Natuurgeweld gerelateerde zaken...
- Oof
- Auto: Op zoek naar de volgende
Re: Natuurgeweld gerelateerde zaken...
Wow. Lijkt eerder fotoshop. Wat Erik zegt ik heb daar ook wel is aan gedacht. Al het gas wat bijvoorbeeld in Groningen word weggepompt.
- GTRene
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g219x6Dl ... re=related[/youtube]
rare datum op die video...2007?

rare datum op die video...2007?
- GTRene
die video is misschien van een eerder gat aldaar, anyway deze schijnt van 31-05-2010 te zijn

http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... -city.html

kun je mooi de riolering op aansluiten, voor je dat vol gescheten hebt
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... -city.html
kun je mooi de riolering op aansluiten, voor je dat vol gescheten hebt

- GTRene
jaja ook in Nederland hebben we af en toe wat Natuurgeweld, zoals vandaag welliswaar niet te vergelijken met wat je wel eens op TV ziet maar toch ging het er aardig aan toe.
Kort noodweer in Almelo op 12-07-2010
het begon als een mooie zonnige dag, echter op het nieuws waarschuwden ze dat het snel om kon draaien, ik dacht naar buiten kijkend wat is snel het ziet er mooi uit...
Toen werd het snel donker en begon het te waaien/regenen en stormen en bliksem e.d. een korte duur ff hard en niet lang daarna klaarde het snel weer op.
Kort noodweer in Almelo op 12-07-2010
het begon als een mooie zonnige dag, echter op het nieuws waarschuwden ze dat het snel om kon draaien, ik dacht naar buiten kijkend wat is snel het ziet er mooi uit...
Toen werd het snel donker en begon het te waaien/regenen en stormen en bliksem e.d. een korte duur ff hard en niet lang daarna klaarde het snel weer op.
- Ahmed
Vandaag gaat het weer goed spoken. Duurt niet lang meer voordat het KNMI met een weeralarm komt.

- ADV
Gaat aardig los hier de laatste dagen..
-
Tornado Alley achtige taferelen 12 juli en vandaag hoogstwaarschijnlijk weer...
- Tristan
Wordt hier (Dordrecht) al aardig donker. 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Zit in Schiedam al verwachtingsvol naar buiten te kijken, maar vooralsnog zie ik weinig gebeuren.
Ja, de bewolking neemt toe, maar verder geen donkere wolken of harde wind...
Ja, de bewolking neemt toe, maar verder geen donkere wolken of harde wind...
- pimmetje
Hier in Spijkenisse is het ook al een tijdje donker, maar nog geen actie . Maar volgens buienradar moet hier om 17.50 de hel los barsten, ben benieuwd.
- GTRene
zelfs kans op een kleine tornado....super om te zien, als ie maar niet langs je huisje komt...
-
Bij ons tussen 8 en 9 .. dan gaat het ook losssss
Komt nu wat bewolking aan in de verte...

Komt nu wat bewolking aan in de verte...

- Eric H
- Laurens
Net de eerste lichtflits en licht gerommel hier, voor de zekerheid maar zoveel mogelijk auto's binnen gezet voordat we poffertjes kunnen gaan bakken....
- GTRene
eigenlijk wel gaaf als je zo'n groot regenpak hebt, incl laarzen/broek en grote jas met capuchon....lekker uitwaaien en midden in de storm/regen staan...
maja ik heb helemaal niks van dat hiero...
vroeger wel eens gedaan tijdens een storm
dan waaide het zo hard, als je in de lucht sprong kwam je zeg 5 meter verderop weer neer 
maja ik heb helemaal niks van dat hiero...

vroeger wel eens gedaan tijdens een storm

- Laurens
Valt hier tot nu toe alles mee, en volgens buienradar meeste al gehad.
Bleef bij wat onweer in de verte een flinke regenbui en een beetje wind, maar na alles wat er vooraf over gezegd was viel het erg tegen....
Bleef bij wat onweer in de verte een flinke regenbui en een beetje wind, maar na alles wat er vooraf over gezegd was viel het erg tegen....
- GTRene
de lucht hier is al wel wat veranderd, maar nog niks dreigends/donkers ofzo te zien...
- GTRene
toch op het nieuws moet het echt hard gaan...is al heel wat gebeurd in het zuiden zo te horen...en in slechts een paar uur is het al in het noorden...dus gaat hard?
de lucht hier wordt al wel donkerder...men lamp moet al bijna aan...dus ja der zal wel wat komen, dus ramen dicht
spul vast zetten of opruimen...ze waarschuwen steeds weer....dan zal der wel wat van gebeuren.
de lucht hier wordt al wel donkerder...men lamp moet al bijna aan...dus ja der zal wel wat komen, dus ramen dicht

-
Im limburg waaien er daken van huizen, foto van iemand uit apeldoorn ontvangen met n tornado wolk.. hier waait het momenteel ENORM hard, en onweer komt ook steeds dichterbij...

- Eric H
Hier schijnt de zon gewoon weer.
Beetje regen, beetje onweer, That's all folks !!
Beetje regen, beetje onweer, That's all folks !!
- GTRene
tis nu hier, onweer wat harder waaien en regen maar nog niet zo hard als van de week...we wachten af.
- Kevin20v
Zojuist met naar huis rijden vanuit m'n werk zat ik er natuurlijk middenin, ruitenwissers op de snelste stand en dan alsnog gewoon niets meer zien... Ik had nog geen meter zicht meer buiten de auto, zand- regen- hagelstorm harde wind alles er op en eraan.
Echt absurd, toen ik weer verder kon lagen er weer enkele omgewaaide bomen op de weg, eens kijken of ik de filmpjes van m'n telefoon krijg
Echt absurd, toen ik weer verder kon lagen er weer enkele omgewaaide bomen op de weg, eens kijken of ik de filmpjes van m'n telefoon krijg

- Bert ///M3
Hier in NH is het ook begonnen, vanmiddag nog het water op geweest ivm een kitesurfer die niet meer aan de kant kon komen, was nog geen vuiltje aan de lucht eigenlijk. Nog even de afsluitdijk op en neer gevaren voor een ander gevalletje en we raakten om 18.00 al terug door de regen. Toen was de wind ook al aan het draaien en toenemen dus zal mij benieuwen wat hier vallen gaat.
Laatst gewijzigd door Bert ///M3 op 14 jul 2010, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- pimmetje
Het heeft hier een uurtje geregend, nu schijnt het zonnetje weer gewoon.
- GTRene
tis hier ook zo goed als over...viel enorm mee hier, minder dan laatst...echter het team van RTL4 nieuws zat er midden in...aardig wat schade daaro.
kijk net naar buiten maar zijn toch wat grote takken van de bomen gerukt... had ik niet verwacht...is 40 meter verderop...zou het daar wat harder gewaaid hebben
ik denk dat misschien door die eerdere storm die grote takken al wat verzwakt waren ofzo...
kijk net naar buiten maar zijn toch wat grote takken van de bomen gerukt... had ik niet verwacht...is 40 meter verderop...zou het daar wat harder gewaaid hebben

ik denk dat misschien door die eerdere storm die grote takken al wat verzwakt waren ofzo...