Yep, dat klopt, zie de edit van de openingspost.Sjef schreef:Ging ik dus ook van uit, waarschijnlijk ietsje extra kosten ter registratie van 1 persoon extra dus?

Yep, dat klopt, zie de edit van de openingspost.Sjef schreef:Ging ik dus ook van uit, waarschijnlijk ietsje extra kosten ter registratie van 1 persoon extra dus?
Voor 10 ronden 'onbeperkt' rijden is altijd een goede aanbieding.Knot schreef:Vind GF ook wel leuk om voor dat tientje extra een paar rondjes te rijden denk,.
Voor afslepen niet volgens mij; voor vangraildelen e.d. zul je wel de normale kosten moeten betalen, dus beter om die gewoon niet te raken.FrankS schreef:Betaal je trouwens nog wel de 'normale' kosten voor afslepen ed?
Dat van de vangrails vermoedde ik al inderdaad. Afslepen zit hopelijk bij de prijs in. Ik wil toch wel 20 rondes proberen te maken en 400 circuitkm's... wie weet heb ik het nodigPeter Tunissen schreef:Voor afslepen niet volgens mij; voor vangraildelen e.d. zul je wel de normale kosten moeten betalen, dus beter om die gewoon niet te raken.FrankS schreef:Betaal je trouwens nog wel de 'normale' kosten voor afslepen ed?
Aangepast niet, vrij nieuw wel.Erik Stoffelsen schreef:@ Frank; Heb je aangepaste remschijven + blokken?
Als die maar goed zijn red je het wel; Je hoeft geen beker te winnen...
Inderdaad, maar voor hetzelfde geld is het 18 graden en kurkdroog. Eifelweer sowieso; daar valt dus helemaal niks over te zeggen.MParallel schreef: Alleen 12 november...voor hetzelfde geldt is het dan helemaal besneeuwd.
Eifelweer of niet, 5 graden en regen is waarschijnlijker dan 10+ gradenAlexander schreef:Inderdaad, maar voor hetzelfde geld is het 18 graden en kurkdroog. Eifelweer sowieso; daar valt dus helemaal niks over te zeggen.MParallel schreef: Alleen 12 november...voor hetzelfde geldt is het dan helemaal besneeuwd.
Het is dat ik een jaarkaart heb (en geen geld over), anders...
Ik denk dat SKRD te duur was voor deze dag. Dan had je zeker aan het dubbele moeten denken...MParallel schreef:
Alleen 12 november...voor hetzelfde geldt is het dan helemaal besneeuwd.JP schreef: Gewoon een kwestie van KW regelen in een sneeuwschuiver...easy as that.
@ Peter; wie rijdt de pacecar-laps (als voorste auto) ?
SKRD ?
Inderdaad, wat wil een mens nog meerdaNpy schreef:Eifelweer of niet, 5 graden en regen is waarschijnlijker dan 10+ graden
Op zijn minst droogAlexander schreef:Inderdaad, wat wil een mens nog meerdaNpy schreef:Eifelweer of niet, 5 graden en regen is waarschijnlijker dan 10+ graden
site? :o Welke? Er staat niets in de start-post...Jelmer850i schreef:Zo even via de site officieel ingeschreven 8)
Lol. Meestal worden de DF-dagen wel ergens op DF vermeld.FrankS schreef:site? :o Welke?Jelmer850i schreef:Zo even via de site officieel ingeschreven 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten