Gran Turismo 5
- Erikje
Re: Gran Turismo 5
Gisteren bij iemand geweest die zowel een playseat heeft als een GRS seat. Heel net ding zo'n GRS, kost volgens mij even veel als een playseat, word op maat gemaakt, kan hem na eigen wensen uitbreiden/laten maken, en wat me vooral opviel is dat hij veel beter zit als een Playseat! Ook handig dat onder de stoel je de PS3 kwijt kan, en dat er ook aan de achterkant ventilatie gaten zitten voor de PS3. Geen kramp ofzo wat ik met die playseat wel had na een half uurtje. Binnenkort ook maar eentje laten maken dus

- Ravin ///M
Kost even veel als een Playseat... dat kan, maar welke; ze variëren van 380 tot 3000 euro toch?
- Macboy
Groot probleem lijkt de breedte van de weg te zijn. De Ring lijkt net zoals alle andere Ringbanen in games veel te smal te zijn. Ik had toch echt verwacht dat het bij GT5 perfect voor elkaar zou zijn. Misschien is het toch een emulatie ?? Laten we hopen dat de beelden een vertekend beeld geven.
Hoopvol is wel dat bij Hocheichen de nieuwe hekken erin zitten. Dus recent is het wel. Nadeel is dan weer dat Vuistman ontbreekt

Maar definitief geen Porsche dus in GT5

@Tom: je Playseat staat veel te ver van de TV: in je auto zit je toch ook niet op de achterbank te sturen ??
- Erikje
Lig er natuurlijk aan welke stoel je erbij wil. Heb geen idee of de GSR seat alleen met QSP stoelen word gemaakt. Die van die vriend van me was 350 euro (afgebeeld op plaatje) zonder Logitech G27 stuurtje. En wat ik al zei je kan hem op maat laten maken, dus als je er iets extra's bij wilt dan zou je dat ook wel terug zien in de prijs. Ik vind het geen geld voor zo nette seat in ieder gevalRavin ///M schreef:Kost even veel als een Playseat... dat kan, maar welke; ze variëren van 380 tot 3000 euro toch?

- VLA
Persoonlijk zou ik liever een verstelbare en comfortabele auto stoel erop willen hebben dan zo een kuipje. Mooie Recaro ofzo. Prijs is dan wel gelijk een stuk hoger, dus doe het voorlopig maar met zo een wheelstand pro en de bank. 

- dvh
GTFaal5
http://www.gamert.nl/nieuws/gt5s_schade ... s_wtf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamert.nl/nieuws/gt5s_schade ... s_wtf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- VLA
pics van een mogelijke cover :
http://www.gtplanet.net/gt5-gamestop-ed ... xart-back/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gtplanet.net/gt5-gamestop-ed ... xart-back/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wat gifs van rijden in de regen, ziet er echt super uit

- JoostSchouten
En die zijn afkomstig uit deze beelden:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5- ... t-le-mans/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet normaal wat een opties daar allemaal. Le Mans 's nachts, regen, sneeuw en ga zo nog maar door.
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5- ... t-le-mans/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Knot
Ben wel benieuwd hoor. Heb mn voorraad DVD's allemaal gekeken en ben nu weer met Forza Motorsport 3 bezig. Zit nu op 93% maar de laatste races zijn zooo lang, duurt uren voordat je weer een event afgevinkt hebt. Streven is om het uitgespeeld te hebben voor GT5 uitkomen, kan ik het pack kopen en daar de winter mee door zien te komen tussen het sneeuwdriften op straat door 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Jammer dat er geen geluid bij zit. Ben ik wel benieuwd naar....
- Macboy
Geen enkele reden om te verwachten dat het geluid goed zal zijn ...
Dit was en zal denk ik wel ruk blijven het piepen van de banden ... onbegrijpelijk overigens ...
Let's hope I am wrong ...
Dit was en zal denk ik wel ruk blijven het piepen van de banden ... onbegrijpelijk overigens ...
Let's hope I am wrong ...
Ik snap dat ook niet iedere keer van dat rukgeluid bij de GT series..
Kan me nog goed herinneren de allereerste Need for Speed, gewoon gesampled geluid van alle autos....zoals het hoort dus...
Kan me nog goed herinneren de allereerste Need for Speed, gewoon gesampled geluid van alle autos....zoals het hoort dus...
- Alfistroel
Ik heb de kleine beloofd om een PS 3 te kopen, helaas zeurt hij nu natuurlijk mijn kop gek wanneer we hem gaan halen.
Mijn enige eis id dat er GT5 bijzit, het lijkt mij slim om nog een maandje te wachten of er een interessant pakket komt met GT5.
Als ik echter eens ga zoeken zie ik verschillende PS3én voorbij komen varierend van 120 GB tot 320 GB
Wat adviseren jullie, ik heb eigenlijk geen drol aan een PS3 met giga harde schijven?
Mijn enige eis id dat er GT5 bijzit, het lijkt mij slim om nog een maandje te wachten of er een interessant pakket komt met GT5.
Als ik echter eens ga zoeken zie ik verschillende PS3én voorbij komen varierend van 120 GB tot 320 GB
Wat adviseren jullie, ik heb eigenlijk geen drol aan een PS3 met giga harde schijven?
- Knot
Ik ga ook alleen GT5 spelen dus neem degene met de kleinste schijf. Dikke schijf is alleen handig als je een berg spellen hebt en die deels wil installeren voor snellere start.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
120GB is zat genoegAlfistroel schreef:Ik heb de kleine beloofd om een PS 3 te kopen, helaas zeurt hij nu natuurlijk mijn kop gek wanneer we hem gaan halen.

Heb zelf 40 of 60 (weet het niet eens precies

- JoostSchouten
10GB vrij is genoeg voor GT5.
http://www.playstationpure.be/blog/item ... -Turismo-5" onclick="window.open(this.href);return false;
(met 256 MB kun je ook volstaan, maar installatie zal wel iets beter lopen staat er)
http://www.playstationpure.be/blog/item ... -Turismo-5" onclick="window.open(this.href);return false;
(met 256 MB kun je ook volstaan, maar installatie zal wel iets beter lopen staat er)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Kolere, ik neem m'n vorige post maar terug
Ik vind 10GB wel erg veel zeg, mooi balen met mijn PS3 met 40/60GB

- VLA
Je kan de harde schijf vrij makkelijk ook zelf uitbreiden bij de PS3.Richardt. schreef:Kolere, ik neem m'n vorige post maar terug![]()
Hier een tutorial voor de ps3 (slim) :
http://www.cnet.com.au/how-to-upgrade-y ... 282375.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Idd ik heb m'n 40gb schijf ook vervangen door een groter exemplaar. Nieuw schijfje kost je 40 of 50 euro ofzo en zit er in 10 minuten in (alleen overzetten van data kost iets meer tijd, maar is kwestie van aanzetten en paar uur later klaar).
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Heb de 120GB Slim.. dus ruimte genoeg.
- Mathieu
-
Damn, The Stig zelfs tijdens Le Mans een muziekje erbij
Wel erg gaaf hoor hoe je die handen ziet bewegen.

Wel erg gaaf hoor hoe je die handen ziet bewegen.