Delfzijl.....is da wa?
- Tristan
Re: Delfzijl.....is da wa?
Ha, even die kale opduwen. :twisted:
- TurboClouseau
Ghehe, leuk topic!
Ik zelf ben geboren in Stadskanaal en ben nu gaan samenwonen in een klein dorpje tussen de eemshaven en Delfzijl. Ik werk op het chemiepark in Farmsum en elke dag met 80km/h over de N366 en N33 beviel niet echt, dus vandaar de verhuizing.
Delfzijl zelf vind ik persoonlijk niets, maar de kleine dorpjes hier in het hoge noorden zijn geweldig en wat ook mooi is: De huizen betaalbaar. De boeren slingerweggetjes tussen alle dorpen zijn ideaal om je lekker uit te leven op een mooie zomerdag, vervolgens weer rustig aan door een mooi dorpje...en buiten het dorpje weer lekker op het gas en fijn sturen.
Ook het voormalig circuit in de Eemshaven ligt er nog steeds. Voor zover ik kon zien is alleen het rechte stuk op start/finish opnieuw geasfalteerd, maar verder is het circuit nog helemaal origineel. Ook de rood/witte curbstones liggen hier en daar nog.
Toevallig vandaag wat foto`s gemaakt:

Ik zelf ben geboren in Stadskanaal en ben nu gaan samenwonen in een klein dorpje tussen de eemshaven en Delfzijl. Ik werk op het chemiepark in Farmsum en elke dag met 80km/h over de N366 en N33 beviel niet echt, dus vandaar de verhuizing.
Delfzijl zelf vind ik persoonlijk niets, maar de kleine dorpjes hier in het hoge noorden zijn geweldig en wat ook mooi is: De huizen betaalbaar. De boeren slingerweggetjes tussen alle dorpen zijn ideaal om je lekker uit te leven op een mooie zomerdag, vervolgens weer rustig aan door een mooi dorpje...en buiten het dorpje weer lekker op het gas en fijn sturen.
Ook het voormalig circuit in de Eemshaven ligt er nog steeds. Voor zover ik kon zien is alleen het rechte stuk op start/finish opnieuw geasfalteerd, maar verder is het circuit nog helemaal origineel. Ook de rood/witte curbstones liggen hier en daar nog.
Toevallig vandaag wat foto`s gemaakt:
- MartijnGizmo
Dat van die kerbstones wist ik niet, top-tip, binnenkort eens foto's maken! 8)
- TurboClouseau
Als je nog mooie actiefoto`s wilt maken van iemand zoekt die met een auto over het circuit gaat ......moet je ff pm`en hèMartijn Koevoets schreef:Dat van die kerbstones wist ik niet, top-tip, binnenkort eens foto's maken! 8)

- Niels
- Auto: Prius+
Ja naar mij, t'is een motorcircuit hè
(maar wel een saai circuit, je kunt zonder risico eens lekker gas geven maar voor de rest..
)

Maar verder geheel met je verhaal eens Rene! Daarom woon ik ook in zo'n mooi dorpie op 5 minuten van de Ringweg

Maar verder geheel met je verhaal eens Rene! Daarom woon ik ook in zo'n mooi dorpie op 5 minuten van de Ringweg

- TurboClouseau
Misschien een PM naar ons allebei? Auto vs Motor?Niels schreef:Ja naar mij, t'is een motorcircuit hè(maar wel een saai circuit, je kunt zonder risico eens lekker gas geven maar voor de rest..
)

- Niels
Met vier enorme rechte stukken durf ik dat wel aan tegen een auto 

- TurboClouseau
Ik doelde met "auto vs motor" meer op foto`s, maar als jij graag wilt racen vind ik dat ook goed!
Trek ik wel ff m`n race overall aan.

Trek ik wel ff m`n race overall aan.

- TurboClouseau
ai:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8225 ... ml?cid=rss" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8225 ... ml?cid=rss" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peric
Is toevallig wél een Porsche Carrera 911 Coupé .
- Niels
Een watergekoelde nu
Overigens rijdt (of reed
) er hier wel zo eentje in de buurt rond. Zou zonde zijn als dat em is, die gast is er vreselijk zuinig op namelijk