BMW M3 GTS
-
Re: BMW M3 GTS
Kale Duitse prijzen.
GTS - 138.000
GT3- 117.000
GT3 RS- 140.000
GTS - 138.000
GT3- 117.000
GT3 RS- 140.000
- Downforce Hans
Andre schreef:Kale Duitse prijzen.
GTS - 138.000
GT3- 117.000
GT3 RS- 140.000
Ik kreeg een kale bij een golf station diesel

-
- Hielke
Ja, inderdaard,
De pret duurt ongeveer een minuut. Daarna zit er zoveel temperatuur in de voorbanden dat de mooie balans met de noorderzon vertrokken is. Op het laatst, na anderhalve minuut trappen (!!) weet de rijder zelfs bij volgas uit korte bochten al niet eens meer overstuur op te roepen. Typisch M3.

De pret duurt ongeveer een minuut. Daarna zit er zoveel temperatuur in de voorbanden dat de mooie balans met de noorderzon vertrokken is. Op het laatst, na anderhalve minuut trappen (!!) weet de rijder zelfs bij volgas uit korte bochten al niet eens meer overstuur op te roepen. Typisch M3.
- FreudeamFahren
Drink jij elke dag een fles azijn leeg of maakt je lijf dat zelf aan? Azijn pissen blijkt ook een vak 

- Hielke
Wil je dat ik me bij het grote leger blinden hier aansluit en het M3 tot in de Gloria inzet?
Dat zal wel. Maar zolang ik al via een video kan zien dat het drama zich voltrekt gebeurt dat niet.
Dat zal wel. Maar zolang ik al via een video kan zien dat het drama zich voltrekt gebeurt dat niet.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre veel plezier ermee, maar let wel een beetje op T max voorbanden, wil je.................... 

- Erik K.
-
romo schreef:Andre veel plezier ermee, maar let wel een beetje op T max voorbanden, wil je....................
@ André
Heb je n GT3RS besteld??
- GTRene
wat is zo'n Gt3 RS rap
12.3 sec naar 200

12.3 sec naar 200
- FreudeamFahren
Ik heb niks te willen, jij moet doen & schrijven wat je wilt. En dat doe je ook. Het valt me alleen op dat jij je zelden positief ergens over uitlaat, da's alles.Hielke schreef:Wil je dat ik me bij het grote leger blinden hier aansluit en het M3 tot in de Gloria inzet?
Carry on gents

- GTRene
wat wil je...weet je waar hij in rijd, ik vind het nog knap dat ie zich zo inhoudFreudeamFahren schreef:Ik heb niks te willen, jij moet doen & schrijven wat je wilt. En dat doe je ook. Het valt me alleen op dat jij je zelden positief ergens over uitlaat, da's alles.Hielke schreef:Wil je dat ik me bij het grote leger blinden hier aansluit en het M3 tot in de Gloria inzet?
Carry on gents

- Joy
Het onderstuur viel me ook op. Maar ja, van een 997 kun je ook niet ontkennen dat deze wat last heeft van een onwillige neus. Ik denk dat het voor de gemiddelde rijder niet verkeerd is om voor wanneer het te hard gaat wat onderstuur in te bouwen. En wil je liever een wat mobielere achterkant zoals bijvoorbeeld André in zijn 1 serie racer heeft, dan is dat aftermarket prima te regelen.
Verder is het lastig om dmv dit filmpje al wat te concluderen. Zegt het wat over de auto of over de toegepaste rijstijl ?
Overigens denk ik dat de GTS in alle testen versus de GT3 RS het onderspit zal delven. Beide auto's hebben toch een net wat andere insteek meegekregen. En BMW is wat minder 'hardcore' gegaan dan Porsche. Maar goed, voor ieder concept valt wat te zeggen. Alleen al het verschil van FR vs RR of handbak vs DCT bepaald een stuk publiek.
Verder is het lastig om dmv dit filmpje al wat te concluderen. Zegt het wat over de auto of over de toegepaste rijstijl ?
Overigens denk ik dat de GTS in alle testen versus de GT3 RS het onderspit zal delven. Beide auto's hebben toch een net wat andere insteek meegekregen. En BMW is wat minder 'hardcore' gegaan dan Porsche. Maar goed, voor ieder concept valt wat te zeggen. Alleen al het verschil van FR vs RR of handbak vs DCT bepaald een stuk publiek.
- Petrolhead Tom
Waarom hebben we niet zo'n mega grote subscribe button naast sommige topics staan.
Abonneer op dit topic is zo ouderwets.

-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hoe meer ik over de GTS lees des te meer ik het gevoel krijg van een net niet auto .........................dus deze kan zo in een ander draadje.................
- Net te zwaar
- Net te duur
- Net geen Porker (alhoewel net)
Anyhow; door menigeen hier is ///M toch wel als ultieme cash cow neergesabeld..................maar de GTS vind ik daar dan de overtreffende trap van......................een "normale standaard M3 anytime t.ov. de GTS.............

- Net te zwaar
- Net te duur
- Net geen Porker (alhoewel net)
Anyhow; door menigeen hier is ///M toch wel als ultieme cash cow neergesabeld..................maar de GTS vind ik daar dan de overtreffende trap van......................een "normale standaard M3 anytime t.ov. de GTS.............
- wjn
Dat artikel had ik al gelezen, het Autobild Sportscars blad is een leuk tijdschrift met alleen maar DF auto's (zowel klein [Polo GTI e.d.] als groot [Koenigsegg e.d.]).
Dus koop een GTS als je met je auto op wintersport wilt, de standaard 3-serie bevestigingsgaten op het dak zitten er gewoon in.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Geinig filmpje, ding sjouwt wel door en 't schakelen gaat supersnel.
Verder zijn de pros en cons hier al genoemd, Als ik voor de keuze stond, never nooit 'n GTS.
Verder zijn de pros en cons hier al genoemd, Als ik voor de keuze stond, never nooit 'n GTS.
- FreudeamFahren
+1. Met een tandje meer camber op de vooras ziet de wereld er al heel anders uit. Het onderstuur kan liggen aan de auto, aan de rijstijl, maar ook aan de wellicht in voorgaande rondes zwaar belaste banden. Daarbij gaat het er wat mij betreft niet of een 911 nu beter is, of een Z06, of een whatever. Het is gaaf dat BMW dit initiatief neemt. Ze hadden het ook niet kunnen doen en zich verder kunnen concentreren op de X5M&X6M etcJoy schreef:En wil je liever een wat mobielere achterkant zoals bijvoorbeeld André in zijn 1 serie racer heeft, dan is dat aftermarket prima te regelen.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Faf, goed verhaal en wat Joy ook zegt.
Maar die kar had in den beginne verlost moeten zijn van dat bekende onderstuur fenomeen wat Hielke terecht aanhaalt, en ik weet er ook alles van.
Waarom dan weer aftermarket gepruts met camber dit en dat en zus en zo en hier en daar op zo'n duur rotding? Dit is 'n 'trackdaycar', die mag wel wat losser en listiger imo.
Maar die kar had in den beginne verlost moeten zijn van dat bekende onderstuur fenomeen wat Hielke terecht aanhaalt, en ik weet er ook alles van.
Waarom dan weer aftermarket gepruts met camber dit en dat en zus en zo en hier en daar op zo'n duur rotding? Dit is 'n 'trackdaycar', die mag wel wat losser en listiger imo.
- Snipe
Conclusie: je kan beter een CSL kopen.
Die conclusie komt niet van mij en niet naar aanleiding van de discussie hierboven, maar van CAR Magazine. Ze hebben de M3 GTS vergeleken met de M3 CSL en Sport Evo. Hele verhaal op http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... er-BMW-M3/
Die conclusie komt niet van mij en niet naar aanleiding van de discussie hierboven, maar van CAR Magazine. Ze hebben de M3 GTS vergeleken met de M3 CSL en Sport Evo. Hele verhaal op http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... er-BMW-M3/