Ik lees hier alweer een jaar of 3 mee, maar heb nog nooit de moeite genomen me hier voor te stellen en dus ook te posten. Kijken doe ik hier echter wel elke dag en probeer alles een beetje bij te houden.
De sfeer is hier over het algemeen vrij ontspannen, laag tupperwaregehalte dus dat is allemaal prima.
Ik heb jarenlang in de snelle Peugeotjes gereden. Voornamelijk 205/306/309 gti, maar een jaar of 4 geleden ben ik min of meer overgestapt op Volvo. Er staat nog wel een vers overgespoten 309 turbo in de garage te rotten, maar daar komt het helaas niet zo van.
Momenteel heb ik verder een 850 t-5 op G3 (265pk) en een S70R(250pk) voor de deur staan.
De 850 is de laatste jaren mijn daily geweest en ik twijfel nog of dat zo blijft, of dat de S70R de daily wordt.
De S70R is namelijk behoorlijk zeldzaam in NL dus misschien ga ik hem wel vertroetelen en lekker voor in de weekenden houden.
Waarschijnlijk komen er geen blogs en projecttopics van mij, want ik heb nauwelijks tijd meer om te sleutelen. Wel hoop ik zo op zijn tijd gezellig mee te posten.

Oja, plaatjes: