BMW Z3 M Coupe (blauw)
- Wannes
zeer knappe en speciale bimmer. Wel extra opletten, want ze zijn ongelooflijk tailhappy...ben vorig jaar met zo eentje mee op de ring geweest...man man ...ik was blij dat ik eruit mocht...voelde dat kot in elke bocht zijn achterste zetten....als ik dan niet zelf het stuur vast heb word ik wel een beetje bleek
wat is het interieurkleur?

- Bert ///M3
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Interieurkleur is tevens blauw met zwart!Wannes schreef:
En tailhappy is wat ik zoek! DAT was net hetgene wat ik in mijn 300zx juist een beetje miste..
Kan echt niet wachten om hem op te halen!! zo erg zelfs dat ik moeilijk kan slapen, sta er zelf nog verbaasd van dat ik zooooo blij ben

Lijk wel een klein kind en iedereen om me heen wordt gek van me.. Keesie met zijn BMW hahahahaha...
- Tuup
- Nutkees
hahah ja inderdaad, maar die stond maar 6 kilometer verderop...Tuup schreef:dat je er nog niet midden in de nacht naartoe bent gereden om ernaar te gaan staren zoals met je manta vroegerFlatline schreef:
Kan echt niet wachten om hem op te halen!! zo erg zelfs dat ik moeilijk kan slapen, sta er zelf nog verbaasd van dat ik zooooo blij ben
Nu ik er over nadenk vraag ik me eigenlijk af of ik wel helemaal 100% in orde ben...

- Tuup
waarschijnlijk nietNu ik er over nadenk vraag ik me eigenlijk af of ik wel helemaal 100% in orde ben...

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=3373
- Nutkees
had nog een paar foto's binnen dus ij deze:
[IMG:800:536]http://img.photobucket.com/albums/v405/ ... ijnMQP.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v405/mantamia/2-1.jpg[/img]
pfff wat ben ik er toch blij mee!! :!:
[IMG:800:536]http://img.photobucket.com/albums/v405/ ... ijnMQP.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v405/mantamia/2-1.jpg[/img]
pfff wat ben ik er toch blij mee!! :!:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat een prachtige auto deze M Coupé. Zelf nog nooit in gereden en toch is dit al jaren 1 van mijn favoriete auto's. Als ik ooit nog eens de mogelijkheid heb, en er is er 1 voor me beschikbaar, dan is hij zeker het overwegen waard.
Al vanaf het begin dat de Z3 Coupe op de markt is ben ik er verliefd op, en in deze 321pk sterke versie (neem aan dat je die hebt of heb je een 343pk) is hij natuurlijk helemaal top.
Al vanaf het begin dat de Z3 Coupe op de markt is ben ik er verliefd op, en in deze 321pk sterke versie (neem aan dat je die hebt of heb je een 343pk) is hij natuurlijk helemaal top.
- Nutkees
Heb zelf de 321 Pk versie en ben er zo blij mee als een klein kind..Mark Nauta schreef:Wat een prachtige auto deze M Coupé. Zelf nog nooit in gereden en toch is dit al jaren 1 van mijn favoriete auto's. Als ik ooit nog eens de mogelijkheid heb, en er is er 1 voor me beschikbaar, dan is hij zeker het overwegen waard.
Binnenkort maar weer eens wassen en in de Zymol wax zetten!
En met de CBR en ik er ook wel bij.. als je er ook bent kan je wel ff een blokje meerijden

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Kees, wat een geweldige wagen! De dag begon al lekker met die twee dikke drifts bij de Mac in Heerenveen. Het geluid van die Eisenmann pijpen is echt zo super mooi. Zoals je me zelf ook al vertelde, in lage toeren gewoon erg netjes wil bijna zeggen bescheiden. Maar als je hem vol trapt is echt geweldig.
I have a dream...
I have a dream...

- Nutkees
Steven Nauta schreef:Kees, wat een geweldige wagen! De dag begon al lekker met die twee dikke drifts bij de Mac in Heerenveen. Het geluid van die Eisenmann pijpen is echt zo super mooi. Zoals je me zelf ook al vertelde, in lage toeren gewoon erg netjes wil bijna zeggen bescheiden. Maar als je hem vol trapt is echt geweldig.
I have a dream...
haha inderdaad..... jammer dat je er geen beter zicht op had.. was echt gaaf.. En tja die eisenmann die blijft!
Ben echt serieus tevreden over deze uitlaten, vooral als de uitlaat goed warm is klinkt het erg mooi en met normaal rijden hoor je slechts een zachte brom.
Eigenlijk vindt ik dat je nog een keertje mee moet om een rondje.....