Ja. Je weet welk merk dit is?Mathieu schreef:Robin, die wordt door een Z06 gewoon voorbij gereden en zeker als er een opvoer setje op gemonteerd zit.
(dan is de clou ook al verklapt)
'Lister LMP Storm' is die van de foto, 'Lister Storm GT' is die dichte. Zie Rico's link.Mathieu schreef:Klopt, LMP1 zelfs en niet eens een Storm 8)
Nee mijn bak staat niet op slicks. Ik heb er op aanraden van Cav winterbanden onder. ROFL. :twisted:Gijs te Kaat schreef:Toch wel op slicks?Robin schreef:Tja, mijn bak staat lekker binnen.
Dit is wel een leuke auto voor dit kutweer LOL![]()
Anders is er ook niets an.
Kun je wel mooi onder de omgevallen bomen mee door.
Die foto is Op Saabforum ook al besproken. Die Speedster was van die vriend van je?Maik schreef:Dit was ook een momentje van OOPS voor een maat van mij:
Toch wel mooi zo'n verlaagde SAAB....Desmond Prins schreef:Die foto is Op Saabforum ook al besproken. Die Speedster was van die vriend van je?Maik schreef:Dit was ook een momentje van OOPS voor een maat van mij:
Op deze foto valt trouwens mooi op hoe de auto's verschillend torderen.
[img:512:305]http://www.telegraaf.nl/multimedia/arch ... 39391g.jpg[/img]
Wedden dat de deuren nop open gaan.
Jep, maar hij heeft er nu ook bij verteld dat hij de auto er later zo bijgezet heeftDesmond Prins schreef:Die foto is Op Saabforum ook al besproken. Die Speedster was van die vriend van je?Maik schreef:Dit was ook een momentje van OOPS voor een maat van mij:
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten