En dat terwijl je straks een F10 M5 kan kopen voor pak ém beet 20k meer. Als je gaat shoppen in prijsklasses als deze dan zou ik het wel weten.

Ja maar dat is rijklaar, dus inclusief aflever kosten, klasse 5, etc.Andre schreef:Kost zo n ding 132k inmiddels.
+1Meer weet ik niet, wél dat ik een DCT in 'n M3 denk ik fijner had gevonden....
Ik ben er ook al een tijdje naar aan het kijken.MarkE92 schreef:Iemand toevallig meer info over de witte M3 bij Dusseldorp in deventer ??????
Staat er al een tijdje nu dus wellicht een leuke deal te maken !
Wel 93000 KM gelopen, maar zal normaal gesproken toch geen probleem mogen zijn voor een V8..... tenslotte ook nog 2 jaar premium select garantie !!.
Thanks voor alle info.
Gr,
Mark
Wanneer ben je vanplan om een proefrit te gaan maken?MarkE92 schreef:Deal met de Corvette is een beetje raar verlopen Ingo...... een andere verkoper daar had hem al soort van verkocht terwijl ik een afspraak had gemaakt..... echter is die deal blijkbaar niet doorgegaan want zag gisteravond laat bij thuiskomst dat hij gemaild had wanneer ik langs kon komen.
Word dus vervolgd........ wil in beide auto's rijden en dan moet ik de knoop doorhakken........ ben een BMW liefhebber maar die Z06 is zooooooooooooo geil......
Word dus vervolgd........
Snipe schreef:Wit metallic. Call me crazy, maar dat vind ik dus al een jaar of 30 een van de allermooiste kleuren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], JdvPolo en 6 gasten