
Caterham Roadsport / Defender 130
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: ...
Ik had het verhaal al gehoord van je broer tijdens de Carbage run, echt klote zeg maar mooi om te horen dat hij nu in goede handen is! Dat je je sigaar binnenkort maar weer op mag steken! 

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: ...
om te
vandaar dat je stem in het typwerk niet zo vrolijk klinkt de laatste tijd...bad for your health such car
anyway, hoop dat het snel weer voor elkaar is (ja ik val in de herhaling maar we hebben het je ook al vaak moeten toewensen
)


vandaar dat je stem in het typwerk niet zo vrolijk klinkt de laatste tijd...bad for your health such car

anyway, hoop dat het snel weer voor elkaar is (ja ik val in de herhaling maar we hebben het je ook al vaak moeten toewensen


-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: ...
Minder vrolijk? Ik nar nog als altijd als ik hier ben.
Tom, ik heb de fabriek gewoon gevraagd wat ze van de werkwijze van de importeur vinden. Tijdens de reparaties heb ik ook al meerdere malen contact gehad met hun, omdat ik het te lang vond duren en er simpelweg niets opgelost werd. Ik ben nog altijd van mening dat diegene die aan m'n auto heeft gezeten, z'n best heeft gedaan. Het draadje heb ik ook niet voor niets even laten rusten, in de hoop dat het goed kwam. Dat ik onverwachts, zonder overleg, ineens het volle pond voorgeschoteld kreeg met een wel hele rare vermelding op de factuur, heeft me pas doen besluiten om het bij Caterham aan te kaarten. Verder wil ik er niet teveel aan kwijt. Met Lewinsky komt het wel goed. Heb op de korte termijn leukere privé dingen op stapel staan om me hierover druk te maken.
Tom, ik heb de fabriek gewoon gevraagd wat ze van de werkwijze van de importeur vinden. Tijdens de reparaties heb ik ook al meerdere malen contact gehad met hun, omdat ik het te lang vond duren en er simpelweg niets opgelost werd. Ik ben nog altijd van mening dat diegene die aan m'n auto heeft gezeten, z'n best heeft gedaan. Het draadje heb ik ook niet voor niets even laten rusten, in de hoop dat het goed kwam. Dat ik onverwachts, zonder overleg, ineens het volle pond voorgeschoteld kreeg met een wel hele rare vermelding op de factuur, heeft me pas doen besluiten om het bij Caterham aan te kaarten. Verder wil ik er niet teveel aan kwijt. Met Lewinsky komt het wel goed. Heb op de korte termijn leukere privé dingen op stapel staan om me hierover druk te maken.
- smiley
- Berichten: 9627
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: ...
http://www.speedsterrent.nl 8)allen schreef:zij het niet dat uitstappen voor 1 iemand in het bijzonder wat lastig gaat worden.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: ...
dat is z'n ex liefde....eigenlijk wil die wel weersmiley schreef:http://www.speedsterrent.nl 8)allen schreef:zij het niet dat uitstappen voor 1 iemand in het bijzonder wat lastig gaat worden.

die lewinsky sputtert te vaak tegen

- Cat7even
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 13:58
- Locatie: Zelem, Belgium
Re: ...
Sorry dat te horen Allen ... wist niet dat er een speciale reden was waarvoor de tread still lag. Jij ben de enige die natuurlijk het hele verhaal kent maar ik snap niet hoe het kan dat jouw K-series zo een problemen heeft. Zoals ik al vertelde voordien heb ik 120000km op de mijne zitten, een gewone 1.6 na 100000km getuned to 180-200PK en tot nog toe zonder problemen ... trackday na trackday.
Als je wil stuur me eventueel eens een emailtje met een telefoon nummer waar ik je bereiken kan. Dat praat wat makkelijker ...
Als je wil stuur me eventueel eens een emailtje met een telefoon nummer waar ik je bereiken kan. Dat praat wat makkelijker ...
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: ...
Ik heb je een pb gestuurd. Bij Caterham snapten ze het ook niet, omdat het in de regel gewoon erg betrouwbare motoren zijn in ons soort wagens. Ik zie ook iedereen lange trips maken, terwijl ik maar terug bleef gaan met hetzelfde probleem.
Rene, sinds wanneer is lewinsky lief dan? Dat zou onnatuurlijk zijn.
Rene, sinds wanneer is lewinsky lief dan? Dat zou onnatuurlijk zijn.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: ...
Goed even in het kort dan een update:
De auto was dus uiteindelijk naar Bas gebracht. Ik had het te druk met trouwen en alles dat er omheen zat. De auto was eigenlijk een soort van vergeten. Maar goed, ik wilde eigenlijk nog wel een super-roadtrip maken voordat ik weer het volgende hoofdstuk in zou gaan. Van het voorjaar dus toch maar laten merken dat de auto toch echt af moest. Blok uiteindelijk vlak voor vertrek klaar. Met Joy en Patrick de wagen naar Beek gebracht voor het afstellen. Hoeveel pech een mens kan hebben? Blijkbaar veel, want uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat het blok een kijkdoos was geworden.
Jammeren had geen zin, dus de roadtrip werd gewoon doorgezet. Voordeel nu was dat het een stuk comfortabeler zou worden voor de dame. Een 12 dagen durende vakantie door Frankrijk, Italië en Zwitserland. Prachtige bergpassen. Soms 3 op een dag. Begon me overigens op te breken, want wanneer ik de derde op moest, zat ik me al af te vragen wanneer die toch eindelijk weer naar beneden zou gaan zodat we bij de camping zouden zijn. Gezien het ook voor de vrouw wat vermoeiend werd om iedere dag in- en uit te pakken uiteindelijk nog een aantal dagen op een camping in Zwitserland gebleven en lekker bergwandelingen wezen lopen. Sneeuw aangeraakt op de Jungfrau en daarna weer terug.
Heb overigens nog wel flink gevloekt toen er 6 Engelsen in Caterhams mij vanuit de andere richting voorbij knalden op een bergpas. Wat een geluid, wat heerlijke lucht van onverbrande benzine en wat een prachtgezicht!
Bij terugkomst weer even aan Lewinsky gedacht. Misschien moest ze maar het veld ruimen. Heb toch al weinig tijd. Maar ik weet zelf ook wel dat ik er weer een terug zou zoeken, dus we moeten haar maar op gaan knappen. Dat staat overigens pas sinds vandaag vast.
Duratec is uit den boze gezien de kosten. Een Minister K-series ook gezien die wel erg ver over de 10k gaan kwa kosten. Ik denk dat ik op zoek ga naar een VVC blok met 185pk upgrade van DVA Power. Die vervolgens afstellen. En waarschijnlijk alsnog even een garagebox zoeken zodat ik de wagen kan stallen wanneer ik die niet gebruik. Want buiten laten staan is zonde als ik er niet iedere dag in rijd.
Doel voor volgend jaar:
- fiets op een werkende Caterham vastbinden, knallen naar de Mont Ventoux, die opfietsen en weer huiswaarts.
De auto was dus uiteindelijk naar Bas gebracht. Ik had het te druk met trouwen en alles dat er omheen zat. De auto was eigenlijk een soort van vergeten. Maar goed, ik wilde eigenlijk nog wel een super-roadtrip maken voordat ik weer het volgende hoofdstuk in zou gaan. Van het voorjaar dus toch maar laten merken dat de auto toch echt af moest. Blok uiteindelijk vlak voor vertrek klaar. Met Joy en Patrick de wagen naar Beek gebracht voor het afstellen. Hoeveel pech een mens kan hebben? Blijkbaar veel, want uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat het blok een kijkdoos was geworden.

Jammeren had geen zin, dus de roadtrip werd gewoon doorgezet. Voordeel nu was dat het een stuk comfortabeler zou worden voor de dame. Een 12 dagen durende vakantie door Frankrijk, Italië en Zwitserland. Prachtige bergpassen. Soms 3 op een dag. Begon me overigens op te breken, want wanneer ik de derde op moest, zat ik me al af te vragen wanneer die toch eindelijk weer naar beneden zou gaan zodat we bij de camping zouden zijn. Gezien het ook voor de vrouw wat vermoeiend werd om iedere dag in- en uit te pakken uiteindelijk nog een aantal dagen op een camping in Zwitserland gebleven en lekker bergwandelingen wezen lopen. Sneeuw aangeraakt op de Jungfrau en daarna weer terug.
Heb overigens nog wel flink gevloekt toen er 6 Engelsen in Caterhams mij vanuit de andere richting voorbij knalden op een bergpas. Wat een geluid, wat heerlijke lucht van onverbrande benzine en wat een prachtgezicht!
Bij terugkomst weer even aan Lewinsky gedacht. Misschien moest ze maar het veld ruimen. Heb toch al weinig tijd. Maar ik weet zelf ook wel dat ik er weer een terug zou zoeken, dus we moeten haar maar op gaan knappen. Dat staat overigens pas sinds vandaag vast.
Duratec is uit den boze gezien de kosten. Een Minister K-series ook gezien die wel erg ver over de 10k gaan kwa kosten. Ik denk dat ik op zoek ga naar een VVC blok met 185pk upgrade van DVA Power. Die vervolgens afstellen. En waarschijnlijk alsnog even een garagebox zoeken zodat ik de wagen kan stallen wanneer ik die niet gebruik. Want buiten laten staan is zonde als ik er niet iedere dag in rijd.
Doel voor volgend jaar:
- fiets op een werkende Caterham vastbinden, knallen naar de Mont Ventoux, die opfietsen en weer huiswaarts.

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: ...
*wacht op eindeloze stroom flauwe grappen over de fiets en de Caterham*allen schreef:Doel voor volgend jaar:
- fiets op een werkende Caterham vastbinden, knallen naar de Mont Ventoux, die opfietsen en weer huiswaarts.
- Downforce Hans
- Berichten: 12609
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
Nou, ik ga niet vragen waar je verder mee komt....................... 

- Tristan
- Berichten: 13427
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
Wel een werkende fiets neem ik aan..... 
- Remmie
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
- Locatie: omg Rotterdam
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
Trap auto van die Caterham maken en daar die berg mee opfietsen.
Heb je het beste van beide.
:strong:
Heb je het beste van beide.
:strong:
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
hm, dus het rijd nog steeds niet?
maar is zo'n duratec zoveel duurder dan zo'n VVC blokje? of komt dat door de aanpassingen e.d.
je ziet namelijk die blokjes voor relatief weinig te koop staan, en als er dan toch wat anders in moet lijkt zo'n duratec een goede keuze.
eneuh heb ik wat gemist? ben je getrouwd? :drieling:
gefeliciteerd dan alsnog

maar is zo'n duratec zoveel duurder dan zo'n VVC blokje? of komt dat door de aanpassingen e.d.
je ziet namelijk die blokjes voor relatief weinig te koop staan, en als er dan toch wat anders in moet lijkt zo'n duratec een goede keuze.
eneuh heb ik wat gemist? ben je getrouwd? :drieling:
gefeliciteerd dan alsnog
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
Met alleen het blok ben je er nog niet. Het moet ook nog passen. Daarbij zit de uitlaatlijn nog aan de foute kant, dus ook de koets kan daarna nog eens aangepast worden. Feitelijk ga je al hard richting 10k, en dan komt er nog arbeid bij.
---
Oh en idd Rene... M'n leven is over...
---
Oh en idd Rene... M'n leven is over...
- Niels
- Berichten: 22512
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
Ik kan je wel advies geven maar daar trek je je toch niets van aan
De enige auto waar ik je probleemloos veel kilometers in heb zien rijden was die rode badkuip. Het getunede 316i project was een leuke uitdaging maar ik zou oppassen voor een tweede uitdaging
Koop een mooie Lotus Elise/Exige man!


Koop een mooie Lotus Elise/Exige man!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
lol, my life is over...je hebt tenminste een levenallen schreef:Met alleen het blok ben je er nog niet. Het moet ook nog passen. Daarbij zit de uitlaatlijn nog aan de foute kant, dus ook de koets kan daarna nog eens aangepast worden. Feitelijk ga je al hard richting 10k, en dan komt er nog arbeid bij.
---
Oh en idd Rene... M'n leven is over...

maar euh, nu zag ik een paar jaar terug dat je ipv een duratec ook een euh (Zetec?)? ook van ford erin kan zetten dan zit de uitlaat aan de goede kant

ik wist dat niet tot ik de 2 blokjes zag.
Duratec en de Zetec bedoelde ik...Zetec zit de boel net andersom

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: het eindeloze sprookje van een Caterham
kijk, ze gebruiken zelfs "jou" avatar" al om je te lokken met de Zetec
http://www.racelineonline.co.uk/product ... tegoryID=2" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
klik op 1 van de gewenste motoren en de prijslijst komt in pdf, de rechtse motor is echt niet duur lijkt me, de duratec is dubbel zo duur of meer...
http://www.racelineonline.co.uk/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ow...de rechtse is ex motor geloof ik...bij het middelste plaatje heb je wel keuze incl motor
afijn, kijk maar eens wie weet kom je op leuke ideeen.
http://www.racelineonline.co.uk/product ... tegoryID=2" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
klik op 1 van de gewenste motoren en de prijslijst komt in pdf, de rechtse motor is echt niet duur lijkt me, de duratec is dubbel zo duur of meer...
http://www.racelineonline.co.uk/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ow...de rechtse is ex motor geloof ik...bij het middelste plaatje heb je wel keuze incl motor

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot], speedy25 en 7 gasten