Mijn zaterdag!!
- Sander S.
- Jelmer850i
- Jelmer850i
Mag niet meer... i.v.m. epilepsie wat zo'n tumor veroorzaakt. Spreek helaas uit ervaring... Tenzij hij een bepaalde periode vrij is van aanvallen, maar dat denk ik niet gezien zijn geschatte toekomst.Tom schreef:wou ie trouwens zelf niet rijden, of kon ie dat niet meer?
Bij de broer van een vriendin van een vriend van mij heeft het ook. Daar hebben ze al tijden geleden van gezegd dat hij max 1 jaar te leven heeft. Maar hij is er nog steeds

Weet je waar hij woont andre?
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 21 jan 2007, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Super gedaan Andre en natuurlijk ook super van De Beier :!:
Nogmaals TOP Andre.
Gr.Ruud.
Zo is het maar dus laten we van iedere dag proberen te genieten zolang we het nog kunnen.Een 2 slachtige dag enerzijds iemand een prachtige dag bezorgt anderzijds gewezen op hoe hard en oneerlijk het leven kan zijn.
Nogmaals TOP Andre.
Gr.Ruud.
- Macboy
- Jan Visser
- johnnyloco
- Desmond Prins
- Jochem Vaartjes
-
- Dennis Cavallino
Super André. Erg mooie actie van jullie.
Toen ik bij Prodrive werkte vroeg Mark of ik ook even een middagje lol wilde maken met iemand die ook 2 weken te leven had.
Met een geprepareerde 325 driftauto de baan op, driften op binnen terrein, gladde cirkel, rondjes over kombaan van de RDW, ook met die man zijn eigen auto (Mondeo). Die vent zelf laten rijden en hij had écht superveel talent/gevoel voor driften. Hoefde hem amper iets uit te leggen. Bleek dat dit zijn grote droom was. Volgde altijd autosport, wist er alles van, maar had nooit de stap gemaakt/kunnen maken om een keer een circuit op te zoeken.
Na een tijd spelen, lachen, praten over allemaal leuke dingen, keerden we in zijn Mondeo terug naar zijn vrouw en dochter. Hij reed. Raampje open... Vlakbij hun zeggen we beide in koor: 'aaaah noch één rondje' en toen reden we met piepende banden weer weg voor een laatste rondje kombaan.
Daarna idd afscheid genomen op ons gemak, allebei met een brok in ons keel en tranen onderdrukkend. Hij zei: je bent de eerste die eens niet zielig doet, die niet loopt te mekkeren, maar die gewoon lol maakt. Daar was ik aan toe.
2 weken later was 'ie er niet meer.
Maar volgens zijn dochter heeft 'ie bij ieder bezoek verteld over driften etc. en niemand kreeg de kans om te mekkeren! 
Toen ik bij Prodrive werkte vroeg Mark of ik ook even een middagje lol wilde maken met iemand die ook 2 weken te leven had.

Na een tijd spelen, lachen, praten over allemaal leuke dingen, keerden we in zijn Mondeo terug naar zijn vrouw en dochter. Hij reed. Raampje open... Vlakbij hun zeggen we beide in koor: 'aaaah noch één rondje' en toen reden we met piepende banden weer weg voor een laatste rondje kombaan.
Daarna idd afscheid genomen op ons gemak, allebei met een brok in ons keel en tranen onderdrukkend. Hij zei: je bent de eerste die eens niet zielig doet, die niet loopt te mekkeren, maar die gewoon lol maakt. Daar was ik aan toe.
2 weken later was 'ie er niet meer.