Paul schreef:Nou lang geleden dat hier wat gebeurd is....
Uhmm... heb nog steeds geen internet in het nieuwe appartement en geen tv... dus het leven is erg saai momenteel, haha
De winter is gelukkig voorbij, eindelijk tijd voor de zon... hier het laatste klikje van de pruttelpot in wintertrim
Waar ik me altijd aan doodgeergerd heb is grote wielen en kleine remmerij,daar moest dus verandering in komen.
set is van een TTtje RS en heeft grote Brembo 4 pots remklauwen(28cm) met Pagid remblokken en 375mm geperforeerde remschijven, minimaal 19inch dus.
Klauwen zijn orgineel in het zwart met RS logo, dit valt dus niet op en aangezien ik een patser ben , zijn ze nu dus hoogglans wit gespoten met rood Brembo opschrift
Hier de Brembo klauw naast een Cayenne/Brembo 6 pot monoblock monster klauw,die overigens naar Richard gaan voor zijn audi project
Even naar mn maatje Marvin gebracht die de rotzooi er even onder geklapt heeft.
375mm is serieus groot, en dan vonden we dat de M5 al grote schijven had
Tja hoe remt dat dan? wat ik nu behoorlijk mis in het versnellen maak ik met het remmen weer goed want halleluja wat remt dit zeg... van 200 in de ankers en je krijgt gewoon koppijn.
Heb nog nooit zulke goede remmen onder een auto gehad als met dit.
Via een kennis een set 19inch Gallardo wielen op de kop getikt, en bij nader inziens toch niet echt helemaal mn ding ondanks dat het wel wat heeft onder een Audi
De Lambo wielen kunnen ruilen met een Belg en hopsakee op Zaterdagavond met een maatje in de A3 met 4 dozen en op naar Antwerpen... na een ritje van 680 kilometer en 38 euro armer ( I LOVE DIESEL!)
Voldaan thuisgekomen en een leuke ruil gedaan, Belg was trouwens een Audi man in hart en nieren.. Rs2 in de garage, RS4 in de garage en een nieuwe RS6 V10 voor dagelijks + een S3 cabrio voor het vriendinnetje,de zaken gaan dus goed in Belgie.
Wielen zijn geruild tegen Porsche 997 Turbo wielen 4x 8.5J ET 56, die dingen hebben dus steek 5x130 en de Audi steek 5x112.
Gelukkig zijn daar adapters voor en met 15mm adapters brengen we de ET waarde weer naar een knappe en bruikbare 41.
De bandjes even omgezet en hopsakee en heel vlug tussendoor wat marktplaatsfotos geschoten
Staat lekker!
Heb al tijden deze leuke gadgets liggen en moeten er ook nodig nog eens in gefriemeld worden.
verlichte BOSE luidsprekerkapjes en verlichte BOSE alu inleg voor het dashboardkastje
Genoeg voor nu