Nieuwe hype; de iPAD
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Jailbreaken en dan Frash installeren.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat gekut met die verschillende platforms..........................doodziek word je ervan als consument...............
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ja, daar koop ik toch geen iPad voor....Rivanov schreef:Jailbreaken en dan Frash installeren.
tussen de 500 en 900 euri's stukslaan en het eerste wat je moet doen om hem een beetje te laten doen wat ik er mee wil is jailbraken.....
Geef nou toe, dat slaat toch nergens op....
Kijk dan ga ik toch weer meer twijfelen over de ExoPc.
Alles wat ik mijn desktop / laptop kan, kan daar ook mee, zonder ge-oh van jailbraken e.d.
- Tom V
Dat heeft toch geen flash?Eric H schreef:Kijk en dan ga ik weer twijfelen, want ik gebruik internetbankieren ( van ING ) dus best vaak.dvh schreef:Wat waardeloos is aan de iPhone en ipad is dat er geen flash op werkt
En ik heb geen zin om daarvoor dan weer de laptop of desktop op te starten......
Is daar geen workaround voor.....
-
Inderdaad jammer dat er geen Flash ondersteuning is op de iPhone/iPad. Ligt dus aan de sites die je bezoekt. Ik kom amper op Flash sites en ben blij dat ik niet al die klote advertenties zie (is vaak Flash).
Gelukkig is er steeds meer mogelijk in HTML. Daar waar je vroeger Flash voor moest inzetten omdat er geen alternatief was. Het is niet zo dat Flash van de een op de andere dag gaat verdwijnen, maar de algehele tendens is wel dat je het over een paar jaar een stuk minder zult zien. Ze liggen momenteel flink onder vuur, is maar goed ook want ik als webdesigner ben er sowieso nooit fan van geweest. Wij (webdesignbedrijf) gebruiken zelden Flash als het geen noodzaak is en vervangen Flash componenten steeds vaker door HTML.
btw de ING site werkt hier geloof ik gewoon op de iPad hoor, maar ik heb daar een particuliere rekening wat met die SMS TAN codes werkt.
Gelukkig is er steeds meer mogelijk in HTML. Daar waar je vroeger Flash voor moest inzetten omdat er geen alternatief was. Het is niet zo dat Flash van de een op de andere dag gaat verdwijnen, maar de algehele tendens is wel dat je het over een paar jaar een stuk minder zult zien. Ze liggen momenteel flink onder vuur, is maar goed ook want ik als webdesigner ben er sowieso nooit fan van geweest. Wij (webdesignbedrijf) gebruiken zelden Flash als het geen noodzaak is en vervangen Flash componenten steeds vaker door HTML.
btw de ING site werkt hier geloof ik gewoon op de iPad hoor, maar ik heb daar een particuliere rekening wat met die SMS TAN codes werkt.
-
ipad is brillant. Geen spijt van de aankoop. Zelfs mijn vrouw en mijn zoontje zijn er gek op. Tis soms vechten voor de ipad. hahah.
- Femme
Ik heb mijn iPad nu een week en ik ben er super blij mee. Net nadat hij uit was in de VS heb ik 'm al eens uitgeprobeerd maar ik vind het prijspremium van zelf importeren te hoog. Vorige week een 64G overgenomen van een kennis voor een mooie prijs.
Ik ga nu tijdelijk met de trein naar het werk en dan is de iPad ideaal. Zaterdagavond was ik op een verjaardagsfeestje en had ik 'm bij me om de vakantiefoto's te laten zien. Mij zusje was zes weken weggeweest naar Noorwegen en Zweden en mbv Google Maps kon ze perfect haar route uitleggen. Dit kan ook wel op een laptop of netbook maar is niet te vergelijken met het gemak van een iPad die je makkelijk kunt doorgeven en waarmee je op een natuurlijke wijze kunt in en uitzoomen op bijv een kaart.
Dat hij geen flash ondersteunt is eerder een voordeel. Geen advertenties die ruimte innemen, je iPad onwerkbaar traag maken en de accu leegtrekken. Als webdeveloper ben ik blij dat Steve webdevelopers ertoe dwingt html te gebruiken ipv flash wat vaak niet nodig is.
Ik vind het ook fantastisch om te zien dat Microsoft weer grandioos de boot heeft gemist. MS is al acht jaar ofzo aan het aanklooien met tabletversies van Windows zonder iets noemenswaardig bereikt te hebben. Na de aankondiging van de iPad verklaart die knuppel van een Steve Balmer, zelfs nadat hij de presentatie van andere Steve heeft gezien, dat hij totaal niet onder de indruk is van iPad en verwacht dat Apple zal falen. Inmmiddels zij we een paar maanden en vele miljoenen verkochtte iPads verder en schijnt Steve B topprioriteit gegeven te hebben aan de ontwikkeling van een iPad kloon.
Ik heb dit getikt op een iPad en dat gaat ook nog best aardig
.
Ik ga nu tijdelijk met de trein naar het werk en dan is de iPad ideaal. Zaterdagavond was ik op een verjaardagsfeestje en had ik 'm bij me om de vakantiefoto's te laten zien. Mij zusje was zes weken weggeweest naar Noorwegen en Zweden en mbv Google Maps kon ze perfect haar route uitleggen. Dit kan ook wel op een laptop of netbook maar is niet te vergelijken met het gemak van een iPad die je makkelijk kunt doorgeven en waarmee je op een natuurlijke wijze kunt in en uitzoomen op bijv een kaart.
Dat hij geen flash ondersteunt is eerder een voordeel. Geen advertenties die ruimte innemen, je iPad onwerkbaar traag maken en de accu leegtrekken. Als webdeveloper ben ik blij dat Steve webdevelopers ertoe dwingt html te gebruiken ipv flash wat vaak niet nodig is.
Ik vind het ook fantastisch om te zien dat Microsoft weer grandioos de boot heeft gemist. MS is al acht jaar ofzo aan het aanklooien met tabletversies van Windows zonder iets noemenswaardig bereikt te hebben. Na de aankondiging van de iPad verklaart die knuppel van een Steve Balmer, zelfs nadat hij de presentatie van andere Steve heeft gezien, dat hij totaal niet onder de indruk is van iPad en verwacht dat Apple zal falen. Inmmiddels zij we een paar maanden en vele miljoenen verkochtte iPads verder en schijnt Steve B topprioriteit gegeven te hebben aan de ontwikkeling van een iPad kloon.
Ik heb dit getikt op een iPad en dat gaat ook nog best aardig

Laatst gewijzigd door Femme op 16 aug 2010, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Dat Flash niet mogelijk is is voor mij een dusdanig nadeel dat ik het daarom niet aanschaf.
Ik bedoel, lekker wat filmpjes kijken op Geenstijl, DF, ect. is er niet bij.
En wat eerder gezegd wordt, ik ga geen duur apparaat aanschaffen om me daarna in allerlei bochten te wringen om alsnog flash te kunnen draaien.
Als zo'n Ipad traag zou worden door het gebruik van flash, dan vind ik het helemaal een waardeloos ding.
Anno 2010 zou dat geen probleem moeten zijn.
En wat eerder gezegd wordt, ik ga geen duur apparaat aanschaffen om me daarna in allerlei bochten te wringen om alsnog flash te kunnen draaien.
Als zo'n Ipad traag zou worden door het gebruik van flash, dan vind ik het helemaal een waardeloos ding.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Filmpjes op DF zijn bijna allemaal youtube filmpjes. Die zijn tegenwoordig ook in HTML te zien, dus die werken gewoon.
- Tom V
Ook anno 2010 is flash nog steeds een halfbakken product. Hoge prestaties, lange accuduur en draagbaarheid is geen bestaande combinatie voor het draaien van flash. Verder ben ik het eens met Femme dat ik blij ben dat steeds meer sites overstappen op html5.dvh schreef:Dat Flash niet mogelijk is is voor mij een dusdanig nadeel dat ik het daarom niet aanschaf.
- Joost H.
Dit is een mooie ( free ) app, als die nog niet langs gekomen is..Kreeg ik van Andre getipt.
- Downforce Hans
Koop gewoon een ander apparaat waar je die bejaarde flash op kan draaien en hou op over de i-pad.dvh schreef:Dat Flash niet mogelijk is is voor mij een dusdanig nadeel dat ik het daarom niet aanschaf.
Miljoenen mensen vinden het een prima ding en daar hecht ik meer waarde aan dan aan iemand die geen filmpjes van geen stijl kan zien.
- dvh
Vent kruip lekker terug onder de steen waar je vandaan komt....
- Downforce Hans
ehhhh, zijn er al ervaringen met diverse hoesjes voor de I-pad want ik neem dat ding steeds Naakt mee maar wil er wel graag een hoesje omheen.
een leren mapje zie ik denk ik niet zo zitten maar een stoffen met wat bescherming lijkt me wel wat.
een leren mapje zie ik denk ik niet zo zitten maar een stoffen met wat bescherming lijkt me wel wat.
- Downforce Hans
Hee kleuter, koop lekker een microsoft product en val ons niet lastig met je flash onzin en open daar dan een draadje overdvh schreef:Vent kruip lekker terug onder de steen waar je vandaan komt....

- Ravin ///M
Hey niet zo persoonlijk gaan doen.
Dat hoesjes verhaal wil ik ook wel, ik vind het toch nog steeds niet makkelijk om het ding vast te pakken, veel te glad. Lig je in bed dan is het onhandig om m boven je hoofd te houden. De meeste mapjes zijn te dik, ik wil gewoon een rubberen sleeve ofzo.

Dat hoesjes verhaal wil ik ook wel, ik vind het toch nog steeds niet makkelijk om het ding vast te pakken, veel te glad. Lig je in bed dan is het onhandig om m boven je hoofd te houden. De meeste mapjes zijn te dik, ik wil gewoon een rubberen sleeve ofzo.
- dvh
Wie is ons ? jij en je vrienden ?Downforce Hans schreef:Hee kleuter, koop lekker een microsoft product en val ons niet lastig met je flash onzin en open daar dan een draadje overdvh schreef:Vent kruip lekker terug onder de steen waar je vandaan komt....
Als er iets bejaard is en een bril nodig heeft voor begrijpend lezen dan geef ik de tip aan jou.
Verkoop je Ipad en neem een curcus sociale omgang met mensen met daarbij de optie, discussies op fora's.
Zal je goed doen !...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ravin ///M schreef:Hey niet zo persoonlijk gaan doen.![]()
Gewoon een condoom, simpel, sterk, dun, met veel gevoel, en duurzaam..........................wel zonder glijmiddel uiteraard

- dvh
Tom V schreef:Ook anno 2010 is flash nog steeds een halfbakken product. Hoge prestaties, lange accuduur en draagbaarheid is geen bestaande combinatie voor het draaien van flash. Verder ben ik het eens met Femme dat ik blij ben dat steeds meer sites overstappen op html5.dvh schreef:Dat Flash niet mogelijk is is voor mij een dusdanig nadeel dat ik het daarom niet aanschaf.
Oh? Was me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat Flash je pc/mac traag maakt.
Maar er zijn op het net op dit moment nog genoeg sites te vinden die gebruik maken van 'flashmovies'
Vind het geen ramp dat het overgaat... dan kan ik wat meer zien met mn iphone !

- Downforce Hans
Ik hoef geen tips van een prutser die zijn vrije tijd verdoet met filmpjes kijken van geen stijl.dvh schreef:Wie is ons ? jij en je vrienden ?Downforce Hans schreef:Hee kleuter, koop lekker een microsoft product en val ons niet lastig met je flash onzin en open daar dan een draadje overdvh schreef:Vent kruip lekker terug onder de steen waar je vandaan komt....
Als er iets bejaard is en een bril nodig heeft voor begrijpend lezen dan geef ik de tip aan jou.
Verkoop je Ipad en neem een curcus sociale omgang met mensen met daarbij de optie, discussies op fora's.
Zal je goed doen !...
Met mijn sociale omgang is helemaal niks mis.
Spreek me op 30 augustus maar aan op de DF dag dan merk je dat wel.
Verder moet jij maar eens een een curssus in manieren nemen want "vent" zeg je maar lekker tegen je vader.
Of spreek me op de 30e maar aan met vent, weet ik gelijk met wie ik te maken heb...........
Verder zie ik er helemaal niks in om hier openlijk ruzie te maken.
Als je nog wat te zeggen hebt dan doe je dat maar per pb.
-
Ff bij Correct naar binnen lopen. Daar hangen 10 verschillende, kun je ff voelen en passen. Of het een beetje past bij het skai van je Vette, je skakeskin boots of toch meer bij je eigen latex pakje.Downforce Hans schreef:ehhhh, zijn er al ervaringen met diverse hoesjes voor de I-pad want ik neem dat ding steeds Naakt mee maar wil er wel graag een hoesje omheen.
Laatst gewijzigd door steve smith op 16 aug 2010, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lol@forum hier.
Maaruh die ipad.
Ik mis flash totaal niet.
Maaruh die ipad.
Ik mis flash totaal niet.
- dvh
Manieren leren is iemand niet persoonlijk gaan veroordelen wanneer deze een post maakt over flash op een ipad...
Manieren leren is niet gelijk gaan dreigen op een fora wanneer je wat negatief commentaar terug krijgt op je eigen onfatsoenlijk gedrag.
Ik doe het liever publiekelijk aankondigen , dan krijgen andere jou eventuele verdere bedreigingen ook mee.
Wie weet tref ik je nog eens, heb ik gelijk wat bewijs van agressief gedrag.
Want ook irl zal ik je met " vent " benamen.
Schat jezelf niet te hoog in...
[quote/]
Hee kleuter, koop lekker een microsoft product en val ons niet lastig met je flash onzin en open daar dan een draadje over
[/quote]
Wie is ons ? jij en je vrienden ?
Zal je goed doen !...[/quote]
Ik hoef geen tips van een prutser die zijn vrije tijd verdoet met filmpjes kijken van geen stijl.
Verder moet jij maar eens een een curssus in manieren nemen want "vent" zeg je maar lekker tegen je vader.
Of spreek me op de 30e maar aan met vent, weet ik gelijk met wie ik te maken heb...........
Als je nog wat te zeggen hebt dan doe je dat maar per pb.[/quote]
Manieren leren is niet gelijk gaan dreigen op een fora wanneer je wat negatief commentaar terug krijgt op je eigen onfatsoenlijk gedrag.
Ik doe het liever publiekelijk aankondigen , dan krijgen andere jou eventuele verdere bedreigingen ook mee.
Wie weet tref ik je nog eens, heb ik gelijk wat bewijs van agressief gedrag.
Want ook irl zal ik je met " vent " benamen.
Schat jezelf niet te hoog in...
[quote/]
Hee kleuter, koop lekker een microsoft product en val ons niet lastig met je flash onzin en open daar dan een draadje over

Wie is ons ? jij en je vrienden ?
Zal je goed doen !...[/quote]
Ik hoef geen tips van een prutser die zijn vrije tijd verdoet met filmpjes kijken van geen stijl.
Als je nog wat te zeggen hebt dan doe je dat maar per pb.[/quote]
Laatst gewijzigd door dvh op 16 aug 2010, 11:58, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-