Het ging mij ook meer om de manier hoe hij terecht komt!Tom schreef:Vind het niet echt een fail. Grenzen opzoeken betekend ook eroverheen gaan, anders weet je nog niet waar de grens ligt
Lol, 4WD en dan nog niet uit de berm rakenEJGT3CS schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OFAVQr4y ... re=related[/youtube]
Gwoon meer entry speed en niet in 1st gear, dan moet dat toch een heel stuk beter gaan dan dit.Knot schreef:mwah... ik vond de internals die continu spinnen in dat open diff al erg genoeg.
Ah, kijk, die had ik dan weer gemist, gauw de HDR maar eens afkijken....Jurriuit schreef:Ik had hem al gezien bij topgear ja, geniaal.
Prachtig hoe James May helemaal blauw van het lachen lag van charles.peugeot504@citroen.co.uk
Nja, deels want hij had 'm gewoon op de baan kunnen rond laten gaan en dan had ie er minder lullig voorgestaanTom schreef:Vind het niet echt een fail. Grenzen opzoeken betekend ook eroverheen gaan, anders weet je nog niet waar de grens ligt
+1!Elco schreef:Dat 2 keer terugklikken om 1 pagina terug te gaan. DAT is pas een fail! Nee ff serieus wanneer word dat gerepareerd?
Het driften ging de eerste keer erg goed, evenals het zijdelings door de bocht laten slippen van de auto.
+veel2000USA schreef:+1!Elco schreef:Dat 2 keer terugklikken om 1 pagina terug te gaan. DAT is pas een fail! Nee ff serieus wanneer word dat gerepareerd?