http://www.telegraaf.nl/binnenland/7206 ... binnenland
Hey... DE "ik rijd geen motor want" zin... die ben ik op DF nog niet tegen gekomen.SteV6 schreef:Misschien kan een ervaren motorrijder even uitleggen hoe je moet remmen op gras. Met 4 wielen is dat al een lastige klus, laat staan op 2 waar je met het sturende wiel ook nog het meeste kan/moet remmen (dit is mijn fietservaring, ik stap niet op een motor want ik ken mezelf ...)
Stephan
En dan nog... Ik heb 20 jaar zo motor gereden als hierboven beschreven. En toch zit ik nu volledig afgekeurd thuis te verrekken van de pijn. Vlak na mijn ongeluk was ik nog vol goede moed om weer te gaan rijden maar dat zit er gewoon niet meer in. En dat allemaal door een ander........romo schreef:.........., rijdt meer defensief dan ooit...........FWIW
Ik ken me zelf erg goed, ik weet wat ik kan, maar het allerbeste weet ik wat ik niet kan..........daar handel ik op de motor dus ook naar..........laat onverlet dat meestal een niet oplettende auto voor de brokken zorgt..........
Wat mij betreft halen ze dat soort lui van hun motor af en sturen ze die met een hele forse boete naar huis.romo schreef:Maar debielen zijn er altijd, vanmiddag, nadat ik de dus niet passende oordoppen had gekocht, komt me der nog eentje voorbij knallen met teenslippers en een T-shirt, zodanig wapperend dat de gehele rug ontbloot was.........................GRUWELIJK DOM..................
Met ABS op je motor kun je gewoon remmen, zonder gewoon niet.SteV6 schreef:Misschien kan een ervaren motorrijder even uitleggen hoe je moet remmen op gras. Met 4 wielen is dat al een lastige klus, laat staan op 2 waar je met het sturende wiel ook nog het meeste kan/moet remmen (dit is mijn fietservaring, ik stap niet op een motor want ik ken mezelf ...)
Stephan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten