Race mee tijdens de HeartRace Circuitdag op 5 augustus 2010!
- Robertdj
Re: Race mee tijdens de HeartRace Circuitdag op 5 augustus 2
Geweldig evenement, veel lol gehad. Aardige mensen in de auto. De Porker viel iig bij 1 iemand in de smaak, die vervolgens 10 rondes heeft meegereden 

- Downforce Hans
Was dat die witte 944/924?
- Robertdj
- RJay
Super dagje gehad, erg leuk, kinderen & ouderen vonden 't heel erg leuk, een stuk leuker dan de ferrari's....... 

- Downforce Hans
Ik had het idee dat ze allemaal op 4 cylinders liepen 

- Robertdj
Had ik ook last van 

- RJay
Ik had het idee dat sommigen geen gaspedaal hadden
Robertdj naderhand nog effies een rondke meegenomen
remmen, remmen, ja, ik rem wel 

Robertdj naderhand nog effies een rondke meegenomen

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat heet op 60% rijden, waar ze het op de briefing over hadden.RJay schreef:Ik had het idee dat sommigen geen gaspedaal hadden![]()
En die geparkeerde elise waar de achterkant van gedesintegreerd was hielp ook niet echt.
- RJay
en een (of meer) presteren het op dat tempo nog om te spinnen, knap. :osmiley schreef:Dat heet op 60% rijden, waar ze het op de briefing over hadden.RJay schreef:Ik had het idee dat sommigen geen gaspedaal hadden![]()
En die geparkeerde elise waar de achterkant van gedesintegreerd was hielp ook niet echt.
Al met al wel lol gehad

- Downforce Hans
Om te weten wat 60% is moet je eerst 100% gaan
Die elise had niks met 100% gaan te maken.
Hij reed achter een Honda die alle olie in 1x verloor en gleed daar over uit......
Erg zuur voor de Elise eigenaar.

Die elise had niks met 100% gaan te maken.
Hij reed achter een Honda die alle olie in 1x verloor en gleed daar over uit......
Erg zuur voor de Elise eigenaar.
Dat is wel zuur ja, als je daar bent om anderen een leuke dag te bezorgen. 

-
O was er wel iemand met schade ??
Overigens is er aan bepaalde personen door de Oppermarshall gezegd op een gegeven moment dat ze mochten "gaan" was zo rond 7en.... als de bijrijder het leuk vond.... Maar zeker netjes gereden.. Heb ook helemaal geen "last" gehad an langzame andere rijders.. behalve de 458 maar die ging wel aan de kant na een blauwe vlag
Ik voelde me overigens in het begin wel een beetje "de laatste met gym" maar later kwam het helemaal goed
toch aardig wat mensen mee genomen. Kids vond het ook erg leuk.. En waren er na een poosje ook achter dat die "rooie platte" toch niet zo hard reden 
Tegen half 7 werd het wel erg rustig dus toen nog een paar solo laps gereden. Al met al een heel erg leuke dag gehad. Communicatie / instappen duurde soms wat lang maar dat hou je altijd.. Misschien volgend jaar op zij opstellen en niet achter elkaar..
Leuk even gebabbeld met RobertDJ en RJ..
@ hans waar reed jij in ?
MR. NSX zag der ook erg strak uit.. niet mee kunnen praten helaas.. die heeft na 7en nog wat rondjes gedaan, connecties
Overigens is er aan bepaalde personen door de Oppermarshall gezegd op een gegeven moment dat ze mochten "gaan" was zo rond 7en.... als de bijrijder het leuk vond.... Maar zeker netjes gereden.. Heb ook helemaal geen "last" gehad an langzame andere rijders.. behalve de 458 maar die ging wel aan de kant na een blauwe vlag

Ik voelde me overigens in het begin wel een beetje "de laatste met gym" maar later kwam het helemaal goed

Tegen half 7 werd het wel erg rustig dus toen nog een paar solo laps gereden. Al met al een heel erg leuke dag gehad. Communicatie / instappen duurde soms wat lang maar dat hou je altijd.. Misschien volgend jaar op zij opstellen en niet achter elkaar..
MR. NSX zag der ook erg strak uit.. niet mee kunnen praten helaas.. die heeft na 7en nog wat rondjes gedaan, connecties

- Knot
Geslaagd dus begrijp ik.
Mooie termen "laatste met gym" en "rooie platte"... prachtig
Mooie termen "laatste met gym" en "rooie platte"... prachtig

- Robertdj
Die gecrashte Elise was van de trackday ervoor.
Werd MR. NSX op het eind trouwens van de baan geleid? Hij wist niet van ophouden
Werd MR. NSX op het eind trouwens van de baan geleid? Hij wist niet van ophouden

- Downforce Hans
Die Elise hoorde bij een clubje die in de ochten zandvoort hadden afgehuurd.Luco schreef:Dat is wel zuur ja, als je daar bent om anderen een leuke dag te bezorgen.
Maakt het voor de eigenaar niet minder zuur overigens.

-
De Lotus stond al met schade geparkeerd voordat het Heartrace rijden begon, dus was gebeurd tijdens een eerdere activiteit.arnold naber schreef:O was er wel iemand met schade ??
Ik voelde me overigens in het begin wel een beetje "de laatste met gym" maar later kwam het helemaal goedtoch aardig wat mensen mee genomen. Kids vond het ook erg leuk.. En waren er na een poosje ook achter dat die "rooie platte" toch niet zo hard reden
Inderdaad ging het instappen nogal rommelig, maar ik begreep dat dit voor het eerst was dat ze zoveel auto's hadden en al doende leert men.. zal een volgende keer wel wat beter geregeld zijn verwacht ik.
Verder vond ik het allemaal best netjes gaan

Geen connecties hoor, een aantal rijders werden gevraagd om na 7u nog wat rondjes met de marshalls te rijden als beloning voor hun vlag -en begeleidings inzet gedurende het rijden. De hoofd marshall vroeg specifiek of ik met zoals hij noemde, mijn "nep Ferrari"

Heb nog met 2 marshalls bijna voluit gereden waardoor ik het langste reed.
Ik had het rode licht al gezien en was al met mijn " cooldown lap" klaar toen ik aan einde daarvan de baan af geleid werd

- RJay
Heb toen dus Robert nog effies de baan over gezet
Erg mooie auto hoor, die Acura
en je reed er goed mee door ook
Straks is mijn collega aan de beurt, die gaat het leren als een bepaalde alfa er ook is
@ Arnold: Was erg gezellig inderdaad, wie heeft nou de le mans challenge gewonnen?
Waren trouwens wel een paar mensen die het spelletje niet snapten.... vanuit de pits direct de lijn opduiken terwijl ze een blauw voor je toonden is echt een stevig domme zet.

Straks is mijn collega aan de beurt, die gaat het leren als een bepaalde alfa er ook is

@ Arnold: Was erg gezellig inderdaad, wie heeft nou de le mans challenge gewonnen?
Waren trouwens wel een paar mensen die het spelletje niet snapten.... vanuit de pits direct de lijn opduiken terwijl ze een blauw voor je toonden is echt een stevig domme zet.
-
hehehe ah op die manier
nep ferrari 
Ding gaat lekker vooruit ! Instappen is was wat rommelig maar heb wel eens erger mee gemaakt..daarmee vergeleken ging dit nog redelijk snel

Ding gaat lekker vooruit ! Instappen is was wat rommelig maar heb wel eens erger mee gemaakt..daarmee vergeleken ging dit nog redelijk snel

- Downforce Hans
arnold naber schreef:O was er wel iemand met schade ??
Ik voelde me overigens in het begin wel een beetje "de laatste met gym" maar later kwam het helemaal goedtoch aardig wat mensen mee genomen. Kids vond het ook erg leuk.. En waren er na een poosje ook achter dat die "rooie platte" toch niet zo hard reden
Ik reed in een corvette.
Kreeg niet de gelegenheid om alleen te rijden wat ik overigens niet erg vond.
Er waren een paar mensen die het te horen hadden gekregen dat ze in de corvette mee moesten rijden.
Dat heb je als je zo aantrekkelijk bent als ik

Buiten het feit dat ik iedereen leuk vond die instapte was de eerste kandidaat en de zesde wel het opmerkelijkst.
De eerste was Sam van een jaar of 5 die huilend in het begin tussen de auto`s liep met pa en ma en geen plaatsje kon vinden omdat alle auto`s al vol waren.
Toen ik hem riep en vroeg wat er aan de hand was en hem vervolgens vertelde dat ik nog een plaatsje voor hem had begon hij helemaal te glimmen en werd hij helemaal blij.
Tijdens de rit ben ik helemaal bijgepraat over de film "cars" waar hij alles vanaf wist.
DE zesde was een jongen die aan had gegeven dat hij graag met de zilveren corvette mee wilde rijden.
De begeleider bracht de jongen naar mijn auto deed een beetje onwennig de deur open en liet de jongen instappen.
Als extra service deed hij onwennig de riem voor de passagier vast en na 20 seconden wurmen zat hij dan vast.
De begeleider deed de deur voor de passagier dicht en met een welgemeend "veel plezier,jongen" gingen we van start.
Super service natuurlijk maar wat die jongen niet wist was dat het mijn zoon van 7 was die al honderden keren in en uit is gestapt en blindelings de gordel om heeft gedaan.
Toen we wegreden hebben we er hartelijk om gelachen (niet uitgelachen).
Grtz,Hanz06

- Robertdj
Ook een F355 die me rechts wilde inhalen voor Audi-S. Opzich wel leuk, ware het niet dat hij rechts naast me bleef hangen waardoor we naast elkaar de bocht inreden, terwijl ik toch echt eerder remde en me inhield op hem voor te laten 

- Peric

Nog mooier had geweest als die achter het stuur was gaan zitten met Hans als passagier, misschien dat er dan ook nog wat tempo in die vette zit als zijn zoon rijdt

-
Ah duidelijkDownforce Hans schreef: Ik reed in een corvette.

Cars was inderdaad wel erg HOT.. want ik heb ook een uitgebreid film verslag gekregen

- Naughty
Ook wij waren uitgenodigd om wat kinderen en ouders rond te rijden in de GTT.
Uiteraard werken wij graag mee aan dergelijke initiatieven.
Bij aankomst was het wel overweldigend wat er aan exoten stond qua auto's en gingen wij ons afvragen of er mensen eigenlijk wel een rondje mee wilde gaan in een Subaru als de rest van het deelnemersveld bestaat uit Ferrari's, NSX, Z06, SLS AMG enz. Aan interesse in ieder geval geen gebrek en de auto heeft 2 uur lang diverse kinderen en ouders de baan rondgereden waarbij er een boel mensen aangenaam verrast waren dat de GTT goed mee kon komen met al het overige geweld. Naar mijn idee was dit een zeer geslaagd evenement en het blijft Fantastisch al die glimmende kindergezichten te zien als er gas werd gegeven. Er werd netjes gereden en iedereen gaf gas op de stukken waar dat verantwoord kon.
De F355 spinde nog even bij de Audi-S voor onze neus maar doordat er relatief rustig werd gereden ging dat allemaal goed. Bij deze dus ook Marcel van Dam nog even bedanken voor de uitnodiging en de leuke dag.
Uiteraard werken wij graag mee aan dergelijke initiatieven.
Bij aankomst was het wel overweldigend wat er aan exoten stond qua auto's en gingen wij ons afvragen of er mensen eigenlijk wel een rondje mee wilde gaan in een Subaru als de rest van het deelnemersveld bestaat uit Ferrari's, NSX, Z06, SLS AMG enz. Aan interesse in ieder geval geen gebrek en de auto heeft 2 uur lang diverse kinderen en ouders de baan rondgereden waarbij er een boel mensen aangenaam verrast waren dat de GTT goed mee kon komen met al het overige geweld. Naar mijn idee was dit een zeer geslaagd evenement en het blijft Fantastisch al die glimmende kindergezichten te zien als er gas werd gegeven. Er werd netjes gereden en iedereen gaf gas op de stukken waar dat verantwoord kon.
De F355 spinde nog even bij de Audi-S voor onze neus maar doordat er relatief rustig werd gereden ging dat allemaal goed. Bij deze dus ook Marcel van Dam nog even bedanken voor de uitnodiging en de leuke dag.
- Robertdj
Dat maak jij ervan, ik zei achteraf iets van "je kan wel lekker laat remmen met dat hok". Maar zeker niet tijdens het rijden, toen was ik alleen aan het klagen omdat je die nep ferrari nog niet ingehaald hadRJay schreef: Robertdj naderhand nog effies een rondke meegenomenremmen, remmen, ja, ik rem wel

Staan er trouwens al ergens foto's online?