Gran Turismo 5
- Robin Hartog
Re: Gran Turismo 5
@Collin Bello: Waar kan je dat kopen? Dat lijkt me echt i-de-aal. 

- Macboy
Vooral goed voor je rug 

-
Dit lijkt er meer op.

-
Na het E3 filmpje was ik weer erg enthousiast. Het ziet er allemaal zo vreselijk mooi uit, op dat gebied ligt deze game mijlen voor op de competitie.
Nu ik echter het filmpje van Schneider zie ben ik weer teleurgesteld. De physics zien er toch weer erg arcade uit. De weg lijkt een biljartlaken (zelfs op de ring, waar dit niet zou moeten mogen), de AI rijdt op rails, zolang je het gas erop houdt kan je lekker via de vangrails het circuit rondrijden, allemaal problemen die ten opzichte van GT4 niet veranderd zijn.
Ik hoop dat dit voor de final release nog aangepakt gaat worden, maar ik betwijfel dat ten zeerste. Als ik zo het filmpje zie lijkt Forza3 de zaakjes op het gebied van de physics beter voor elkaar te hebben. Ik vergelijk dit natuurlijk niet met Iracing, want dat spel heeft een compleet andere doelgroep.
Wederom zie ik GT4 met opgepoetste graphics en dat valt mij erg tegen na heel wat jaren development. Hoop dat ik in November ongelijk krijg.
Nu ik echter het filmpje van Schneider zie ben ik weer teleurgesteld. De physics zien er toch weer erg arcade uit. De weg lijkt een biljartlaken (zelfs op de ring, waar dit niet zou moeten mogen), de AI rijdt op rails, zolang je het gas erop houdt kan je lekker via de vangrails het circuit rondrijden, allemaal problemen die ten opzichte van GT4 niet veranderd zijn.
Ik hoop dat dit voor de final release nog aangepakt gaat worden, maar ik betwijfel dat ten zeerste. Als ik zo het filmpje zie lijkt Forza3 de zaakjes op het gebied van de physics beter voor elkaar te hebben. Ik vergelijk dit natuurlijk niet met Iracing, want dat spel heeft een compleet andere doelgroep.
Wederom zie ik GT4 met opgepoetste graphics en dat valt mij erg tegen na heel wat jaren development. Hoop dat ik in November ongelijk krijg.
- Macboy
Helaas Kees ik vrees van niet. GT5 heeft nooit kenbaar gemaakt dat ze daaraan zullen werken. Dus ik zou niet te veel hoop hebben als ik jou was 

Inderdaad vet gedaan dit zeg
vooral ook met die speakers

Inderdaad vet gedaan dit zeg

-
Collin Bello schreef:...
gemonteerd op
...
id deze universeel?
zo ja waar kan je zoiets halen?
Grt Thommy
- Mari Oh Oh!
Nou ja, in elk geval kunnen de auto's nu over de kop. Bij GT5P en voorlopers draaide Newton zich om in zijn graf.k33z schreef: Ik hoop dat dit voor de final release nog aangepakt gaat worden, maar ik betwijfel dat ten zeerste. Als ik zo het filmpje zie lijkt Forza3 de zaakjes op het gebied van de physics beter voor elkaar te hebben. Ik vergelijk dit natuurlijk niet met Iracing, want dat spel heeft een compleet andere doelgroep.

En ik hoop ook dat de look and feel van de menu's(en muzak) en het spel zelf minder klinisch worden. Vooral dat klinische(ligt ook aan het geluid) is een probleem. DIRT 2 is ook zo arcade als wat, maar daar kan ik een stuk langer mee spelen zonder me te ergeren.
Ook hoop ik dat je met minder tussenstappen van en naar een race kan. Bij korte races ben je meer tijd kwijt aan menu's en laden dan racen. Een vriend van mij koopt hem toch wel, dus ik ga hem eerst uitgebreid testen voordat ik weer(na GT3, GT4 en GT5p) een miskoop doe. GT heeft al vanaf het eerste deel potentie, maar heeft mij nooit volledig kunnen bekoren, terwijl ik het aanbod aan straatauto's echt een enorme pré is.
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 24 jun 2010, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mathieu
Waar te halen?
Sportschool?
Spinning groep om 19.00u
Sportschool?
Spinning groep om 19.00u

-
juist jij weet wat ik bedoelMathieu schreef:Waar te halen?
Sportschool?
Spinning groep om 19.00u

:banaan:
- JoostSchouten
Op het moment dat je uit de vangrail blijft en realistisch op het asfalt blijft rijden zijn de physics toch aardig goed denk ik. Het beuken/crashen blijft een heikel punt in GT.
Maar als je dan deze lijst ziet heb ik er toch wel heel veel zin in:

Maar als je dan deze lijst ziet heb ik er toch wel heel veel zin in:
:banaan:Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player lobbies
16 player races
Track (not map) Editor
Spectator mode
Weather
200 PS4 cars and 800 standard cars
Nascar license
WRC license
Super GT license
Rolling and damage (eerily real weight)
1st person walkabout photo mode
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 3D @ 60fps
Split-screen
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
Profile pages
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store

- Ravin ///M
Playseat.nl heeft koele aanbiedingen!
- Linc (Bas)
Wat betreft de AI ben ik het niet eens. Bij GT5 prologue zie je de AI toch ook foutjes maken en ze rijden niet steeds exact dezelfde lijn. Het is ook niet zo dat ze je gewoon rammen als je op hun pad rijdt.k33z schreef:Na het E3 filmpje was ik weer erg enthousiast. Het ziet er allemaal zo vreselijk mooi uit, op dat gebied ligt deze game mijlen voor op de competitie.
Het asfalt is inderdaad wel aardig strak overal, maar ik heb wel het idee dat ik bij sommige bochten minder grip heb dan andere bochten.
- VLA
Probeert ze dat ding nou onder de bank te schuiven ? of klapt ze hem op ?Collin Bello schreef:![]()

Kan niet wachten op GT5, die filmpjes zien er erg gelikt uit. Het rijden vond ik in GT4 best goed voor een semi arcade game, en het zal vast niet slechter rijden als GT4.
- WJ
Gevonden!
http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/pr ... 05b1377a6a
Let wel op dat als je een G25 heb, je volgensmij een apart stuk erbij moet kopen voor dat pook paneeltje.
Ik vraag me alleen af of die echt goed/stabiel staat.
Soort van review hier:
http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/pr ... 05b1377a6a
Let wel op dat als je een G25 heb, je volgensmij een apart stuk erbij moet kopen voor dat pook paneeltje.
Ik vraag me alleen af of die echt goed/stabiel staat.
Soort van review hier:
- Collin Bello
Precies! Te koop op fanatec.com.
G25 past erop zonder aanpassing, Xbox360 stuur met 2 apart te bestellen klemmen. En er is een plaat om de pedalen niet te laten verschuiven.
De stand vouwt makkelijk op, maar past nietonder een normale bank.
C
G25 past erop zonder aanpassing, Xbox360 stuur met 2 apart te bestellen klemmen. En er is een plaat om de pedalen niet te laten verschuiven.
De stand vouwt makkelijk op, maar past nietonder een normale bank.
C
-
SUPER! :banaan:
- dvh
Potverdikkie...
Wellicht is het vloeken in de kerk maar ik speel voor het eerst Forza3 , maar dat speelt stukken leuker dan Gran Tursimo .....
Echt lache, koop een oude M3 en driften maar
Wellicht is het vloeken in de kerk maar ik speel voor het eerst Forza3 , maar dat speelt stukken leuker dan Gran Tursimo .....

Echt lache, koop een oude M3 en driften maar

-
welkom in de xbox groep dvh!
hier meer over forza vs GT5 http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 17&t=15210
grappig is... het spel is helemaal niet meer met elkaar te vergelijken!! totdat GT5 uitkomt, kunnen we het wel vergelijken met forza 4... ben ook ALLANG klaar met forza spelen
hier meer over forza vs GT5 http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 17&t=15210
grappig is... het spel is helemaal niet meer met elkaar te vergelijken!! totdat GT5 uitkomt, kunnen we het wel vergelijken met forza 4... ben ook ALLANG klaar met forza spelen

- Macboy
Geen vertragingen meer.
2 november is wereldwijde release

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mooi optijd voor mijn verjaardag op 15 november dus 

-
Ik wacht dus nog even met aanschaffen Xbox; mischien is GT5 toch wel weer leuker als Forza.... 

-
- Auto: M3P, 130i
Bron?Macboy schreef:Geen vertragingen meer.
Pre-order mogelijkheden?
- Macboy
bron: OPM
- ErikMartijn
- Downforce Hans
Het "frame" kost volgens mij rond de 1100 euro.......Andre schreef:Dit lijkt er meer op.