FLUX reizigersprogramma

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

FLUX reizigersprogramma

Bericht door InjectTheVenom » 15 aug 2010, 22:45

Ik ben net bezig met invullen van het online FLUX formulier voor versnelde douanedoorgang maar op 1 lullig onderdeel loopt de aanvraag spaak, en dat is dat ik slechts 3 jaar achter elkaar gewerkt heb de afgelopen 5 jaar en voor de rest bezig was met een opleiding.
Is er wat dit betreft een coulance regeling mogelijk of kan ik in de rij van de reguliere controles aansluiten?

InjectTheVenom

Re: FLUX reizigersprogramma

Bericht door InjectTheVenom » 18 aug 2010, 20:41

Nevermind, navraag gedaan, opleiding ingevuld als zijnde 2e werkgever en zojuist het online formulier opgestuurd.

Volgend probleem: in een begeleidende text stond dat de wachttijd 6 weken kan bedragen maar de FLUX medewerker die ik aan de telefoon had zei dat dit in Nederland op 4 weken staat, nu stap ik 19 september (4,5 week) op het vliegtuig dus vraag ik me af of er meer mensen zijn die privé danwel zakelijk ervaring hebben met dit systeem en me kunnen zeggen hoe lang zij precies hebben moeten wachten? Is dit echt de geldende duur of kan ik al veel eerder op afspraak komen als er geen merkwaardige dingen aan het licht komen tijdens het onderzoek?

Plaats reactie