Ik heb zelf al een tijdje een iPod en ik ben er erg tevreden over. Vooral omdat ik hem aangesloten heb in de auto en ik alles vanaf het stuur kan bedienen. Erg gemakkelijk en ook erg prettig.
Sinds kort heb ik nu ook een aantal subscriptions op Podcasts, eigenlijk allemaal een beetje club-muziek. Dance Department van Wessel van Diepen is iedere week eigenlijk erg goed (10 afleveringen). Ook de Podcasts van Roger Sanchez, Pete Tong en John Digweed ieder voor zich ook eigenlijk. Wat mij betreft aanraders voor de iPod bezitters.
Podcasts
-
Stephane,
Super! Dank je wel. Tot ik dit bericht las had ik nooit iets met podcasts, maar dit is echt top! Lekkere muziek met goede nummerindeling en leuke plaatjes!
Alleen jammer dat er niet meer podcasts 'worldwide' zijn, alleen talpa is behoorlijk goed vertegenwoordigd.
En als je nog meer goede tips hebt...
Super! Dank je wel. Tot ik dit bericht las had ik nooit iets met podcasts, maar dit is echt top! Lekkere muziek met goede nummerindeling en leuke plaatjes!

Alleen jammer dat er niet meer podcasts 'worldwide' zijn, alleen talpa is behoorlijk goed vertegenwoordigd.
En als je nog meer goede tips hebt...

- Stéphane
*bump*
Deze week via amazon.co.uk CD van Goldie besteld, D&B-spul. Daar zat een leaflet bij van Ministry of Sound.
Voor de muziek liefhebbers: daar is genoeg te vinden op http://www.ministryofsound.com/download
Deze week via amazon.co.uk CD van Goldie besteld, D&B-spul. Daar zat een leaflet bij van Ministry of Sound.
Voor de muziek liefhebbers: daar is genoeg te vinden op http://www.ministryofsound.com/download
- Stéphane
Ik heb in beide auto's iPod, in de Brabus ook met stuurbediening. Echt briljant. Net dus weer 110MB van Ministry of Sound er bij gegooidTristan schreef:In de Leon zit een aux aansluiting, waarop ook een Ipod aangesloten kan worden. Nu alleen nog een Ipod aanschaffen. Kan dan via het stuurwiel de Ipod bedienen.

Met de Focal speakers (beide, zwarte zelfs de betere Polyglass V Slim versie) en de beide subs (Pioneer SW22 in de Brabus, Kenwood KSC-SW1 in de zwarte) komt dat allemaal helemaal goed 8)
Gisteren ook nog wat CDs (Goldie - Timeless, ook een tijdloos mooie D&B CD, en een D&B 1996-2006 mix dubbel-CD van Goldie) op mijn iPod erbij gezet. Ik gebruik nooit meer CDs.
- Tristan