed er rechts langs in de file.
)
Vandaag GESPOT
- Tristan
Re: Vandaag GESPOT
- Maus
Volgens mij zie ik die ook met regelmaat (zo ook afgelopen avond) in Dordt rijden.
- Adje ///M3
Tussen Eindhoven en Brussel: RS6 Sedan V10 en een Granturismo (vanuit een Brooklands MJ 08)
- Jurriuit
Tussen Veghel en EHV: Prachtige lichtgroene Aston DB4 op NL kenteken.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Kaj zekerTristan schreef:Ha, bekende van me. Eigenaar zijn zoon is een racemaatje van me. Hebben ook een mooie Testarossa staan.Mark Nauta schreef:
Zag zojuist op de A15 een witte F430 met zwarte wielen. Ik reed er rechts langs in de file.
)
-
leonard
Hans R schreef:Kaj zekerTristan schreef:Ha, bekende van me. Eigenaar zijn zoon is een racemaatje van me. Hebben ook een mooie Testarossa staan.Mark Nauta schreef:
)
Ik denk dat hij iemand anders bedoelde
- Tristan
Jij bent teammaatje
. Hoe ging de laatste race, Leonard? Nog mogelijk om in top 3 te komen?
-
leonard
Tristan schreef:Jij bent teammaatje. Hoe ging de laatste race, Leonard? Nog mogelijk om in top 3 te komen?
Ik neem aan dat je de met de Golf bedoelt. De race ging prima met als resultaat een 6e plek. Meer zat er simpelweg niet in. Sneller lukt mij helaas nog niet
Volgende week zaterdag maar weer eens extra m'n best doen....
Voor de geinteresseerden onder ons: http://www.golfendurancecup.nl/uitslagen.php
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Mercedes SLR Stirling Moss op de boulevard in Noordwijk. Helaas geen foto's. Had een Duits kenteken.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010144216
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010144216
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Dat is de auto die ook op de Bavaria city racing stond.
- Sjoerd MP BMW
Witte Panamera op zwarte velgen bij tankstation 300m van mij thuis af.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Op de A27 richting Utrecht vandaag een oranje/zwarte Nissan GT-R met kenteken uit Dubai. Zal dus wel geen bekende van hier zijn 
- Jurriuit
Om keihard mee achteruit te rijden
- Adje ///M3
Zwarte Phantom bij Tankstation de Lucht (A2)
- Chris van S.
Vanmorgen Porsche 924 met klimrek en Martinistripes over de N217 naar Oud-Beijerland.
Zag er erg gaaf uit!
Zag er erg gaaf uit!
- stefan740
Rode speedster turbo vanuit nijmegen plankgas richting waalbrug rond 7 vanavond ongeveer. Lekker geluidje erin, iemand van hier?
- daNpy
Zwarte Golf 2 in sjonnie uitvoering;
- flink verlaagd
- red bull > VW < red bull sticker
- 2 uitlaten
- spoiler onder de uitlaten
- achterlichten met witte knippers, zonder reflector en bijna onzichtbare remlichten
- strak gemaakte achterklep, met als afmaker;
- booskijkers over de achterlichten.
Beetje achteraan gezeten met de 318 bij iets hogere toerentallen kwam er een mooie zwarte rookpluim uit de linker uitlaat
- flink verlaagd
- red bull > VW < red bull sticker
- 2 uitlaten
- spoiler onder de uitlaten
- achterlichten met witte knippers, zonder reflector en bijna onzichtbare remlichten
- strak gemaakte achterklep, met als afmaker;
- booskijkers over de achterlichten.
Beetje achteraan gezeten met de 318 bij iets hogere toerentallen kwam er een mooie zwarte rookpluim uit de linker uitlaat
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk het niet. Zijn er ook maar 2 van in NL (rood dan)stefan740 schreef:Rode speedster turbo vanuit nijmegen plankgas richting waalbrug rond 7 vanavond ongeveer. Lekker geluidje erin, iemand van hier?
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
MB CL63 AMG hier voor de deur..
Bestuurslid KVSK United en eigenaar Solmar Tours.
Bestuurslid KVSK United en eigenaar Solmar Tours.
- Haipeng
Niet echt een spot, de nieuwe Audi A7 bij Pon Leusden 
- stefan740
Hm nu twijfel ik of het wel een turbo was. Ik dacht dat de dubbele uitlaat boven elkaar alleen voor de turbo was maar ff snel googlend zie ik dat dat niet klopt. Hij reed ook zeker 100+ waar je 50 mag dus ik had niet zoveel tijd om te kijkensmiley schreef:Ik denk het niet. Zijn er ook maar 2 van in NL (rood dan)stefan740 schreef:Rode speedster turbo vanuit nijmegen plankgas richting waalbrug rond 7 vanavond ongeveer. Lekker geluidje erin, iemand van hier?
-
Rupie
Jammer van die toerentellerHaipeng schreef:Niet echt een spot, de nieuwe Audi A7 bij Pon Leusden
http://www.youtube.com/watch?v=2rpGzS08HYM" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
vandaag een rode toyota gespot...die wilde zo men bijrijdersdeur inscheuren
ik ging richting Snelweg Almelo op rondweg dubbelbaans rechtsaf...ik sta net stil voor aan op de linkerbaan zie ik ineens wat roods opduiken in men zijraam....dat scheelde echt niet veel, terwijl die man gewoon eerst in de rechterij stond en ineens bedacht ik schiet er tussenuit en naar de linkerbaan gassen en dan pas kijken
maar daar was ik al, hij was al aan het sturen en rijden en toen achterom en opzij kijken en toen voor? gelukkig kon ie nog net remmen anders zat ie er vol in hij stond al in een 45gr hoek en close up...pfff.
anyway dat wilde ik niet echt vertellen...maar meer over gisteren toen ik naar de dealer reed de rem rubbers e.d. ophalen...
Ik reed daar dus die dubbelbaans weg laatste stuk richting Smudde, zie ik voor/naast me op de rechterbaan een zwarte? mercedes staan die het druk leek te hebben...
stoplichten op groen en daar ging ie heel fanatiek...ik dacht hij spot mij ofzo? dikke walmen eruit schijnbaar een diesel...anyway volgende stoplicht kort daarna stoof ie ineens van links naar rechts in-halend en over busvak? ik dacht wat een idioot...
toen zag ik van de andere kant een agent op motor, dus ik dacht eens zien wat die doet...ondertussen deed die mercedes diesel nog wildere caprilolen
was wel raar om te zien, net in een film
anyway ik hou men spiegels in de gaten, en ja hoor motorpolitie draait en in hoog tempo komt ie er aan...mij gelukkig voorbij en schijnbaar achter die idioot aan, denk een crimineel die gezocht werd...
de motoragent pakte zenuwachtig iets op van z'n motor denk walkie ofzo...een ztte de achtervolging in...toen moest ik helaas al afslaan naar Smudde, maar benieuwd wat dat was? die diesel heeft geen schijn van kans tegen een motor ook al slalomde hij overal door (was best druk)
iemand die meer weet over dat voorval?
ik ging richting Snelweg Almelo op rondweg dubbelbaans rechtsaf...ik sta net stil voor aan op de linkerbaan zie ik ineens wat roods opduiken in men zijraam....dat scheelde echt niet veel, terwijl die man gewoon eerst in de rechterij stond en ineens bedacht ik schiet er tussenuit en naar de linkerbaan gassen en dan pas kijken
anyway dat wilde ik niet echt vertellen...maar meer over gisteren toen ik naar de dealer reed de rem rubbers e.d. ophalen...
Ik reed daar dus die dubbelbaans weg laatste stuk richting Smudde, zie ik voor/naast me op de rechterbaan een zwarte? mercedes staan die het druk leek te hebben...
stoplichten op groen en daar ging ie heel fanatiek...ik dacht hij spot mij ofzo? dikke walmen eruit schijnbaar een diesel...anyway volgende stoplicht kort daarna stoof ie ineens van links naar rechts in-halend en over busvak? ik dacht wat een idioot...
anyway ik hou men spiegels in de gaten, en ja hoor motorpolitie draait en in hoog tempo komt ie er aan...mij gelukkig voorbij en schijnbaar achter die idioot aan, denk een crimineel die gezocht werd...
de motoragent pakte zenuwachtig iets op van z'n motor denk walkie ofzo...een ztte de achtervolging in...toen moest ik helaas al afslaan naar Smudde, maar benieuwd wat dat was? die diesel heeft geen schijn van kans tegen een motor ook al slalomde hij overal door (was best druk)
iemand die meer weet over dat voorval?
-
why be
ben ik niet gespot?
gisterenmiddag/ avond en vanochtend in de RS5 regio rotterdam gouda bodegraven
wat een kar.... met standje dynamic vol open is het zo vreselijk verslavend om door de versnellingen heen te knallen.
en als klap op de vuurpijl nam ik gisteren mijn favo weggetje en duikt er een Gallardo achter me aan de tunnelbak in........
4 keer achter elkaar door te bak heen , ,volgas. Kippevel is net weer weg
gelukkig ga ik eind deze maand deze auto nog op de Audi testbaan aan de tand voelen
gisterenmiddag/ avond en vanochtend in de RS5 regio rotterdam gouda bodegraven
wat een kar.... met standje dynamic vol open is het zo vreselijk verslavend om door de versnellingen heen te knallen.
en als klap op de vuurpijl nam ik gisteren mijn favo weggetje en duikt er een Gallardo achter me aan de tunnelbak in........
gelukkig ga ik eind deze maand deze auto nog op de Audi testbaan aan de tand voelen
- Hugo Bos
why be schreef:ben ik niet gespot?