Me too.Walter schreef: Misschien moet ik hier dan toch maar uit de kast komen en vertellen dat ik mijn rijbewijs gehaald heb in een Opel Manta..

Me too.Walter schreef: Misschien moet ik hier dan toch maar uit de kast komen en vertellen dat ik mijn rijbewijs gehaald heb in een Opel Manta..
sjonniesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssOpa schreef:Me too.Walter schreef: Misschien moet ik hier dan toch maar uit de kast komen en vertellen dat ik mijn rijbewijs gehaald heb in een Opel Manta..
So true, hoe vaak ik al dat soort auto's op de weg stil heb zien staan, met een metertje of wat terug een verbrijzelde tomtom/pnd op het asfalt.M635csi schreef:als je hier het raam volledig openzet, dan moet je vrezen dat niet alles wat op je dashboard ligt niet in de bocht naar buiten glijdt.:
met zo'n ding moest je toch arm uit het raam steken om richting aan te geven?Opa schreef:Me too.Walter schreef: Misschien moet ik hier dan toch maar uit de kast komen en vertellen dat ik mijn rijbewijs gehaald heb in een Opel Manta..
JONGÛH!!Adje ///M3 schreef:
Zo op 't eerste oog nog een best net exemplaat JONGUH!Martin van der Zwaard schreef:JONGÛH!!Adje ///M3 schreef:![]()
Die Manta is van een kerel die in de buurt van Rotterdam woont. Komt wel eens bij mijn zwager op de sloop. Best lachen om die auto dan te zien terwijl je hem kent van de New Kids
Adje ///M3 schreef:Wie kent ze??? Het zijn meestal de mannen die de arm nét te ver door het raam steken waardoor de "Manta-arm" ontstaat. Ook wel te herkennen aan één gebruinde arm...
[..]
Lolsteve smith schreef:De Manta's beginnen op te raken bij GM, maar ze hebben een alternatief.......
Armpje past precies!
Gebruikers op dit forum: D. Peters, Edwin de Haas, Gert-jan, Joost H., MarcF, RS-Ron, TOM EVO VI, vigilante en 2 gasten