Die ''medewerker'' was ik samen met 3 andere collega's.Drie Litouwers gepakt voor winkeldiefstallen
zondag 15 augustus 2010 | 23:03 | Laatst bijgewerkt op: zondag 15 augustus 2010 | 23:05
RAAMSDONKSVEER - Medewerkers van een supermarkt hebben de politie zaterdagmiddag in Raamsdonksveer op het spoor gezet van drie Litouwers die winkeldiefstallen pleegden.
In hun auto werden gestolen goederen aangetroffen. De politie vermoedt dat het trio in meerdere winkels in de regio heeft toegeslagen. De drie zitten nog vast.
In een supermarkt aan het Anker werd rond 14.00 uur gezien dat drie mannen diverse goederen in hun tassen stopten en niet afrekenden aan de kassa. Een medewerker rende de dieven achterna. Hij zag dat een van hen een zwarte rugzak in een voortuin gooide. Er zaten diverse spullen in die gestolen waren in de supermarkt.
Op de Walgang kon de politie één van de dieven, een 25-jarige Litouwer, aanhouden. Later op de middag zag een agent op de Vijfhoevenlaan een auto met Litouws kenteken rijden en herkende de twee inzittenden van de beelden van de eerdere winkeldiefstal.
Hierop werden ook deze twee mannen aangehouden. Het gaat om twee Litouwers van 22 en 25 jaar oud. In de auto lagen diverse vermoedelijk gestolen spullen. Het gaat om onder meer speelgoed, bier en cosmetica.
Neemt niet weg dat ik best blij ben dat die gasten zijn opgepakt, ik heb een bloedhekel aan winkeldieven