Ik zie een grote tegenstrijdigheid in dit regeltje.Luco schreef:mooie plaatjes van mij

Ik zie een grote tegenstrijdigheid in dit regeltje.Luco schreef:mooie plaatjes van mij
Opa schreef:Ik zie een grote tegenstrijdigheid in dit regeltje.mooie plaatjes van mij
No offence....,kijken of ze ook allemaal ook uiteindelijk komen. Bij het CPZ draadje werd alleen een lijstje door Peter bijgehouden met betaalde inschrijvers.GTRene schreef:zo veel al
![]()
gezellie.
Ik zoek zelf eerst nog ergens een helm, en dan bij inschrijven meteen cashen. Iets met boter en een vis....CPZ-draadje schreef:In dit topic zullen we de lijst van deelnemers die zich hebben ingeschreven bijhouden. Alleen je naam vermelden in dit topic is niet voldoende voor deelname, we zullen om een goed overzicht te houden namen zonder officiële inschrijving verwijderen
Zoiets misschien? http://www.driving-fun.com/943/home/new ... elmen.aspxJP schreef:Ik zoek zelf eerst nog ergens een helm
Als het overduidelijk een schuldschade is hanteert men dat inderdaad. Als er vloeistoffen van een ander in het spel zijn of twijfel over de toedracht vul je gewoon verzekeringspapieren in en klaar.Andre schreef:Een kennis van mij heeft zijn bmw de vangrail in gejast op de nurburgring.
Even een huishoudelijke mededeling!!!!!
Auto werd eerst in beslag genomen door de nurburgring gmbh, totdat je de vangrails aftikt kost ook ongeveer 1000 euro per plank lengte. Betaal je niet meteen krijg je je auto niet mee.
Iets van 30 euro per strekkende meter toch? En dan 3 hoog dus als je alle 3 de planken raakt 90 euro per strekkende meter? Er zijn hier vast ervaringsdeskundigenAndre schreef:Een kennis van mij heeft zijn bmw de vangrail in gejast op de nurburgring.
Auto werd eerst in beslag genomen door de nurburgring gmbh, totdat je de vangrails aftikt kost ook ongeveer 1000 euro per plank lengte. Betaal je niet meteen krijg je je auto niet mee.
Sjef schreef:Wil trouwens samen met Sjef gf deze dag doen. Kun je gewoon omwisselen op zon dag of hoe gaat dat in z'n werk??
Jij leeft misschien nog in de middeleeuwenFrankS schreef:Iets van 30 euro per strekkende meter toch? En dan 3 hoog dus als je alle 3 de planken raakt 90 euro per strekkende meter? Er zijn hier vast ervaringsdeskundigenAndre schreef:Een kennis van mij heeft zijn bmw de vangrail in gejast op de nurburgring.
Ging ik dus ook van uit, waarschijnlijk ietsje extra kosten ter registratie van 1 persoon extra dus?wim breman schreef:Sjef schreef:Wil trouwens samen met Sjef gf deze dag doen. Kun je gewoon omwisselen op zon dag of hoe gaat dat in z'n werk??
Ik zie bij meerdere inschrijvingen 2 deelnemers staan en ga er vanuit dat er net als bij andere trackdays per auto word ingeschreven waarbij er 2 deelnemers met de ingeschreven auto kunnen rijden voor de aangegeven prijs.
Luco schreef:Jij leeft misschien nog in de middeleeuwenFrankS schreef:Iets van 30 euro per strekkende meter toch? En dan 3 hoog dus als je alle 3 de planken raakt 90 euro per strekkende meter? Er zijn hier vast ervaringsdeskundigenAndre schreef:Een kennis van mij heeft zijn bmw de vangrail in gejast op de nurburgring.
Auto werd eerst in beslag genomen door de nurburgring gmbh, totdat je de vangrails aftikt kost ook ongeveer 1000 euro per plank lengte. Betaal je niet meteen krijg je je auto niet mee.![]()
Maar ik dacht dat zandvoort al 250 per meter per plank rekende, dus dat is 750 euro per meter als je hem helemaal raakt, ik denk dat de ring absoluut niet goedkoper is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten