Geluid fobie op Zolder
- alt
Re: Geluid fobie op Zolder
Volgens mij staat geluidsmeter no.2 op de heuvel bij de Gilles Villeneuve bocht. (positie 4 op de kaart)
- Fernando
Het klopt ook wel wat je zegt Ben. Het probleem met lage tonen, is het feit dat ze zich bolvormig voortplanten en niet gericht zoals hogere tonen.Lage tonen buigen ook eerder rond een hindernis, terwijl hogere tonen makkelijker kunnnen worden tegengehouden en lage tonen reiken ook veel verder dan hoge tonen....Ben_968CS schreef:Er zijn 911 turbo's die diep donker geluid maken en bij weinig toeren schakelen. Die worden er af gehaald. Mijn hoge toeren 968 die behoorlijk kan schreeuwen laat nooit de meters uitslaan.
- GTRene
ik dacht ook dat die 2de meter ongeveer ter hoogte van nr-3/4 zat...alt schreef:Volgens mij staat geluidsmeter no.2 op de heuvel bij de Gilles Villeneuve bocht. (positie 4 op de kaart)

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
3 en 4 zitten elk aan de andere kant van de track.GTRene schreef:ik dacht ook dat die 2de meter ongeveer ter hoogte van nr-3/4 zat...
Iets meer duidelijkheid aub rene.
- GTRene
smiley schreef:3 en 4 zitten elk aan de andere kant van de track.GTRene schreef:ik dacht ook dat die 2de meter ongeveer ter hoogte van nr-3/4 zat...
Iets meer duidelijkheid aub rene.

dus ik ben ook benieuwd waar die beide punten nu precies zitten.
- GTRene
ik vond net dit kaartje en daar staan ze ook net als die ene foto op
vandaar dat ze mij eraf stuurden, ik was van mening dat ze dus op dit plaatje die ene net voorbij nr:10 stond....hm

benieuwd, want dan ist logish dat ik na de 2de keer eraf moest, immers daar zat ik gewoon te gassen

benieuwd, want dan ist logish dat ik na de 2de keer eraf moest, immers daar zat ik gewoon te gassen

-
- GTRene
met gesloten klep al herrie zat 

- Vdub
Ik rijd wel eens mee met een vriend die een Ibiza 1.8T had met 370pk, die had ook wel eens dat ie eraf moest (het aanzuiggeluid was de boosdoener..)
Ik wil bij mijn V8 de kats ertussenuit halen maar ben bang dat ik straks van dit soort akkefietjes krijg..
Ik wil bij mijn V8 de kats ertussenuit halen maar ben bang dat ik straks van dit soort akkefietjes krijg..