http://www.youtube.com/watch?v=kwVBN2Ba ... r_embedded
Eensch!!!Jeroen schreef:En hij is een held, want tegensturen met zo veel snelheid, dan moet je het wel kunnen zeg!
Downforce Hans schreef:Ik ben benieuwd hoe je er uitziet wanneer je met zo`n ding van de baan raakt met die snelheid
Met jou rijstijl hoef je je inderdaad geen zorgen te maken dat je van de baan raakt, maar mocht het onverhoops toch gebeuren dan zal de impact lager zijn dan dat je van de eerste tree van een trap af springtMathieu schreef:Hans, volgens mij is de essentie van circuit rijden het circuit rijden en dus niet van de baan of in de vangrails belanden. Dus wat marge inbouwen zou ik zeggen![]()
Zoals je ziet doet Jeffrey dat ook in de filmpjes 8)
Dat ding staat trouwens op slicks
Kan jij je eigen skills nog wel voor de geest halen, het is immers al zo lang geleden...............allen schreef:Downforce Hans schreef:Ik ben benieuwd hoe je er uitziet wanneer je met zo`n ding van de baan raakt met die snelheid
Iemand met jouw skills moet zich daar terecht zorgen om maken...
Downforce Hans schreef:Kan jij je eigen skills nog wel voor de geest halen, het is immers al zo lang geleden...............allen schreef:Downforce Hans schreef:Ik ben benieuwd hoe je er uitziet wanneer je met zo`n ding van de baan raakt met die snelheid
Iemand met jouw skills moet zich daar terecht zorgen om maken...![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten