Gevaarlijk wegen!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Michel P

Gevaarlijk wegen!

Bericht door Michel P » 17 jan 2007, 10:05

Kunnen we Koos Spee niet wat zendingswerk laten doen, door op de de werelds meest gevaarlijke wegen een aan tal seminars te geven over verkeersveiligheid :lol:

Kijk en huiver, bij deze foto's! (overigens prachtige foto's)
http://thrillingwonder.blogspot.com/200 ... world.html

wimwerf

Bericht door wimwerf » 17 jan 2007, 12:07

De eerste route valt wel mee....snelheid kan je dr niet maken...en de weg is eigenlijk niet begaanbaar voor voertuigen anders dan rangerover, hummers e.d.

De tweede route met de stijle bergwand... :shock: ..en elkaar gewoon passeren met vrachtouto's...hoezo deathwish...

En daarbij komt...bergen hebben wij niet in NL... :P

Roman

Bericht door Roman » 17 jan 2007, 12:56

Een van de "gevaarlijkste wegen" van europa loopt hier net mooi langs m'n huis. Tenminste zo word die weg altijd betiteld in kranten. Of het echt zo is weet ik niet.

Over de hele lengte van de snelweg gebeuren gemiddeld meer als 450 ongelukken per jaar. Het stukje hier valt gelukkig wel mee. Zie er niet zo heel gek veel.

Maar die wegen daar zijn inderdaag wel heeeel erg gevaarlijk. Die in Rusland ziet el wel leuk uit.

Marokko is trouwens ook leuk om te rijden. Op twee baans wegen door de woestijn ben ik wel eens 4 tegenliggers naast elkaar tegengekomen. Dus 2 op de weg en 2 daar nog naast. Was even schrikken s'nachts.
Ook lekker is de snelweg naast Rabbat. 7 baans in iedere richting en mensen steken daar nog over ook!!!!

Damir Vukovic

Bericht door Damir Vukovic » 17 jan 2007, 13:33

Die road of death wil ik nog wel een keertje rijden..super mooi. Volgende keer dat ik Bolivia ben probeer ik wel een lift mee te pikken met zo'n vrachtwagen.

Ruud Bosch

Re: Gevaarlijk wegen!

Bericht door Ruud Bosch » 18 jan 2007, 23:14

Michel Pol schreef:Kunnen we Koos Spee niet wat zendingswerk laten doen, door op de de werelds meest gevaarlijke wegen een aan tal seminars te geven over verkeersveiligheid :lol:

Kijk en huiver, bij deze foto's! (overigens prachtige foto's)
http://thrillingwonder.blogspot.com/200 ... world.html
He Michel, lees jij nog mee op dat groene forum?? :evil:

(ik heb geen recht van spreken, want ik had hem ook ergens anders "gepikt") :wink: :lol:

Plaats reactie