Ik werd vrijdag door De beier gebeld of ik iemand een dienst wilde bewijzen. Dus ik vroeg wat mag dat zijn?
De beier was gebeld en gevraagd of ze een keer een rondje met een 24 jarige jongen wilden rijden in een dikke bmw, want dat was toch wel een wens van deze jongen. Alleen deze jongen had nog 1 a 2 weken te leven. Een tumor in het hoofd en uigezaaid naar de nek, men kon deze jongen niet meer helpen.
Nou had de beier de jongen uitgenodigd in Heerenveen en ik werd dus gevraagd of ik de chauffeur wilde zijn. Ik zei tuurlijk wil ik dat doen.
Om 10 uur zaterdag ochtend afgesproken maar daar ging de telefoon het ging niet door, hij was te zwak om naar heerenveen te komen. Dus de verkoper van de beier vroeg kan ie nog wel in de auto komen. Ja dat kon wel. Hij zei de vries wil wel naar hem toe rijden. Dus ik op weg met toch wel een beetje een zwaar gevoel in de buik.
Ik met nat weer met een M6 op weg. Moest eerst een familie lid ophalen die dit allemaal voor hem had geregeld en zo doorgereden naar de plaats van bestemming.
Tja dan zie je een 24 jarige jongen aankomen die moeilijk loopt maar op het uiterlijk er toch heel gezond uitziet. Een grote lach op zijn gezicht moeilijk lopend naar de M6. Hij en zijn zus stappen in en we gaan een blokje rijden. Ik wat polsen wat ie precies wou qua rijden. Nou dat was al gauw gas geven. Dus ik de power knop indrukken en smg op stand rammen en DSC uit. Hij vondt het prachtig een paar keer schuin wegtrekken en een paar driftjes das op nat geen probleem met 507 pk.
Hij genoot met volle teugen en daar was het toch allemaal om te doen. Zijn zus die achterin zat had het moeilijk en vond het eng.
Dus ik zei je moet nu even je familie en ouders bellen dan spreken we bij dat grote terrein af en dan maken we daar nog even dougnut.
Familie was geariveerd met allemaal camera s dus ik zei nu raam open je hand naar buiten en duim om hoog. Hij zei waarom ik zei dan doen we altijd bij doughnuts.

Dus ik gas de M6 in de rondte hij de duim omhoog uit het zij raam een smile van oor tot oor. Fantastisch schreeuwt ie.
Terug naar zijn huis daar nog koffie gehad. Toen nog een 1:18 model identiek als de M6 aangeboden.
Tja en dan moet je naar huis wat moet je zeggen. Het enige wat ik kon bedenken was Sterkte met een hele grote brok in me keel.
Een 2 slachtige dag enerzijds iemand een prachtige dag bezorgt anderzijds gewezen op hoe hard en oneerlijk het leven kan zijn.
Met 150 op de cruise terug gestuurd auto afgeleverd.
s middags werd de beier gebeld en een man die het allemaal geregeld had in tranen aan de telefoon hoe fantastisch dit was.