De auto die ik als eerste noemde na de Macca F1 LM. Nog net iets mooier dan die Alfa, vind ik:
[img
Helemaal mee eens, die zijn totaal niet praktisch, danwel zo kostbaar dat ze alleen nog maar in een museum staan. Dan doe je zo`n ding toch echt wel tekort IMO.Rico v Velzen schreef:Die oude auto's heb ik niet zoveel mee, leuk om te zien, in hun tijd schoonheden, nu zijn het museumstukken.
Supercars vind ik bijna nooit echt mooi.
romo schreef:...
Helemaal mee eens, die zijn totaal niet praktisch, danwel zo kostbaar dat ze alleen nog maar in een museum staan. Dan doe je zo`n ding toch echt wel tekort IMO.
Geef mij maaar een auto met looks, PK`s, low profile en toch praktisch..........................tja Rico, ik geef je opnieuw gelijk, want dan kom ik bij een M3 uit................
Wat een onzin.... Niet alles wat oud is eindigt in het museum. Er wordt tegenwoordig nog regelmatig met klassiekers gereden en vaak nog hard ook! Ga maar eens kijken op Goodwood, Le Mans classic of de Oldtimer GP op de Nurburgring. Daar wordt echt nog wel serieus geraced met Maserati's en Ferrari's van een paar miljoen euro per stuk. En gewoon met de deurklinken tegen elkaar als het moet!!romo schreef:Helemaal mee eens, die zijn totaal niet praktisch, danwel zo kostbaar dat ze alleen nog maar in een museum staan. Dan doe je zo`n ding toch echt wel tekort IMO.Rico v Velzen schreef:Die oude auto's heb ik niet zoveel mee, leuk om te zien, in hun tijd schoonheden, nu zijn het museumstukken.
Supercars vind ik bijna nooit echt mooi.
Geef mij maaar een auto met looks, PK`s, low profile en toch praktisch..........................tja Rico, ik geef je opnieuw gelijk, want dan kom ik bij een M3 uit................
Gebruikers op dit forum: Corsa_GSi, EmielS60, Fabian, jessedehaan, liquidpopcorn, mark123, maurizio, Paul76, SlowCo, Str8Six en 3 gasten