(Sier)Hekwerken
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
(Sier)Hekwerken
Wie o wie heeft ervaring met sierhekwerken.
Ofwel in het plaatsen er van ofwel in het laten plaatsen er van.
Wil me eens orienteren op bedrijven die dit doen en welke praktische oplossingen er mogelijk zijn.
Maar ook als je een sierhekwerk hebt laten plaatsen dan graag je ervaringen hier posten.
( bijvoorbeeld door welk bedrijf laten doen en hoe het gedaan is )
Bij m'n ouders is het een gecompliceerd verhaal, aangezien er een af/oprit in verwerkt moet worden, maar daarnaast ook een doorgang naar een schuur.
Is vrij lastig uit te leggen, wanneer nodig kan ik wel een situatie schets maken..
Ik ben benieuwd.....
Ofwel in het plaatsen er van ofwel in het laten plaatsen er van.
Wil me eens orienteren op bedrijven die dit doen en welke praktische oplossingen er mogelijk zijn.
Maar ook als je een sierhekwerk hebt laten plaatsen dan graag je ervaringen hier posten.
( bijvoorbeeld door welk bedrijf laten doen en hoe het gedaan is )
Bij m'n ouders is het een gecompliceerd verhaal, aangezien er een af/oprit in verwerkt moet worden, maar daarnaast ook een doorgang naar een schuur.
Is vrij lastig uit te leggen, wanneer nodig kan ik wel een situatie schets maken..
Ik ben benieuwd.....
-
Luco
Re: (Sier)Hekwerken
Ik heb mijn hekwerk laten plaatsen door attent uit venlo, was veruit de goedkoopste, is weliswaar gaashekwerk, maar wel met een grote elektrische draaipoort van 6 meter.
Een hek is een hek al zal de keuzxe in sierhekwerk bij de grotere bedrijven een stuk kleiner zijn.
Wel duidelijke afspraken maken.
Heras e.d zijn veel te duur, al het materiaal komt uit dezelfde fabriek.
Een hek is een hek al zal de keuzxe in sierhekwerk bij de grotere bedrijven een stuk kleiner zijn.
Wel duidelijke afspraken maken.
Heras e.d zijn veel te duur, al het materiaal komt uit dezelfde fabriek.
-
Marc R
Echte sierhekwerken worden custom gemaakt,n maat van me deed dat altijd als klus....
Veel projectjes gedaan.
Veel projectjes gedaan.
- Niels
- Auto: Prius+
Vriend van mijn zus werkt in die branche. Het bedrijf zit in Middelstum maar komen door het hele land heen als het moet. Alles is mogelijk maar het blijft maatwerk naar wens van de klant en prijzen die daarbij horen lijkt mij.
- Eric H
@ Marc en Niels :
Hebben jullie eventueel linkjes van websites van die bedrijven ??
Hebben jullie eventueel linkjes van websites van die bedrijven ??
- Niels
- Auto: Prius+
-
Marc R
Die jongen deed het als klus dus geen website 
-
Jomar
Klant van mij levert inrijpoorten en sierhekwerk.
http://www.djs-hekwerken.nl
Sorry dat mijn eerste post spam moest zijn, maar lees hier al lange tijd mee en vond dat ik je deze info toch niet kon onthouden.
Sorry dat mijn eerste post spam moest zijn, maar lees hier al lange tijd mee en vond dat ik je deze info toch niet kon onthouden.
- Eric H
Mij boeit de spam niet.......Jomar schreef:Klant van mij levert inrijpoorten en sierhekwerk.
Heb gelijk even een brochure aangevraagd.........tnks.