De eerste meters in een Tyrell 025
- Mathieu
De eerste meters in een Tyrell 025
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gHdFpZTrOy8&feature=fvst[/youtube]
- Downforce Hans
Re: De eerste meters in een Tyrell 025
Was dat nou die keer dat jij reed Mathieu omdat Jos een beetje bang was om in de regen te rijden?
Wat ik van insiders begreep deed Jos alleen het camera werk en ging hij terwijl jij reed met die blonde dame een kopje koffie drinken,klopt dat
:
Wat ik van insiders begreep deed Jos alleen het camera werk en ging hij terwijl jij reed met die blonde dame een kopje koffie drinken,klopt dat
- Mathieu
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
HEERLIJKE beelden, weet het nog als de dag van gister, die Tyrrell presentatie. Helaas is Ken Tyrrell ook al niet meer onder ons.
Mis dat wel. F1 met een Nederlander als Verstappen was toch altijd fantastisch om te zien. Nu is het ook leuk maar die modepopjes van een Albers en Doornbos hebben nooit dat rauwe talent en de (soms) briljante acties van Jos kunnen benaderen.
Misschien nog 10 jaar wachten en dat we Max dan in actie kunnen zien? Ik hoop het.
Mis dat wel. F1 met een Nederlander als Verstappen was toch altijd fantastisch om te zien. Nu is het ook leuk maar die modepopjes van een Albers en Doornbos hebben nooit dat rauwe talent en de (soms) briljante acties van Jos kunnen benaderen.
Misschien nog 10 jaar wachten en dat we Max dan in actie kunnen zien? Ik hoop het.
-
Marc R
Zij hebben ook nog nooit iemand in elkaar geslagen omdat hij werd ingehaald... 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Ach, liever iemand die niet zo'n PR poppetje is en eens uit de band springtMarc RS4 schreef:Zij hebben ook nog nooit iemand in elkaar geslagen omdat hij werd ingehaald...