Klopt helemaal.Luco schreef:Martijn, zo te zien rij je toerklasse?
Gheh... dat was ik ja. Die auto uit 't filmpje (blauwe) kostte me bijna de 1e plaats. Ik reed met hem in de 2:13.x waar 2:10-2:11 normaal is. Het hoort bij DNRT dat je door elkaar rijdt, maar het is af en toe - zoals hier - dik KLOTEMart schreef:Ik vond nog wat mooie on-board footage van degene die de halve race achter mij gezeten heeft:
Het is goed te zien dat ik nog wat rapper door de bochten moet, maar ja, voor een eerste keer op het circuit ging het best lekker na de helft van de race. Toen ben ik er nog 3 voorbij gestoken
Af en toe komt er ook een groene MX-5 kijken, ben benieuwd of die een leuke race gehad heeft. Na het afvlaggen is die nog een auto of 5 voorbij gereden...
Mijn mening daarover staat hierbovenMart schreef:Oh! Dan ben ik benieuwd wat hij van die blauwe BMW vondErik Stoffelsen schreef:Groene Mx5je zit hier ook op't forum.
Is op alle punten zo'n beetje 1e geworden; ging jou ook behoorlijk hard voorbij viel me op in zijn filmpje....![]()
Hij ging mij overigens niet voorbij, ik rij in de witte E30 er voor
(of je moet na de finish bedoelen)
Mijn filmpje zet ik ergens vandaag/maandag on-line!
Hehe, dan had ik dat goed ingeschat, lijkt me ook behoorlijk frustrerend... Het 'grappige' is dat ik je er ook bijna voorbij had gelaten in de laatste chicane, maar zag dat die blauwe BMW je toch weer inhaalde. Daarna kon ik eindelijk wegrijden. Volgende keer op Zandvoort (7 aug.) rij je vast niet weer tegelijk met de Toer.L@urens schreef:
Gheh... dat was ik ja. Die auto uit 't filmpje (blauwe) kostte me bijna de 1e plaats. Ik reed met hem in de 2:13.x waar 2:10-2:11 normaal is. Het hoort bij DNRT dat je door elkaar rijdt, maar het is af en toe - zoals hier - dik KLOTE![]()
Volgende keer tik ik hem er wel zachtje af...
Finish gemist inderdaad omdat ik Yardi op 0.1m achter me hadNetjes gemeld en geen probleem.
Die is alleen voor motoren.henno boenink schreef:Wordt de "nieuwe bocht" bij Ruskenhoek niet gebruikt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten