Het grote FAIL topic Pt. II
-
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Thommy for president.
-
Fail van de overheid ja. Gewoon een nekschot lijkt me doeltreffender.Xave30 schreef:Bron: http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws ... -armer.xmlSnelheidsduivel twee auto's armer
Een hardleerse hardrijder is heel kort na elkaar twee auto's kwijtgeraakt. De Amsterdammer bleef steeds maar zonder rijbewijs achter het stuur kruipen.
Het rijbewijs was afgepakt, omdat de man 100 kilometer per uur te hard reed in een onverzekerde auto. Twee weken geleden werd ook de auto afgepakt, toen de man met 210 over de A2 jakkerde.
Deze week liep de 25-jarige weer tegen de lamp. Zijn vriendin wilde zijn auto bij de politie ophalen, maar nog steeds was de verzekering niet geregeld. Dus kwam de man haar halen in een huurauto. Ook die staat nu op het politieterrein.
- Fernando
Die hebben de route goed uitgestippeld....Vrachtwagen met vliegtuig klem op viaduct
KAAG - Een historisch Dakota C47 vliegtuig, bestemd als rekwisiet voor een musical, is in de nacht van donderdag op vrijdag klem komen te zitten op de A44. Bij Kaag (Zuid-Holland) liep het transport vast op een viaduct.
De Dakota was voorafgaand aan het transport al ontdaan van het grootste deel van zijn vleugels, maar vermoedelijk was het toestel toch nog te breed voor het viaduct.
Het historische vliegtuig was op weg van het openluchtmuseum Bevrijdende Vleugels in Best naar voormalig vliegveld Valkenburg in de buurt van Leiden.
Het zou gebruikt worden voor de musicalvoorstelling Soldaat van Oranje, die vanaf 30 oktober wordt opgevoerd in een hangar op het vliegveld.
Speciale route
New Productions, dat de musical produceert, had het toestel 'besteld'. Volgens een woordvoerster van het bedrijf reed de dieplader waar de kist op stond een speciale route, juist om te voorkomen dat er iets mis zou gaan.
''Op papier zou het allemaal moeten passen. We weten niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, daar moet zeker onderzoek naar worden gedaan'', aldus de zegsvrouw.
Bergingsoperatie
Het ongeval gebeurde rond kwart voor een 's nachts. Na een urenlange bergingsoperatie, waarbij de restanten van de vleugels werden losgeslepen, kon het vliegtuig met een hijskraan op een andere vrachtwagen worden gezet en zijn reis volbrengen. Of het nog gebruikt kan worden voor de musical, is nog onduidelijk.
De Dakota C47 van de Amerikaanse vliegtuigbouwer Douglas deed in de Tweede Wereldoorlog volop dienst als transportvliegtuig. Vanaf de jaren '30 werd het propellervliegtuig ook volop gebruikt in de burgerluchtvaart.
Musical
De 'Soldaat van Oranje' over wie de musical gaat, Erik Hazelhoff Roelfzema, was in de oorlog verzetsstrijder, piloot en adjudant van koningin Wilhelmina. Zijn gevechtsmissies vanuit Groot-Brittannië voerde hij uit in een Mosquito.
Na de geallieerde overwinning vloog Hazelhoff Roelfzema met Wilhelmina in een Dakota terug naar Nederland.
New Productions ziet geen belemmeringen voor het doorgaan van de voorstelling. De eerste try-out staat gepland voor 10 oktober.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Repost?

-
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Ok, het front is overdone, maar de rest heeft nog wel iets...
- Rich
OMG! Heeft iemand hier een McLaren F1 grondig verkracht?
Inspiratie hier is iig van de Reventon gekomen, maar waarschijnlijk dronken geweest bij de uitvoering..
Achterlichten van een Infinity?
Inspiratie hier is iig van de Reventon gekomen, maar waarschijnlijk dronken geweest bij de uitvoering..
- Robin
Rich schreef:OMG! Heeft iemand hier een McLaren F1 grondig verkracht?
Een McLaren F1? Ik zie in de verste verte niet wat op 'n F1 lijkt of leek bij dat ding, Reventon/Murc inderdaad en VEEL Enzo imo.
- SteV6
Wat dacht je van de stoelopstellingRobin schreef:Een McLaren F1? Ik zie in de verste verte niet wat op 'n F1 lijkt of leek bij dat ding, Reventon/Murc inderdaad en VEEL Enzo imo.

-
8) 8) 8)SteV6 schreef: Wat dacht je van de stoelopstelling

- Tom V
Fail in BNdeStem vanochtend :

- KW
Whaha da's wel een hele foute fail 

- Robin
- Tom V
Arme stier...Robin schreef:OLÉ!
Jammer dat er maar 30 gewonden waren, stelletje dierenbeulen.
-
- Auto: M3P, 130i
Had die stier maar een koe moeten worden...Luco schreef:Jammer dat er maar 30 gewonden waren, stelletje dierenbeulen.
- Max V
Als ik dit soort dingen zie hoop ik altijd dat die stier zoveel mogelijk slachtoffers maakt... <naief>Dan houdt het misschien op...</naief>
- Kevin20v
[NERD MODUS: aan]
Een goede mailing is nooit verkeerd, hier heeft echter het oogapple'tje van Alternate zitten slapen

Doe mij die maar
[NERD MODUS: uit]
Een goede mailing is nooit verkeerd, hier heeft echter het oogapple'tje van Alternate zitten slapen

Doe mij die maar

[NERD MODUS: uit]
- Snipe
In sommige delen van Spanje is het toch verboden sinds een tijdje?Max V schreef:Als ik dit soort dingen zie hoop ik altijd dat die stier zoveel mogelijk slachtoffers maakt... <naief>Dan houdt het misschien op...</naief>
Overigens was dit geen traditioneel stierengevecht waarbij de stier gedood wordt, las ik. Dit was een andere vorm waarbij mensen de stier moeten ontwijken. Nou, dat is niet iedereen gelukt, maar de bedoeling was dan ook dat de stier in de arena zou blijven.
- Fernando
De Indycar van Junior Strous een boete geven tijdens Bavaria city Racing...

- Tim N
Bonnenlikker bah, wat een rotvolk. Snappen ze het dan gewoon echt niet?
Ben benieuwd hoe ze de acceptgiro op willen sturen zonder kenteken

- JP
Je Boxster nat geworden in de regen ? Pak je bladblazer.....
http://www.thestar.com/news/gta/article/849270
http://www.thestar.com/news/gta/article/849270
- Peric
Valt me mee dat ze 'm niet af laten slepen..Luco schreef:Ben benieuwd hoe ze de acceptgiro op willen sturen zonder kenteken![]()
![]()
![]()