Aangenaam, ik ben Wesley uit de regio Den Haag en op dit moment full-time student !
Ik ben zelf een Suzuki liefhebber en dat is uit de hand gelopen toen ik eenmaal een mooie Swift GTi in mijn handen kreeg, deze voorzien van een turbo en de nodige upgrades.
Toen kwam de leaseauto om de hoek kijken en wilde ik eigenlijk wel iets snellers, dus auto de deur gewezen en voor de kick een motor gekocht

Na een tijdje motorrijden miste ik toch wat.. dus de zoektocht naar een nieuw monstertje was begonnen.
Ik had mezelf voorgenomen om in ieder geval iets snellers aan te schaffen als me vorige auto.
Toen kwam ik in contact met Sneaky Tuning.

Hij had nog een Suzuki Swift... maar dan wel met een B16 onder de kap

Een standaard swift gti weegt op kenteken 810kg.
Deze auto weegt met 20liter benzine 880kg(toen zaten er ook nog heavy ass rims onder

En dat icm ~175pk komt hij lekker van ze plek!
Inmiddels is de auto door mij voorzien van een setje andere schokbrekers, swaybar, velgen en bandjes, sparco 300mm, en orignele interieurdelen(ipv het rode van de foto).
Ook heb ik wat PU spul klaar liggen voor de draagarmen en wat remspullen, dan kan ik voorlopig weer even vooruit

Ondertussen blijf ik me ogen open houden naar jullie evenementen, ik heb in de planning staan om dit beestje op zandvoort los te laten.