Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 25 aug 2010, 19:50

Ik ga ze niet meer verdedigen, want de datum bleek wel vantevoren bekend :hammer: :hammer: :hammer:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 25 aug 2010, 19:53

Luco aka Advocaat van de duivel :evil:

Luco

Bericht door Luco » 25 aug 2010, 20:02

Robertdj schreef:Luco aka Advocaat van de duivel :evil:

Ja soms wel :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 25 aug 2010, 20:02

Zie je wel dat BMW rijders altijd gelijk hebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PD power

Bericht door PD power » 25 aug 2010, 20:03

Luco schreef:Ik ga ze niet meer verdedigen, want de datum bleek wel vantevoren bekend :hammer: :hammer: :hammer:

Haha, d'r zijn ergere dingen.... :mrgreen:

Ik rij ook Seat :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 25 aug 2010, 20:06

Tom schreef:Zie je wel dat BMW rijders altijd gelijk hebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:nana: :fy: :jenna: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :please: :shithappens: :whistle:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 25 aug 2010, 20:33

Paar losse flodders van mijn kant....

Ben het wel met Luco eens dat een hoop in die positie hetzelfde zouden hebben gedaan. Goeie kans dat ik ook die privéjet zou hebben gepakt maar ik ben ook niet geschikt als politicus, hooguit als dictator. :)

Ook met Tom eens. Je hebt een voorbeeldfunctie, en je moet inzien dat het niet je eigen centen zijn die je uitgeeft. Enige pas op de plaats. Maar hypocrisie is een politicus niet vreemd, daarom heb ik ook een hekel aan dat volk.

@ GTRene... met alle respect...niet persoonlijk bedoeld....maar jij zit toch in de WAO? Dan denk ik dat jij de staat heel wat meer kost dan dat je aan belastingen bijdraagt. Maakt mij niet uit, gun het je van harte.... maar je hebt altijd de mond vol over 'onze' zuurverdiende centen die door 'hen' worden opgemaakt. Vind ik altijd wel opvallend in deze context. :)

Verder mag die Tineke Trut wel in een straalmotor van die privéjet worden gesuckt :), achterlijk wijf. Die kunnen we missen als kiespijn.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 aug 2010, 21:10

Wouter81 schreef:
@ GTRene... met alle respect...niet persoonlijk bedoeld....maar jij zit toch in de WAO? Dan denk ik dat jij de staat heel wat meer kost dan dat je aan belastingen bijdraagt. Maakt mij niet uit, gun het je van harte.... maar je hebt altijd de mond vol over 'onze' zuurverdiende centen die door 'hen' worden opgemaakt. Vind ik altijd wel opvallend in deze context. :)
WAO en ja heb ik jaren voor betaald om er ook wat van te krijgen, maar wat die minister onnodig in een paar uur op maak krijg ik in 1 jaar :thumbup:
en dan nog, ik praat hier niet voor men eigen hagje maar voor de nedelanders/belastingbetalers, zouden anderen ook eens moeten doen, en niet graai en leven als een vorst of wat ook op centen van de belasting betaler, ik wat minder als jij wellicht maar daar gaat het toch niet om? heb ik geen recht van spreken volgens jou...?
even goede vrienden hoor, hoop voor je dat jij niet in de WAO ofzo terecht komt...alhoewel je praat of dat iets heel moois is, iets waar je trots op mag zijn :wink:

oke verder, wie voeren we nog meer aan de haaien :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 26 aug 2010, 09:24

Stond er niet ergens een dienstauto met chauffeur stil in Den Haag? Ritje Italië v.v is vast geen 12k dan.

Michel P

Bericht door Michel P » 26 aug 2010, 09:34

Die muts is gewoon niet geschikt voor het de politiek. Als ze achter het gebruik had gestaan omdat de enige optie was om optijd te zijn, had ze niet na alle comotie de rekening alsnog zelf voldaan. De datum was voldoende ruim van te voren bekend om tijdig middel vliegtuig/trein in NL te komen. Het berouw achteraf is zo gruwelijk goedkoop....... dat doet de burger walgen van de politieke elite.

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 aug 2010, 09:36

Michel P schreef:Die muts is gewoon niet geschikt voor het de politiek. Als ze achter het gebruik had gestaan omdat de enige optie was om optijd te zijn, had ze niet na alle comotie de rekening alsnog zelf voldaan. De datum was voldoende ruim van te voren bekend om tijdig middel vliegtuig/trein in NL te komen. Het berouw achteraf is zo gruwelijk goedkoop....... dat doet de burger walgen van de politieke elite.

Michel
+1

Mooi dat ik weer eens (as ever) gelijk had Luco. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
Thanx. :angel:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 26 aug 2010, 09:44

Dit was inderdaad geen handige actie van haar. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de begroting van haar ministerie pas heel kort van te voren op de agenda wordt gezet. Dan lijkt mij inderdaad de meest logische optie om de dienstauto die kant op te sturen en alvast een vlucht terug te boeken.

Ik geloof er trouwens geen r**t van dat zij die € 12.000,- zelf gaat betalen. Er zal binnen het ministerie of binnen de CU wel een 'regeling' zijn getroffen.

Robin

Bericht door Robin » 26 aug 2010, 09:48

Ik zal 't d'r toch eens vragen hoe 't zit als ze hier weer 'ns in de winkel is. :mrgreen: (ze woont hier en was hier tot 1998 gemeenteraadslid)

M'n pa sprak een aantal maanden geleden met d'r , maar ze is zo 'gesloten' als je over 'Den Haag'begint, viel me tegen, dan is Pechtold(die hier in april bij m'n ouweheer thuis was) 1000x sympathieker!

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 26 aug 2010, 10:02

RutgerK schreef: Ik geloof er trouwens geen r**t van dat zij die € 12.000,- zelf gaat betalen. Er zal binnen het ministerie of binnen de CU wel een 'regeling' zijn getroffen.
100% aftrekbaar

Tom

Bericht door Tom » 26 aug 2010, 10:04

Lossen ze wel op door haar wat overuren te laten schrijven en dat tegen elkaar weg te strepen... en tadaa, ze heeft het "zelf" betaald. Of iets in die geest.

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 aug 2010, 11:36

Het KLPD kan ook best tolerant zijn:
12-jarige jongen redt vader op A27

OOSTERHOUT - De 12-jarige Giovanni uit Lobith heeft woensdag op de A27 bij het Brabantse Oosterhout door kordaat optreden een ongeluk voorkomen.

Zijn 38-jarige vader kreeg een epileptische aanval terwijl hij 120 km/u reed. De jongen pakte het stuur en reed de auto de vluchtstrook op. Met de handrem bracht hij de auto daar tot stilstand.

De vader is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht en maakt het naar omstandigheden goed. De Verkeerspolitie van het KLPD gaat Giovanni een presentje overhandigen voor zijn heldendaad.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... op-A27.htm

Robertdj

Bericht door Robertdj » 26 aug 2010, 11:39

Koeltjes :shock:

Iemand trouwens de nieuwe reclame van Univé gezien? Vind 'm wel toepasselijk in dit topic.

Robin

Bericht door Robin » 26 aug 2010, 11:48

Xave30 schreef:Het KLPD kan ook best tolerant zijn:
12-jarige jongen redt vader op A27

OOSTERHOUT - De 12-jarige Giovanni uit Lobith heeft woensdag op de A27 bij het Brabantse Oosterhout door kordaat optreden een ongeluk voorkomen.

Zijn 38-jarige vader kreeg een epileptische aanval terwijl hij 120 km/u reed. De jongen pakte het stuur en reed de auto de vluchtstrook op. Met de handrem bracht hij de auto daar tot stilstand.

De vader is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht en maakt het naar omstandigheden goed. De Verkeerspolitie van het KLPD gaat Giovanni een presentje overhandigen voor zijn heldendaad.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... op-A27.htm
En dat presentje weet ik al, 'n echte lasergun. :roll:

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 aug 2010, 12:02

Haha

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 26 aug 2010, 12:04

Een lasergun? Gezien zijn leeftijd zal hij wel een baan aangeboden hebben gekregen :wink: .

Robertdj

Bericht door Robertdj » 26 aug 2010, 12:11

Soort van kindsoldaat dus? :sealed:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 sep 2010, 17:52

ik wilde ff posten van die man in Friesland :mrgreen: in de bus die 30 mensen bedreigde en dat ie ene bom had enz enz...kom ik op deze website terecht, net zoiets als NL gaat naar de haaien...

deze heet, Naar de knoppen.

http://naar.deknoppen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

volgens mij ergeren zij zich ook aan bepaalde zaken...headline over de site zegt dit.
Naar de knoppen
Radicaliserende moslims, allochtonen-terreur in de grote steden, opgedrongen multikul, slappe rechtspraak, bange politie, ruggengraatloze beleidsmakers en bestuurders, doofpotten, pappen en nathouden. Ons land bevindt zich in een neerwaardse spiraal die niemand lijkt te willen of kunnen doorbreken. Dit weblogboek registreert de teloorgang van Nederland en legt daarmee een tijdsbeeld vast, waarvan ons nageslacht ooit zal zeggen: "hoe hebben ze het verdomme zo ver kunnen laten komen?"
hier dat wat ik zocht :mrgreen:
vrijdag 3 september 2010
Man dreigt bus op te blazen bij Leeuwarden
Een nog onbekende man joeg donderdagmiddag een aantal buspassagiers de stuipen op het lijf.

Hij dreigde onder meer de lijnbus die onderweg was van Leeuwarden naar Burgum even buiten Leeuwarden op te blazen. Dat heeft de politie Friesland vrijdag bekendgemaakt.
In de bus zaten dertig mensen. De man had een zwarte tas bij zich waar een bom in zou zitten. Ook greep hij een passagier bij de keel, sloeg hij een meisje en bedreigde hij andere passagiers met de dood. Er ontstond volgens de Friese politie grote paniek.

Tien kilometer buiten Leeuwarden, in het gehucht Quatrabras stapte de man uit. Toen de politie ter plaatse kwam, had de man de benen genomen. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

Luco

Bericht door Luco » 03 sep 2010, 17:59

Het zijn Friezen hoor Rene, geen hollanders :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 sep 2010, 18:09

owja :lol:

Fernando

Bericht door Fernando » 08 sep 2010, 09:06

'Tbs'ers sneller met verlof'

AMSTERDAM - Tbs'ers moeten veel sneller met verlof dan nu het geval is. Volgens vergevorderde plannen van tbs-klinieken zouden tbs'ers straks al na achttien maanden naar buiten kunnen. Ze zouden bovendien na 2,5 jaar al onbegeleid verlof kunnen krijgen...

De klinieken willen dat het verlof eerder plaatsvindt, omdat het goed is voor de behandeling van de tbs'er, meldt het AD. Momenteel wordt verlof pas na enkele jaren behandeling toegestaan. Dat is mede een gevolg van een moord, een steekpartij en een verkrachting die tbs'ers met verlof in het verleden pleegden.
De directeuren van de twaalf tbs-instellingen hebben hun streven gezamenlijk opgesteld in de notitie 'Forensische zorg in perspectief', die binnenkort gepresenteerd wordt. Ze streven om tbs'ers eerder terug te laten keren in de samenleving.
Is het niet een beter idee om die psychopaten gewoon levenslang op te sluiten.... :angel:

Plaats reactie