iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Jurjen
Auto: 987S / 955

Re: Iphone 4

Bericht door Jurjen » 26 aug 2010, 12:54

Shakes schreef:Overstappen naar T-mobile?

Ik verlies nog liever een hand dan dat ik na mijn contract ooit weer bij ze terug kom.

Gewoon los kopen!
+1

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 aug 2010, 12:55

Maus335i schreef:
partyondude schreef:
2000USA schreef:De Iphone killer van Nokia komt eraan...

Afbeelding

http://www.n8nokia.nl/
http://www.nu.nl/gadgets/2319533/nokia- ... phone.html
Heb er sinds de N97 geen vertrouwen meer in, dat is mijn eerste en laatste Nokia.
Eigenlijk moet je de N900 zien als de opvolger van de N97. Die opvolging kwam niet lang na de release van de N97, omdat Nokia zelf ook doorhad dat het feitenlijk een falende telefoon was geworden. De N900 vind ik juist perfect, geweldig apparaat met fijne multitasking. Het is zonde dat je niet hebt kunnen proberen! Al heb ik er wel eentje in de aanbieding, aangezien ik gisteren ook gevallen ben voor de gadgetgeilheid van de iPhone 4 :mrgreen:
Hehehe, nee, ik heb mijn zinnen gezet op de Samsung Galaxy, komt zeer goed uit de bus in de diverse testen, wordt gezien als serieus alternatief voor de iPhone. Android is gewoon goed. Daarnaast ga ik de telefoon los kopen, ik wil van die kut Nokia af. Als Nokia mij zeer binnenkort (na 3x opsturen) een nieuw toestel aanbied, (hij is nu al voor de 2e keer voor langere tijd weg en ik zorg er zelf wel voor dat de 3e keer opsturen vlak erna is), dan hoop ik dat de Samsung kan nemen, mocht het een nieuwe Nokia zijn dan gooi ik die direct in de verkoop.

Anyway, lukt dat niet, dan dus los kopen. Dan is +/- €400,- voor een Samsung net wat beter te doen dan €8 à 900,- voor een iPhone :stom: Dat gaat me echt te ver, vind €400,- ook al ruim voldoende voor een telefoon trouwens :bag:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 aug 2010, 12:56

6 heb je een iphone 4. Beetje knap abbo bij vodafone ofzo en je bent klaar.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 aug 2010, 13:15

Geen abo, geen iPhone....................€0,0 :lol:

900 Euris voor een telefoon (Fl 2100,--) (Duitse beurs gaat ook weer naar DM) dus ik maar even in guldens voor de beeldvorming........................... :shocking: out of your mind.....................€600 ook trouwens, gaat toch helemaal nergens meer over.................beetje lullen, spelletjes doen en wat spelen met apps..................tja, ieder zijn / haar meuk/geld

Bram

Bericht door Bram » 26 aug 2010, 13:27

Shakes schreef:6 heb je een iphone 4. Beetje knap abbo bij vodafone ofzo en je bent klaar.
Das nog steeds debiel.

Die Samsung heb ik op marktplaats al voorbij zien stuiteren voor €350,- nieuw in de doos. Heb je wel maar een 8 GB en dan kun je er nog een los kaartje indouwen, maar veel meer gebruik je toch niet. Ik heb nu dus een 32GB N97 en daarvan heb ik er 5 gebruikt, staat aardig wat muziek op.

Dus, mocht ik een nieuwe N97 krijgen, dan verkoop ik die gewoon voor 1 a anderhalve meijer en dan heb ik voor €200,- mooi die nieuwe Samsung :clap:

Ow sorry, dit is een iPhone 4 topic :bag:

wjn

Bericht door wjn » 26 aug 2010, 13:33

RutgerK schreef:
Ravin ///M schreef:Gister mijn neef gesproken, zijn iPhone4 had in de US (New York, New Jersey en Washington) last van het verkeerde grip=geen bereik-probleem. Hier in Nederland is het opeens over... zou het aan de kwaliteit van de netwerken liggen?
Ik begreep van de week dat het netwerk in Nederland inderdaad kwalitatief beter is en de deathgrip in Nederland nauwelijks een issue is.
In Amerika gebruiken ze een andere frequentieband, dat zal dan ook wel uitmaken.

R-developments

Bericht door R-developments » 26 aug 2010, 13:42

Jurjen schreef:
Shakes schreef:Overstappen naar T-mobile?

Ik verlies nog liever een hand dan dat ik na mijn contract ooit weer bij ze terug kom.

Gewoon los kopen!
+1
En ik kan maar 1 hand gebruiken door mijn handycap dus laten we dat maar niet doen LoL :D ...

@ Maus 335i, icm t mobile of ook los. Hier in de regio is de wachttijd 4 tot 10 weken. Sta al bij meerdere shops op de wachtlijst maar schiet niet echt op....

Heeft iemand een betrouwbaar adres waar ik hem los kan kopen tegen een normale prijs?

Shakes

Bericht door Shakes » 26 aug 2010, 13:43

Ehm ja als je een Iphone 4 alleen gebruikt om te bellen snap ik dat het veel geld is. Als je dat denkt weet je denk ik ook niet goed wat dat ding verder kan :mrgreen:

Ik heb geen M3 afschrijving (1500 per maand ofzo denk) dus ik kan het me net aan veroorloven. Verdomme zonder M5 afschrijving kan ik er nog een Ipad of 2 bijhalen ook

Shakes

Bericht door Shakes » 26 aug 2010, 13:44

Wat wil je uitgeven aan zo'n ding? Kan eens kijken voor je.

Bram

Bericht door Bram » 26 aug 2010, 13:48

Ikke?

Nou, de knaken die zo'n Samsung kost, globaal dus €350 à €400,- vind ik wel de max, ben dan uiteraard tevreden met een 16 GB editie, sim lock vrij etc 8)

Ik lees me helemaal vrij dan dienst op tweakers, dus ik ben redelijk op de hoogte van wat de hedendaagse smartphone kan :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 aug 2010, 13:51

Ok mijn 3G gaat wel de deur uit denk ik. 4G voor dat geld zal wel ingewikkeld worden. Zet de antenne wel ff aan :)

allen

Bericht door allen » 26 aug 2010, 13:55

Shakes schreef:Ehm ja als je een Iphone 4 alleen gebruikt om te bellen snap ik dat het veel geld is. Als je dat denkt weet je denk ik ook niet goed wat dat ding verder kan :mrgreen:

Ik heb geen M3 afschrijving (1500 per maand ofzo denk) dus ik kan het me net aan veroorloven. Verdomme zonder M5 afschrijving kan ik er nog een Ipad of 2 bijhalen ook
De minuut nadat die z'n handtekening zette voor het kopen van z'n wagen, was hij al 12 iPads aan afschrijving kwijt. 8)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 26 aug 2010, 14:01

Om toch nog even Apple te kunnen bashen: de iPhone is volledig onbruikbaar als je niet eerst iTunes download en installeert op je pc. Dus zonder PC mét internet heb je geen flikker aan die hele telefoon. Wordt niet in de winkel er bij vermeld, wat imo wel zou moeten.

Nu is dat voor mij en 90% in Nederland geen probleem, maar wat is dat voor een achterlijk beleid? Gvd 32GB geheugen, maar een iTunes installatie achterlaten ho maar..............

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 aug 2010, 14:05

Shakes schreef:Ehm ja als je een Iphone 4 alleen gebruikt om te bellen snap ik dat het veel geld is. Als je dat denkt weet je denk ik ook niet goed wat dat ding verder kan :mrgreen:

Maar wat wil je nog meer dan met zo`n ding....?? Beetje internetten op een veel te klein scherm? daar is toch niks aan IMHO
Met een telefoon wil je bellen lijkt me, en de rest is onbelangerijk...............

of volg je real time de beurs of zo? :mrgreen: of een boel vrouwen die te woord moet staan? :mrgreen: ..........he Tiger Shakes............ :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 aug 2010, 14:08

Hahahaha

daar is de Blackberry voor :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 26 aug 2010, 14:17

romo schreef:
Maar wat wil je nog meer dan met zo`n ding....?? Beetje internetten op een veel te klein scherm? daar is toch niks aan IMHO
Met een telefoon wil je bellen lijkt me, en de rest is onbelangerijk...............

of volg je real time de beurs of zo? :mrgreen: of een boel vrouwen die te woord moet staan? :mrgreen: ..........he Tiger Shakes............ :mrgreen:
Als je er alleen mee wilt bellen moet je geen iphone kopen.
Dat is hetzelfde als nooit boven de 2500rpm komen met een M3.

romo

Bericht door romo » 26 aug 2010, 14:21

Dus is mijn vraag; wat doet iedereen met een iPhone, buiten het bellen dus, waar ligt , voor jullie, de meerwaarde?

Leg het me eens uit............................

RutgerK

Bericht door RutgerK » 26 aug 2010, 14:28

Ik heb deze week een HTC Desire aangeschaft. Windows Phone kon ik niet langer op wachten. Android bevalt mij prima tot nu toe. Sync issues zijn met een applicatie van HTC verleden tijd. Afspelen van diverse formats video en muziek is geen probleem en via HTC sync kan je ook met iTunes synchoniseren.

Ik heb voor de Desire gekozen omdat die iets kleiner is dan de Galaxy S en de Galaxy S gebruik maakt van iets trager geheugen volgens de kenners.

En ja kan met Android ook applicaties buiten de Market om installeren.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 26 aug 2010, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 26 aug 2010, 14:28

romo schreef:Dus is mijn vraag; wat doet iedereen met een iPhone, buiten het bellen dus, waar ligt , voor jullie, de meerwaarde?

Voor mij is de iPhone inmiddels een apparaat geworden waar ik alles mee kan doen. Sms'en, bellen, mailen, twitteren, internetten, spelletjes spelen, fotootjes maken, HD filmpjes maken, radio luisteren, muziek luisteren, nieuws volgen, Appie Heijn applicatie gebruiken ( :mrgreen: ), al die applicaties (file info, spelletjes, marktplaats app, flitsers app, openbaar vervoer app, etc. etc. etc.

Bram

Bericht door Bram » 26 aug 2010, 14:30

RutgerK schreef:Ik heb deze week een HTC Desire aangeschaft. Windows Phone kon ik niet langer op wachten. Android bevalt mij prima tot nu toe. Sync issues zijn met een applicatie van HTC verleden tijd. Afspelen van diverse formats video en muziek is geen probleem en via HTC sync kan je ook met iTunes synchoniseren.

Ik heb voor de Desire gekozen omdat die iets kleiner is dan de Galaxy S en de Galaxy S gebruik maakt van iets trager geheugen volgens de kenners.

Dat geheugen probleem met de Galaxy is wel op te lossen, maar niet super eenvoudig, moet je de ROM aanpassen. De Desire is ook een serieus mooi en goed ding 8) Heb je hem gekregen met Android 2.2? Is net een paar weken uit volgens mij

RutgerK

Bericht door RutgerK » 26 aug 2010, 14:31

Robin Hartog schreef:
romo schreef:Dus is mijn vraag; wat doet iedereen met een iPhone, buiten het bellen dus, waar ligt , voor jullie, de meerwaarde?

Voor mij is de iPhone inmiddels een apparaat geworden waar ik alles mee kan doen. Sms'en, bellen, mailen, twitteren, internetten, spelletjes spelen, fotootjes maken, HD filmpjes maken, radio luisteren, muziek luisteren, nieuws volgen, Appie Heijn applicatie gebruiken ( :mrgreen: ), al die applicaties (file info, spelletjes, marktplaats app, flitsers app, openbaar vervoer app, etc. etc. etc.
En natuurlijk niet te vergeten de flirt app., openingszinnen app, en kamasutra app. :wink:

allen

Bericht door allen » 26 aug 2010, 14:31

De wijze waarop alle Apple producten met elkaar synchroniseren. Voor een groot bedrijf maakt het wellicht geen flikker uit, maar ik heb geen systeembeheerder in dienst. Het extra geld dat ik dus voor wat Apple producten betaal haal ik er in no time uit.

Iemand die zelfs geen computer heeft, zal zo ouderwets zijn, dat die waarschijnlijk al van schrik wegrent bij het zien van een iPhone. Die heeft waarschijnlijk een Samsung van 35 euri.

Tom

Bericht door Tom » 26 aug 2010, 14:32

Mail checken
Internetten
Nieuws lezen (veel sites hebben er handige appjes voor)
Social media (facebook/twitter) lezen/bijhouden
Agenda bij de hand hebben
Weersvoorspelling/buienradar checken
Pathe app als ik naar de bios ga voor de tijden
Kijken waar flitsers staan
Af en toe een spelletje als ik ergens moet wachten
Verder gebruik ik em als ipod tijdens vakanties

Mark

Bericht door Mark » 26 aug 2010, 14:39

RutgerK schreef:Ik heb deze week een HTC Desire aangeschaft. Windows Phone kon ik niet langer op wachten. Android bevalt mij prima tot nu toe. Sync issues zijn met een applicatie van HTC verleden tijd. Afspelen van diverse formats video en muziek is geen probleem en via HTC sync kan je ook met iTunes synchoniseren.

Ik ben ook helemaal om, Android bied veel meer flexibiliteit dan Apple. Iemand een 3GS kopen? Het geheugen van een Galaxy S valt met tot nu toe zeker niet tegen!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 26 aug 2010, 14:39

RutgerK schreef:
Robin Hartog schreef:

En natuurlijk niet te vergeten de flirt app., openingszinnen app, en kamasutra app. :wink:
*Opent appstore*

;)

Plaats reactie