Maar nu gaat ook dit hele feest niet door totdat ik weer hersteld ben over een paar dagen
Wat ik nu wilde doen is mijn vriendin toch maar enigszins verrassen met een paar dagen weg, komend weekend en eventueel een paar dagen van volgende week. Dit moet dan in België, Luxemburg, Noord-Frankrijk of ergens in Duitsland liggen i.v.m. de afstand.
Heeft iemand een paar leuke ideeën ? Een goed hotel complex of iets anders ?
Herinner me nog een draadje over een paar bijzondere hotels in Nederland in een kraan of vuurtoren. Die tips zijn ook welkom, hoewel ik echt weg wil uit Nederland om toch het "vakantiegevoel" te hebben.
We zijn meer van een beetje luxe en lekker luieren in een mooie (wandel)omgeving. Liefst ook een meer in de buurt. En een beetje goed hotel. Geld speelt in principe geen rol, maar het moet dan ook weer niet EUR 300 p.p. per nacht kosten zeg maar
Het gaat erom mijn vriendin toch even een onvergetelijke paar dagen te geven en ergens echt even bij te kunnen tanken en te kunnen genieten van de omgeving.
Hoewel ik het begrijp dat dit een inkoppertje is voor een lollig draadje zou ik enkele serieuze reacties toch erg op prijs stellen.