Ik denk dat ik wel snap hoe het bedoeld is.Robin schreef:wjn schreef:De staatskas spekken met 100% BPM is het "net niet"Erik dB schreef:Ik vind auto's die naderhand geimporteerd zijn het 'net niet'.
Ik denk dat ErikdB het anders bedoelt.
De 'net niet' auto
- wjn
Re: De 'net niet' auto
- Sperdy
ja, alleen dan.Kevin20v schreef:.."Echt een auto voor mensen die het ‘net niet’ zijn." wanneer ben je een 'net wel' mens dan? Als je een boot van een BMW rijdt?
- Ravin ///M
:shakeit:
- Sjoerd MP BMW
Ik snap wel hoe Rico het stukje tekst bedoel, denk ik. Hij schrijft het alleen heel erg krom.
Het gaat om die mensen die zich wat betreft auto meer/groter/sneller/duurder voordoen dan het werkelijkheid is. Waarom van buiten alle kenmerken van een duurste model opteren, terwijl het om een lichtere/goedkopere versie gaat?
Wordt tijd voor een eindredacteur.

Het gaat om die mensen die zich wat betreft auto meer/groter/sneller/duurder voordoen dan het werkelijkheid is. Waarom van buiten alle kenmerken van een duurste model opteren, terwijl het om een lichtere/goedkopere versie gaat?
Wordt tijd voor een eindredacteur.
Ik niet snap... vertel.wjn schreef:Ik denk dat ik wel snap hoe het bedoeld is.
Jij dus ook niet met je eentje.FerdiACS1 schreef:ja, alleen dan.Kevin20v schreef:.."Echt een auto voor mensen die het ‘net niet’ zijn." wanneer ben je een 'net wel' mens dan? Als je een boot van een BMW rijdt?

- Kevin20v
Is goed om te weten, zal in de toekomst zeker met een grote bocht om de bmw-dealer blijven rijdenFerdiACS1 schreef:ja, alleen dan.Kevin20v schreef:.."Echt een auto voor mensen die het ‘net niet’ zijn." wanneer ben je een 'net wel' mens dan? Als je een boot van een BMW rijdt?

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Rudolf(hier ook soms postend) vertelde me dat ie voor de toko waar ie werkt zaterdag 'n SL65 AMG zag staan, stoer ding
Kentekencheck wees uit dat 't (maar?) 'n SL55 AMG was..... DAT snap ik dan echt niet.....
Kentekencheck wees uit dat 't (maar?) 'n SL55 AMG was..... DAT snap ik dan echt niet.....
-
Heel apart inderdaad Robin, voor een SL55 AMG hoef je je niet te schamen dan wel als een SL65 AMG voor te doen... 

- daNpy
We willen ook niet dat de roest van je Volkswaggels overspringt natuurlijkKevin20v schreef: Is goed om te weten, zal in de toekomst zeker met een grote bocht om de bmw-dealer blijven rijden

j/k Kevin

- daNpy
Daimler werkt er zelf net zo hard aan mee535d schreef:Heel apart inderdaad Robin, voor een SL55 AMG hoef je je niet te schamen dan wel als een SL65 AMG voor te doen...

Maar inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen met een 316 deze volledig ////////////M bestickeren, soms t/m de bumpers aan toe, en ik hoor ook regelmatig dat er Golfjes 1.9TDI omgebouwd worden naar R32...... behalve de motor dan he

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
De KLPD doet het anders. Die hebben een R32 met TDI bumpers. Op zich wel grappig, totdat ie achter je zit natuurlijkdaNpy schreef:Daimler werkt er zelf net zo hard aan mee535d schreef:Heel apart inderdaad Robin, voor een SL55 AMG hoef je je niet te schamen dan wel als een SL65 AMG voor te doen...![]()
Maar inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen met een 316 deze volledig ////////////M bestickeren, soms t/m de bumpers aan toe, en ik hoor ook regelmatig dat er Golfjes 1.9TDI omgebouwd worden naar R32...... behalve de motor dan he![]()

- Sjoerd MP BMW
Een echte AMG of //M kopen en bumpers vervangen voor de normale, dan ben je een vent!
Natuurlijk, technische elementen zullen moeten blijven. Kleinere velgen passen vaak niet om de klauwen.
Natuurlijk, technische elementen zullen moeten blijven. Kleinere velgen passen vaak niet om de klauwen.
- Kevin20v
daNpy schreef:We willen ook niet dat de roest van je Volkswaggels overspringt natuurlijkKevin20v schreef: Is goed om te weten, zal in de toekomst zeker met een grote bocht om de bmw-dealer blijven rijden![]()
j/k Kevin

Mijn auto woont praktisch naast de bmw-dealer en ik hoop dat er genoeg roest overvliegt, zullen we die 'net wel' auto's een flink infecteren :banaan:
- Sjoerd MP BMW
Dat bedoel ik! Al betwijfel ik vaak of er echte kerels inzitten...Richardt. schreef:De KLPD doet het anders. Die hebben een R32 met TDI bumpers.

Een oom van mij heeft een EOS met een zo'n 3.2 V6 blok. Heerlijk wagen zonder typenplaatje.
Petjes staan vaak raar te kijken.

- daNpy
Op mijn DAF staat ook nog steeds '1300 Marathon'