Wait, wut?JohanH schreef:215 teams met 616 mensen

Wait, wut?JohanH schreef:215 teams met 616 mensen
indobesar schreef:Mooi verslag Johan.
Triest...Een DFer vond het nodig om de dag na de run out of the blue ruzie te gaan zoeken met twee van onze teamleden in een discotheek nabij onze camping (waar we met 5 andere teams stonden). Nadat dit enigszins gesust was troffen we de volgende dag onze auto aan met krassen en verwijderde letters van onze hoofdsponsor. Hij heeft weliswaar zijn excuses de volgende dag aangeboden aan een teamlid, maar ik mag dus nu kijken of de krassen wat weg te werken zijn en de stickers te herstellen. Ik blijf zeer waarschijnlijk in de auto rijden als goedkope winter/vakantiebak...
Geregistreerd: zo okt 26, 2008 19:54Downforce Hans schreef:Dus als ik het goed begrijp is die "turbo fries" die toffe knaap die dat gedaan heeft.
Ben benieuwd naar zijn verhaal want je kent me ik wil wel altijd" the other side off the story" horen voordat ik commentaar geef
steve smith schreef:Tja. Friezen en Turbo's is altijd wel wat over te zeiken. Of ze hebben wat te zeiken. Over atmo's enzo.
Dijkje eromheen, en vol laten lopen daar!
Te zien rond 1:50Downforce Hans schreef:Sinds 1961 hebben ze daar in de gaten dat waneer je je armen op een zekere ritmische manier vrijwel tegelijkertijd met je benen beweegt je kan blijven drijven
Kwestie van groene zeep op de dijk smeren.Downforce Hans schreef:steve smith schreef:Tja. Friezen en Turbo's is altijd wel wat over te zeiken. Of ze hebben wat te zeiken. Over atmo's enzo.
Dijkje eromheen, en vol laten lopen daar!
Het resultaat wat jij beoogt zal niet plaatsvinden.
Sinds 1961 hebben ze daar in de gaten dat waneer je je armen op een zekere ritmische manier vrijwel tegelijkertijd met je benen beweegt je kan blijven drijven en wanneer je het tempo verhoogt ook nog een bepaalde kant op kan bewegen.
Zij zullen dus ten alletijde kant en/of wal kunnen bereiken.![]()
Vorig jaar 64/67 ofzo, dit jaar maximaal 200 wat mijns inziens eigenlijk al teveel is. Op een of andere manier waren dat er uiteindelijk toch 215.Martijn Koevoets schreef:Wait, wut?JohanH schreef:215 teams met 616 mensenIk dacht dat om een stuk of 20 auto's ging...
Deze?Nutkees schreef:Een gele bmw met ADAC erop, of iets wat daar op lijkt.
Idd grappig Kees.....jammer dat wij elkaar niet gespot hebben.....althans iets met veel kleuren zeg je....toevallig ook een gele autoNutkees schreef:kwam tijdens mijn vakantie in Italie nog 2 auto's tegen van de RUN.
Een gele bmw met ADAC erop, of iets wat daar op lijkt. Was op de top van de passo di stelvio EN op de terugrit nog een andere deelnemer waarvan de auto nog veel kleuren had....
Grappig om te zien.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast