Skeef met die sloep!Joost Hermens schreef:Ik zal eens wat video's online stampen deze week. Dan kunnen jullie oordelen hoe aso het isElmar schreef:Maar ik denk dat ik Joost dan maar niet meer mee neemt, die rijdt veeeels te hard...

Skeef met die sloep!Joost Hermens schreef:Ik zal eens wat video's online stampen deze week. Dan kunnen jullie oordelen hoe aso het isElmar schreef:Maar ik denk dat ik Joost dan maar niet meer mee neemt, die rijdt veeeels te hard...
Nou nou, Rustig aan Elmar, ik mag toch zeker wel een opmerking maken?Elmar schreef: WHAT THE FUCK!!!!
Hebben we hier weer te maken met een stelletje toetsenbord helden.
Godverdomme de hele week heb je ons aan kunnen spreken....neeeeeeee, wie weet bijt ie staartmans wel.
]
Nee wij konden inderdaad niet harder maar daar was ook geen behoefte aan anders had ik de GT-Turbo wel mee genomen. Van jaloezie dus geen spreken.Luco schreef:Lekker laten lullen, er staat toch duidelijk race en fun.
Dus toch prima als je wat harder rijdt dan de rest, die konden denk ik niet harder![]()
Ze zijn gewoon jaloers Elmar
Ik vind je misdragen op een camping met je dronken kop en spullen slopen trouwens veel triester, en dan zeker als je dan nog commentaar hebt over de snelheid van een ander, terwijl het een "race" is.
We staan daar met minstens 10 andere auto's.Thijs van Wijk schreef:
Enige wat ik aan gaf was dit:
"Het is voor alle deelnemers verplicht om te stoppen als je een andere deelnemer langs de kant ziet staan met pech."
Die actie op de Nockalmstraße vond ik niet zo heel sportief van je.........
Elmar schreef:We staan daar met minstens 10 andere auto's.Thijs van Wijk schreef:
Enige wat ik aan gaf was dit:
"Het is voor alle deelnemers verplicht om te stoppen als je een andere deelnemer langs de kant ziet staan met pech."
Die actie op de Nockalmstraße vond ik niet zo heel sportief van je.........
Zelfs auto's met een trekhaak. En zelfs een 4x4.
Waarom is team Heysteria dan de aangewezedn auto dier moet slepen?
Dus pleur op met je "niet zo heel sportief van je..."
En dan weer daarbij, waarom nu dat wijvengejank. Wees een vent en spreek me op dat moment zo krachtig aan....maar daar heb je natuurlijk mano a mano weer de ballen niet voor.
Nou inderdaad, die Joost is ook een linkeTom schreef:Als we het over kampers hebben... vergeet die Joost niet hé. Mr 4 liner slaat niet alleen op z'n foute kampklokje, hij slaat je ook in 4 slagen knockout
Downforce Hans schreef:Nou inderdaad, die Joost is ook een linkeTom schreef:Als we het over kampers hebben... vergeet die Joost niet hé. Mr 4 liner slaat niet alleen op z'n foute kampklokje, hij slaat je ook in 4 slagen knockout
Downforce Hans schreef:Wat niemand weet is dat Elmar eigenlijk een kamper is en in een bmw komt dan helemaal dat oergevoel weer boven.............
Valt me nog mee dat hij de boel niet helemaal kort en klein geslagen heeft, zeker met Cor in de buurt werd er op deze manier nog wel eens een cafe leeg gerost.
Het NIET draaien van de vlieger van Hazes heeft menig cafe een inboedel gekost.
Die Runners hebben wat mij betreft nog mazzel gehad.........
ArjandeV schreef:Ik zou ook bang worden van ElmarIk heb overigens diep respect voor Joost dat hij naast Elmar durfde te zitten, mijn enige en laatste keer was me bijna fataal geworden..
Ik zal hem zelf maar inkoppen: Of lag dat aan de gewichtsverdeling?
Maar wat voor auto hebben jullie laten staan? Want bij sommige auto's (en mensen) kan ik me best voorstellen dat je hem niet wilt slepen..
lulPeric schreef:Was vast een Renault..... :banaan:
Nou, dat ben ik ook.ArjandeV schreef:Ik zou ook bang worden van Elmar![]()
Met een auto en wat opdrachten Europa door zou me wel aanspreken, maar het komt op me over als een nogal massale toestand. Een meute hossende campinggangers. Misschien is het wel niet zo, maar zo komt het op mij in ieder geval wel over.Hielke schreef:In theorie is zo'n evenement ook wel wat voor mij.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey, Bing [Bot] en 14 gasten