Aangenaam kennis te maken.
Ik ben Nick van der Heijden uit Den Haag.
Ik kijk hier al een tijdje rond en vond het tijd om mij even netjes voor te stellen.
Mijn circuit verleden ligt een jaar of 10 achter me en eindigde met een afgeschreven 3-coupe op de Ring.
Het blijft interessant om te volgen en te zien wat een vlucht het circuit rijden genomen heeft de laatste jaren.
Als ik wel eens kijk hoe druk het op de Ring geworden is...

Ik beperk me nu tot een echte Touristenfahrt als we toevallig eens in de buurt zijn. Dat is tegenwoordig ook al duur zat. 21,-EU

Eind jaren '90 had ik een jaarkaart voor 485,- D-Mark.
Anyhow.
Ik rij nu zelf in een van de laatste (08/01) Audi B5 A4 Avant TDI en mijn meisje heeft een 8L A3 van '97.
De eerste diesel was een Bora, maar met de komst van onze briard Chica was een station toch handiger.
Een goede reden om iets anders te kopen.

De Avant is voorzien van wat chip werk door JD via Jos van JB Autoservice en het gebruikelijke kat en EGR dicht verhaal. Momenteel zit er nog een vaste KW-set onder maar een Inox Variant-1 komt eraan.
In de afgelopen 2 jaar hebben verschillende sets wielen de revue gepasseerd.
De auto werd afgeleverd op 16" Quattro wieltjes met nieuwe Yokodrama W-drive winterbanden.
Eindelijk zomer seizoen en ik begon met 18" RS6. Eigenlijk omdat een set B6 S4 niet te vinden was op dat moment. Met Yokohama Parada Spec.2 bandjes. 2 maanden later jeukt het natuurlijk van de S4 set's. Dussss.....
Helaas stak er in november een uitlaatpot de snelweg over waar ik met 130 vol overheen ging. Resultaat 1 lekke band en 2 kromme wielen waarvan een een flink stuk alu kwijt is. Rijkswaterstaat accepteert geen enkele verantwoordelijkheid en de eigenaar van de uitlaat was reeds vertrokken, dus was het rekening man.Vervroegd de winterbandjes er maar weer onder. In de winter zoeken naar S4 wielen maar helaas niks kunnen vinden voor de zomer weer begon.
Wel was ik tegen een set 2-delig BBS RXII's aangelopen voor schandalig weinig. De wielen konden er een zomer mee door, maar voor winter 2009 had ik een renovatie in gedachte. Helaas is dat project door familieomstandigheden nooit van de grond gekomen. Zodoende ligt hier nog een half uit elkaar wiel. (wie weet trouwens hoe het hart uit een RXII gehaald kan worden. De boutjes zijn los, echter het hart zit muurvast. Zit dit toevallig ge-kit oid. ?)
Uiteraard wel weer op zoek naar een wiel voor zomer '10. Nou had ik, toen ik net de Avant had, in de VS eens een zwarte B5 op de wielen van de Audi A6 4.2 gezien. Op zich al een weinig gezien wiel en helemaal niet onder een A4.
Zeer waarschijnlijk niet ieders "Cup of Tea" maar ik vond het geweldig.
Op de Duitse Ebay kwam ik toevallig een nieuw in doos set van deze wielen tegen voor een nette prijs incl. verzending naar Den Haag. Deze "Pie Plates" zitten er nu net onder met verse 17" Goodyear Eagle F1 Asymmetric's
De auto moet nu wel nog een stukje zakken. Ondanks de KW 35/35 verlaging ziet 'ie er uit als een H. op hoge hakken. Vandaar de planning voor een KW schroefset.
(Jos ik bel je asap!!!

Voor meer autofoto's van vroegahh kan je Hier kijken.

Mfg.
Nick
En gelukkig hebben we de foto's nog 8)
Winter '08
18" RS6
De ECHTE eigenaresse chipt bij Jos zodat ze nog sneller in het bos is.
Toch maar B6 S4
Huilie huilie

BBS RXII
17" A6 "Pie Plates"
En de A3 van de baas.