Hihi,Knot schreef:Ik zie t alweer, verkapte reclame
Ja maar de prijs is ondanks de staat toch wel pittig lijkt me.
Hihi,Knot schreef:Ik zie t alweer, verkapte reclame
En alweer verkocht...bmw320i schreef:wel heel gaaf 8)
En ook alweer verkocht...
Hij is meer een poetser. Als je met een auto rijdt zoals hij, dan maakt een klein verschil in de bandenmaat niet uit. Niets ten nadele van Douwe verder, trouwens - de kwaliteit van zijn aanbod is doorgaans uitstekend.steve smith schreef:Dat een profi als Leitner die CSL op verkeerde bandencombi heeft staan valt me toch een beetje tegen.
Aparte foto van de motorruimte op hun site
schaap in wolfs kleren 8) een M3 met een bromfietsmotor :playcar:Erik K. schreef:Aparte foto van de motorruimte op hun site
Zal je een pb sturen met alle eigenaren.Ender schreef:Ik wil gaan kijken voor deze M3..
Originele NL auto's.
Jammer van de uitlaten, maar de originele zitten er ook bij gelukkig.
Er staat ook dat het de 3e eigenaar is, maar als je bij Rapport Occasions Check kijkt, staat er 6e eigenaar. Tellen dealers/garage's ook als eigenaar? Misschien dat die is ingeruild bij een garage destijds en daarom als eigenaar word beschouwd.
Iemand enige idee over de historie???
http://link.marktplaats.nl/363659685
Of door wisselen van handelaren/dealers onderling. Komt er weer een bezitter bij.M@rcel schreef:Kan ook nog zo zijn dat de auto door de eerste eigenaar eerst geleased werd. Daarna autobedrijf, toen de tweede eigenaar, weer een autobedrijf en nu bij de huidige eigenaar. 6x dus.
Klopt. Zodoende heeft deze auto in totaal 10 eigenaren gehad. De eigenaren die er ook echt mee gereden hebben zijn langere tijd in bezit geweest.Arthur schreef:Of door wisselen van handelaren/dealers onderling. Komt er weer een bezitter bij.M@rcel schreef:Kan ook nog zo zijn dat de auto door de eerste eigenaar eerst geleased werd. Daarna autobedrijf, toen de tweede eigenaar, weer een autobedrijf en nu bij de huidige eigenaar. 6x dus.
Gebruikers op dit forum: Sander-E46 en 8 gasten