Ik probeer me de laatste tijd bewust iets netter te gedragen op het forumRobertdj schreef:Na die sneeky edit klinkt het al wat beter
POLITIE, ik verbaas me toch weer
- Macboy
Re: POLITIE, ik verbaas me toch weer
Jeetje Jarno. Ik denk dat je in zo'n geval met een aangifte weinig zult uithalen omdat zo'n gast daar niet van onder de indruk raakt en misschien al pagina's strafblad heeft. Ik denk dus dat de eventuele "bedreiging" niet persoonlijk zal zijn bedoeld en als jij het ook niet als zodanig hebt opgevat kun je het er bij laten. Ik neem aan dat hij jou al lang vergeten zal zijn. Als ik het waar dan ook bij het verkeerde eind heb zou ik natuurlijk wel aangifte doen.

- GTRene
Macboy becomes Macman

-
jarno trulli
ach ik leef nog en die gast wilde vanochtend iets schikken, en toen ik zei dat hij wist dat ik daar geen uitspraken over mocht doen. misschien kwam het ook omdat ik me rug recht hield en hem gewoon in zijn gezicht netjes verteld heb wat ik van vond en dat ik niets voor hem kwam doen en dat als hij klachten of iets in die trant had maar contact met ons hoofdkantoor op kon nemen omdat ik weigerde om hem ook nog maar enigzins te helpen omdat ik niet gewenst was van zijn manier van handelen. Hij droop toen af en heb hem niet meer terug gezien. Hoop dat droevige figuur niet meer te zien in iedergeval. Zoals altijd, de soep word niet zo heet gegeten als die wordt opgedient. Wel grappig eigenlijk dat je altijd van te voren denkt dat je op een bepaalde manier zal reageren in zo'n situatie en dat je in de praktijk in eerste instantie toch niet zo'n held bent, totdat het jezelf ook erg hoog zit en zoiets hebt van rot op nu kan je het krijgen ook.
-
Metchu
Jarno, blaffende honden bijten niet
heb zat meegemaakt als verkoper in het verleden... tot aan vliegende monitoren aan toe!