iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Iphone 4

Bericht door romo » 04 aug 2010, 19:46

Metchu schreef:hahahaha Romo, weet je zeker dat je niet amish bent ofzo ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja, een koets met 420 paarden................................en een fiets met 200 paarden.............................zeg maar een ietwat moderne Amisch......................................op de achtergrond Little House on the Prairie.........................verdomd Laura Ingalls, blijf met je poten van die koets af.............................. :roflol:

OMG waar vind ik een stal om dik 600 paarden onder te brangen........................ :hmmm:

HansD

Bericht door HansD » 04 aug 2010, 20:07

Ik ben het in zoverre met romo eens dat ik die bedragen voor een iphone(abonnement) ook behoorlijk hoog vind. Ik heb geen idee wat mijn abonnement nu is maar als ik < 50 minuten en heel weinig sms'jes per maand opmaak is het veel. Een vaste lijn heb ik al jaren niet meer.

Ik wil een gratis iphone met unlimited internet en 60 belminuten voor 20 euro oid per maand 8) . Het leek me wel leuk om zo'n ding te hebben als mijn huidige abonnement afloopt maar het geld wat ze er nu voor vragen heb ik er gewoon niet voor over.
Een telefoon moet bellen en de rest is bijzaak :wink: .

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 aug 2010, 20:25

HansD................ :thumbup:

Zo is het, zo`n 20 euri abo zou ik ook eventueel overwegen...........

mrbbs

Bericht door mrbbs » 04 aug 2010, 20:27

romo

Bericht door romo » 04 aug 2010, 20:35

Robertdj schreef:Hoe kan je anders zo'n wagenpark bekostigen? :D

Ik word daarom ook wel Dag(R)obert genoemd.....................................................*insert kassa geluid*.............................. :roflol:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 04 aug 2010, 20:43

Het ding wordt vanzelf goedkoper, dat is altijd zo als er iets nieuws uit komt.

Mijn abbo loopt volgend jaar af en dan zal het allemaal al wel iets goedkoper zijn geworden, ik wacht rustig af en neem misschien voor die tijd wel een simlock vrije 3GS :)

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2010, 23:48

Richardt. schreef:Het ding wordt vanzelf goedkoper, dat is altijd zo als er iets nieuws uit komt.
Ehm ik weet niet of je Apple's prijsbeleid kent, maar die dingen worden niet echt goedkoper hoor. Daarom is er ook zo'n buyers guide op macrumors.com, die bijhouden wanneer een product bijna vernieuwd zou moeten worden. Bij Apple zit daar vaak regelmaat in (dus de tijd die ertussen zit). Prijzen worden soms bij een update van het product aangepast, maar tussentijds zelden tot nooit. De meeste Apple liefhebbers kopen om die reden vrij snel nadat een product is geupdate, dan krijg je het meeste waar voor je geld.

JeroenB3

Bericht door JeroenB3 » 05 aug 2010, 00:26

Dus ik moet nog heel efkes wachten ?
M'n huidige iPhone abbo loopt deze maand af :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 aug 2010, 20:33

Per vanmiddag de IPhone 4 in m'n bezit. Ziet er degelijkER) uit is net wsat kleiner/platter dan de 3 maar wel zwaarder, mooie camera, helder, etc etc. We zullen zien hoe 't met de signalen/ontvangst gaat. De bumper moet ik nog halen, paar keer mee gebeld, niks aan de hand....

romo

Bericht door romo » 05 aug 2010, 20:42

Dat signalen gedoe is volgens mij afkomstig van jaloerse tegenstanders/concurrenten.................zal allemaal loslopen heb ik de indruk...........

Snipe

Bericht door Snipe » 05 aug 2010, 20:43

romo schreef:Dat signalen gedoe is volgens mij afkomstig van jaloerse tegenstanders/concurrenten.................zal allemaal loslopen heb ik de indruk...........
Ik zou het risico niet willen lopen als ik jou was. Ik bedoel, 10 minuten bellen per jaar en dan 5 minuten geen ontvangst hebben....

romo

Bericht door romo » 05 aug 2010, 20:45

Snipe schreef:
romo schreef:Dat signalen gedoe is volgens mij afkomstig van jaloerse tegenstanders/concurrenten.................zal allemaal loslopen heb ik de indruk...........
Ik zou het risico niet willen lopen als ik jou was. Ik bedoel, 10 minuten bellen per jaar en dan 5 minuten geen ontvangst hebben....

:roflol:

Dat ik het niet nodig heb laat onverlet dat ik wel vertrouwen heb in het product ansich...............

romo

Bericht door romo » 05 aug 2010, 20:56

Alhoewel;........... :hmmm:

Afbeelding

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 05 aug 2010, 20:58

Vandaag met de iP4 gespeeld, ik kan er ook geen probleem mee ontdekken. Zelfs als je bij slechte dekking 1 blokje hebt en je pakt m op alle beschreven mogelijkheden vast, verliest hij het signaal niet.

Tom

Bericht door Tom » 05 aug 2010, 20:58

Las pas over een onderzoek bij eigenaren:

Afbeelding
Overall, the ChangeWave survey finds over 20% of iPhone 4 customers calling the antenna issue either "somewhat of a problem" or a "very big problem". Despite the issues, however, the iPhone 4 continues to receive higher satisfaction ratings than other smartphones and Apple's efforts to address the issue and portray it as a universal smartphone hurdle could ultimately result in an effective defusing of tensions over the antenna problems.
Net ook een iPhone 4 besteld al was de levertijd vrij lang.
we zullen zien.

Metchu

Bericht door Metchu » 05 aug 2010, 21:14

heb net me vervangende 3gs binnen, ik kan nog wel ff vooruit 8) sukkels hebben alleen een witte gestuurd ipv zwarte... dus ik krijg weer een nieuwe :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 06 aug 2010, 12:00

In de Bluetooth is ie wat traag....naar andere zoekende GSMs en vice versa.... maar hij wist na 'n 20 seconden toch te pairen met m'n auto....godzijdank. Heb meteen 'n andere houder/lader voor de middenconsole besteld, want die van de 3/GS past weer net niet(wel de contacten, niet het model)

JWD

Bericht door JWD » 06 aug 2010, 17:04

Eindelijk is hij er dan, en tsja wat krijg je als de verwachtingen hooggespannen zijn?
Teleurstelling, nou ja een beetje dan.
Hij is mooi, doet wat hij hoort te doen, is snel, heeft een degelijke camera en een prachtig scherm.
Eigenlijk alles wat ze beloven alleen is het verschil met de 3GS gevoelsmatig nog kleiner dan het verschil tussen de 3GS en 3G want daar had je een enorme snelheids winst.
Heb je een goed werkende 3GS en twijfel je over de 4... lekker de 3GS blijven gebruiken of je moet natuurlijk net zoals ik altijd het laatste modelletje willen hebben... tsja dan twijfel je ook niet :).
1 punt waarop ik persoonlijk de 4 een stuk beter vind is het geluid van zowel de interne speaker als de speaker voor hands-free

Ik ben er dus blij mee echter poets je je nu niet meer heel de dag suf op alleen het glas aan de voorkant... nee, ook de achterkant is nu een fingerprint magnet *jeej*.

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 06 aug 2010, 17:45

De zwarte plastic achterkant van de 3G en 3GS is anders ook aardig vingerafdrukgevoelig :wink:

HJ2

Bericht door HJ2 » 07 aug 2010, 09:35

Ik ben benieuwd naar de GPS ontvangst van de 4 in verticale positie op een lage plek op je dashboard. de 3G is in elk geval onbruikbaar op deze plek bij mij, terwijl een losse Navigon unit fluitend z'n ding doet... :hmmm:

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 07 aug 2010, 13:44

De GPS in de iPhone 4 is bij mij veel beter. Durfde hem vroeger niet los te gebruiken op lange stukken omdat hij nogal onbetrouwbaar was bij de 3GS, maar ben nu zonder problemen terug gereden uit Denemarken met de iPhone.

JWD

Bericht door JWD » 07 aug 2010, 14:14

De gps is inderdaad beter, toevallig gisteren ondervonden.
TomTom multi-tasked tegenwoordig door als je hem weg klikt dus de hele weg naar huis had ik een pratende man in mijn broekzak, tot de meter nauwkeurig :clap: .

Robin

Bericht door Robin » 07 aug 2010, 15:40

De GPS is idd snel/nauwkeurig en betrouwbaar tov de 3 die ik had. Het 'Retina'beeld whatever is ook superhelder, ook met focussen op krantekopjes/foto's. Echt prima.Met 'veiligheidsglas' wat ook voor helicopters en de tgv wordt gebruikt blabla.

En 't ding voelt degelijk aan met dat middenstuk uit metaal.

Enig 'nadeel' dat er op de shiny achterkant onder 't Apple verhaal 'Designed by Apple in California/Assembled in China(by people who earn 2 bucks a day)' staat, moest dat dáár nou?

Het 'Kompas'(ik had 'm niet in de 3) is wel vaak van de leg/de weg kwijt/storing. Hoe werkt dat ding 't best?

romo

Bericht door romo » 07 aug 2010, 15:58

Is ie waterdicht die iPhone? Dan zou ik hem als alternatieve sat nav voor op de motor kunnen gebruiken, dat ik dan enpassant ook nog gebeld kan worden is dan weer een meevaller........

Die Garmin gevallen hebben ook veel problemen.................

Misschien toch nog een koop excuus............................ :mrgreen:

HJ2

Bericht door HJ2 » 07 aug 2010, 16:05

Kijk, dat maakt 't al een stuk aantrekkelijker, zo'n 4.
En zijn er eigenlijk verschillen tussen GPS ontvangst tussen de 3g (die ik nu heb) en de 3GS?

Overigens denk ik er aan om zo iets in de Beamer te installeren:

http://www.semsons.com/gpsreran.html

om de GPS ontvangst wat op te krikken, die nu nagenoeg afwezig is... Waarom Apple geen bluetooth GPS toelaat op z'n OS is ook behoorlijk irri (ja, met JB wel, maar daar heeft niet iedereen zin in...)

Plaats reactie