Stats edgevertising ?
- Macboy
Stats edgevertising ?
Elke keer als ik op DF ben zit ene "stats edgevertising" tezamen met google analytics compleet te klooien en veroorzaakt de nodige traagheid heb ik gemerkt.
Iemand enig idee wat dit is ? Vanuit DF of vanuit mijn PC ?
Iemand enig idee wat dit is ? Vanuit DF of vanuit mijn PC ?
-
Tom
Re: Stats edgevertising ?
Google Analytics gebruiken ze wel op DF. Maar dat zit op ontzettend veel sites, zou geen problemen moeten opleveren.
Die andere termen zeggen mij niks. Ook nergens last van hier..
Die andere termen zeggen mij niks. Ook nergens last van hier..
- Peter Tunissen
Stats edgevertising hoort bij het bedrijf dat banners op DF verkoopt.
Dat zou je pc alleen niet trager moeten maken, tenzij je op een pc uit 1993 DF bezoekt (trust me, I know.....
) en verdwijnt bovendien vanzelf binnenkort. 
Dat zou je pc alleen niet trager moeten maken, tenzij je op een pc uit 1993 DF bezoekt (trust me, I know.....
-
OnlineHansD
Zo oud is mijn laptop nog niet maar het maakt DF zeker veel trager. Erg irritant, blij dat het verdwijnt.
-
Tom
Binnenkort in de kranten: "Inbraakpoging Apeldoorn, oude PC ontvreemd, van dief enkel een bandenspoor en wat Alfa onderdelen"Peter Tunissen schreef:Stats edgevertising hoort bij het bedrijf dat banners op DF verkoopt.
Dat zou je pc alleen niet trager moeten maken, tenzij je op een pc uit 1993 DF bezoekt (trust me, I know.....) en verdwijnt bovendien vanzelf binnenkort.
- RutgerK
Op mijn telefoon kijk ik ook steeds minder. Forum staat op het scherm, gaat op zwart om na even weer opgebouwd te worden. Erg irritant.
-
Luuk
Profiel op de banden van Peter's Alfa? Goeie!Tom schreef:Binnenkort in de kranten: "Inbraakpoging Apeldoorn, oude PC ontvreemd, van dief enkel een bandenspoor en wat Alfa onderdelen"Peter Tunissen schreef:Stats edgevertising hoort bij het bedrijf dat banners op DF verkoopt.
Dat zou je pc alleen niet trager moeten maken, tenzij je op een pc uit 1993 DF bezoekt (trust me, I know.....) en verdwijnt bovendien vanzelf binnenkort.
-
Metchu
Luuk schreef:Profiel op de banden van Peter's Alfa? Goeie!Tom schreef:Binnenkort in de kranten: "Inbraakpoging Apeldoorn, oude PC ontvreemd, van dief enkel een bandenspoor en wat Alfa onderdelen"Peter Tunissen schreef:Stats edgevertising hoort bij het bedrijf dat banners op DF verkoopt.
mijn sierra driftband
- Robertdj
Same here. Op de pc gaat het gelukkig wel lekker snel.RutgerK schreef:Op mijn telefoon kijk ik ook steeds minder. Forum staat op het scherm, gaat op zwart om na even weer opgebouwd te worden. Erg irritant.
- Macboy