Maar een imposante bak is het wel.
Dat een Ferrari 458 maar een halve tel langzamer is, is natuurlijk leuk. Maar in een RS6 Avant kun je wel mooi je hele gezin incl. labrador meenemen, heeft ook wat natuurlijk 8)
Die is toch wel erg duidelijk versneld afgespeeld.Adje ///M3 schreef:ik kom zojuist dit filmpje tegen op internet. Bekende auto van ons, maar dat filmpje (rijgedrag) gaat dus helemaal nergens over....![]()
Alsie niet zo waanzinnig duur was, zekerWouter81 schreef:Is dat niks voor jou Maus, zo'n RS6?
Dat lees ik zo vaak. Kijk een normale personenauto met lekker wat vermogen is natuurlijk sowieso lekker. Maar naast een sportauto zoals de 458 Italia is het een ander verhaal. Alsof die Ferrari eigenaar zich druk zal maken om iemand met een stationwagon die even snel is.Richardt. schreef: Dat een Ferrari 458 maar een halve tel langzamer is, is natuurlijk leuk. Maar in een RS6 Avant kun je wel mooi je hele gezin incl. labrador meenemen, heeft ook wat natuurlijk 8)
Tom schreef:Dan heb je inderdaad wel de tijd om naar je zeikende vrouw en jankende kinderen te luisteren terwijl die hond loopt te stinken in je te dure volkswagen
Hahaha, +1!! (ondanks dat ik terugga naar quattroTom schreef:Geef mij maar een onpraktische Ferrari of Porsche. Lekker die motor laten janken als ie 8000rpm maakt en met geknepen billen in de kuipstoelen de bochten aanvallen. Veel leuker als in je comfi stoel zitten te spelen met je radio terwijl je alleen je poot op het gas hebt, je naar de teller moet kijken om te zien hoe hard je gaat en de quattro en automaat de rest doet. Dan heb je inderdaad wel de tijd om naar je zeikende vrouw en jankende kinderen te luisteren terwijl die hond loopt te stinken in je te dure volkswagen
OMGTom schreef:Dan heb je inderdaad wel de tijd om naar je zeikende vrouw en jankende kinderen te luisteren terwijl die hond loopt te stinken in je te dure volkswagen
Wat 'n dik ding natuurlijk. Maar nog steeds 105k euro 2 jaar oud. Wat heeft zo'n ding nieuw gekost?En je lopt leeg op de(brandstof) kosten....Mark Nauta schreef:Deze 2e hands vind ik erg fraai. Mooie kleur fraaie wielen.
http://link.marktplaats.nl/358496562
Adje ///M3 schreef:2 weken terug in de onderstaande RS6 gereden.
MTM kreeg het niet voor elkaar om er meer uit te krijgen dan 742 PK. Tesamen met wat Recaro's, kooi en keramische remschijven maken dit tot een MTM Clubsport.
Adje ///M3 schreef:ik kom zojuist dit filmpje tegen op internet. Bekende auto van ons, maar dat filmpje (rijgedrag) gaat dus helemaal nergens over....![]()
Robin schreef:Word ik nou 'te oud'of vind ik in dat filmpje dat op de vluchtstrook accellereren en doorlellen toch wat net 'te'aso? Niet dat IK 'zoveel'beter ben in 't verkeer,wil zeker niet de moraalridder uithangen, ik heb vroeger ook veel gezondigd, maar vluchtstroken?
950pk? Lijkt me sterk.
Dan maar graag een eerlijke 458 die 'n halve seconde trager is naar de 200, met 'maar' 570pk.
Ik heb een aantal weken geleden ook mee mogen rijden in de RS6, beleving is nihil in zo`n auto.. Tuurlijk het gaat hard, heeeel hard zelfs, maar het had van mij wel een tikkeltje meer beleving mogen hebben.Jules schreef:beleving is helaas minimaal in zo'n RS6. Ik durf bijna te zeggen dat ik er geen reet aan vind(vorig model RS6 plus idem dito)
Ik zou het in elk geval van m'n leven niet kopen. Maargoed blijkbaar stopt de productie dus al dus het is ook niet heel waarschijnlijk dat ik voor de keuze ga staan![]()
M@rcel schreef:Robin schreef:Word ik nou 'te oud'of vind ik in dat filmpje dat op de vluchtstrook accellereren en doorlellen toch wat net 'te'aso? Niet dat IK 'zoveel'beter ben in 't verkeer,wil zeker niet de moraalridder uithangen, ik heb vroeger ook veel gezondigd, maar vluchtstroken?
950pk? Lijkt me sterk.
Dan maar graag een eerlijke 458 die 'n halve seconde trager is naar de 200, met 'maar' 570pk.
Wat ik altijd zo'n mooie uitspraak vind. "Ik rij Audi omdat het imago van BMW me tegenstaat"
Paupergedrag
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EvdP, krentenbol, mauritsklein, MParallel en 15 gasten