Boot
- wjn
Re: Boot
En dan in Amsterdam op het IJ rondvarendvh schreef:Wat vaak vergeten word is dat een 'klein' leuk bootje al gauw een modale tussenwoning kost.
Heb je een grote boot dan moet je gewoon teveel zwartgeld hebben wat je om wil zetten in wat pleziervaart of showmiddel

- wjn
Dat zijn boten idd 
We hadden een jaar of 15 geleden zoiets, een Phantom met 225pk outboard:

Is wel leuk voor een tijdje, maar op het water is het net zo alsop de weg. Veels te druk en als je hard gaat (waar het mag cq. binnen speedbootbanen !!) wordt je uitgescholden. Geen lol meer aan.
(Maar wel leuk om dan de motor op te trimmen en gas te geven, moet je maar niet met je zeilbootje in een speedbootbaan gaan varen
)

We hadden een jaar of 15 geleden zoiets, een Phantom met 225pk outboard:
Is wel leuk voor een tijdje, maar op het water is het net zo alsop de weg. Veels te druk en als je hard gaat (waar het mag cq. binnen speedbootbanen !!) wordt je uitgescholden. Geen lol meer aan.
(Maar wel leuk om dan de motor op te trimmen en gas te geven, moet je maar niet met je zeilbootje in een speedbootbaan gaan varen

- KW
Schiet me ineens te binnen dat ik vroeger een tekening gemaakt heb van zo'n boot. Ja toen vond ik ze al mooi
Volgens mij had ik wel een voorbeeldje op een foto of tv of zo, maar is de tekening helemaal zelf gemaakt, op een A3-papier dus hier ff flink verkleind.

- Mike S.
- Auto: M135i
Wij hebben vorige week weer een jacht te water gelaten in Makkum.
Moet nog veel aan gebeuren dus ligt voorlopig nog in de haven van makkum om afgebouwd te worden.
En het volgende Casco is maandag alweer naar binnen gebracht ...
Op de foto zit er nog veel plastic voor de ramen e.d.
88 meter lang is deze ...

Moet nog veel aan gebeuren dus ligt voorlopig nog in de haven van makkum om afgebouwd te worden.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Fernando schreef:kun je die huidige boot van je er niet op inruilen....
Als ik 15K bij betaal moet het lukken, niet?............................................

- Mike S.
- Auto: M135i
Die laatste die je post is een hele andere 
Maar die is wel echt idd..
Maar de vorige moet in 2012 opgeleverd worden lees ik net, dus zal nu nog een stuk kaal staal zijn
Ik zag het aan die eerste omdat de bedrijfnaam van de werf op de boot staat .
In 2012 moet er bij ons ook 1 klaar zijn dat is ook een erg mooie...

Maar die is wel echt idd..
Maar de vorige moet in 2012 opgeleverd worden lees ik net, dus zal nu nog een stuk kaal staal zijn
Ik zag het aan die eerste omdat de bedrijfnaam van de werf op de boot staat .
In 2012 moet er bij ons ook 1 klaar zijn dat is ook een erg mooie...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Aardig bootjeMike Spanjersbergh schreef:Wij hebben vorige week weer een jacht te water gelaten in Makkum.

-
Beetje kunnen slagen of zat er niks naar jouw smaak tussen?Wouter81 schreef:Aardig bootjeMike Spanjersbergh schreef:Wij hebben vorige week weer een jacht te water gelaten in Makkum.
, heb er een paar maand geleden ook nog op gestaan bij jullie.

- Erik K.
Enkele jaren geleden dit schip: Boadicea afgeleverd in Makkum, toen onder de vlag van Amels.
http://www.mediterraneanboat.com/boadicea.php
Aardig dieseltankje: >250000l en 58000l water
Inclusief grasveld voor de hond en bioscoop voorzien van manshoge Martin Logan elektrostaat speakers.
Voor ruim €400000 kun je deze boot huren....voor 1 week.....
http://www.mediterraneanboat.com/boadicea.php
Aardig dieseltankje: >250000l en 58000l water

Inclusief grasveld voor de hond en bioscoop voorzien van manshoge Martin Logan elektrostaat speakers.
Voor ruim €400000 kun je deze boot huren....voor 1 week.....