Voetbal Algemeen/actueel!
- GTRene
Re: Voetbal WK2010!! FINALE! Nederland-Spanje het dak gaat e
voor die "karate" trap had ik ook rood gegeven...die was echt grof fout en beneden niveau.
we hadden pech bij de doorbraken dat ze er niet in gingen, en sommige dingen werden niet gezien of niet uitgesproken
anyway, we zijn weer heel ver gekomen en Spanje kan het wat beter gebruiken dan wij als je ziet hoe ze (buiten voetbal) er economies? e.d. voor staan...heeft wel niet veel met voetbal te maken maar zo kan je het iets makkelijker los laten
NL komt er wel bovenop, hier in de straat was de oranje versiering ineens weg
volgende keer meer geluk en meer gebruik maken van wat de goede voetballers eigenlijk in huis hebben, al speelden ze over het algemeen goed samen, das ook al heel wat.
we hadden pech bij de doorbraken dat ze er niet in gingen, en sommige dingen werden niet gezien of niet uitgesproken

anyway, we zijn weer heel ver gekomen en Spanje kan het wat beter gebruiken dan wij als je ziet hoe ze (buiten voetbal) er economies? e.d. voor staan...heeft wel niet veel met voetbal te maken maar zo kan je het iets makkelijker los laten

NL komt er wel bovenop, hier in de straat was de oranje versiering ineens weg

volgende keer meer geluk en meer gebruik maken van wat de goede voetballers eigenlijk in huis hebben, al speelden ze over het algemeen goed samen, das ook al heel wat.
-
Re: Nederland heeft terecht verloren POLL
natuurlijk is het de scheids zijn schuld.... je moet toch iemand de schuld geven 

- RVV
Ja terecht verloren.
- Remmie
Ja, want vond het geen voetbal meer maar meer een Free-Fight.
*insert karate/de Jong smiley *

*insert karate/de Jong smiley *

-
Ik heb JA ingevuld omdat ik vind dat Spanje toch meer heeft proberen te voetballen dan Nederland. Helaas een paar onnodige overtredingen die terecht met geel (een enkeling met rood)had moeten worden bestraft) bestraft werden.
Inderdaad de scheids die een paar belangrijke beslissingen zeker niet in ons voordeel hadden beslist. Vooral de corner waarmee we de 120 minuten vol hadden kunnen maken.
Inderdaad de scheids die een paar belangrijke beslissingen zeker niet in ons voordeel hadden beslist. Vooral de corner waarmee we de 120 minuten vol hadden kunnen maken.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik heb voor JA gekozen...
Waarom...??
De ploeg die op het einde van de rit de meeste doelpunten heeft gemaakt is de winnaar.
Tuurlijk, een scheidsrechter kan wel invloed hebben op het verloop van de wedstrijd, maar als je een goede ploeg bent stap je daar overheen en zorg je dat je intilligenter gaat spelen.
En dat is iets wat Nederland heeft nagelaten.
En laten we eerlijk zijn, Nederland heeft het hele toernooi geen ene wedstrijd gespeeld waarin ze 100% overtuigden.
Het was op basis van inzet en niet opgeven dat ze zo ver zijn gekomen, maar Spanje was gisteren vanaf het eerste fluitsignaal de betere partij.
Neemt niet weg dat het natuurlijk wel een prestatie is van Nederland dat ze finale gehaald hebben.
Maar nu niet allemaal gaan janken dat we beroofd zijn van de wereld titiel door externe factoren.
Dat zou niet reeel en eerlijk zijn......
Waarom...??
De ploeg die op het einde van de rit de meeste doelpunten heeft gemaakt is de winnaar.
Tuurlijk, een scheidsrechter kan wel invloed hebben op het verloop van de wedstrijd, maar als je een goede ploeg bent stap je daar overheen en zorg je dat je intilligenter gaat spelen.
En dat is iets wat Nederland heeft nagelaten.
En laten we eerlijk zijn, Nederland heeft het hele toernooi geen ene wedstrijd gespeeld waarin ze 100% overtuigden.
Het was op basis van inzet en niet opgeven dat ze zo ver zijn gekomen, maar Spanje was gisteren vanaf het eerste fluitsignaal de betere partij.
Neemt niet weg dat het natuurlijk wel een prestatie is van Nederland dat ze finale gehaald hebben.
Maar nu niet allemaal gaan janken dat we beroofd zijn van de wereld titiel door externe factoren.
Dat zou niet reeel en eerlijk zijn......
- Ravin ///M
Ja. Ondanks een goeie prestatie, een sterke verdediging en ene ongelooflijk goeie keeper moeten kansen als die van Robben gewoon worden verzilverd.
- Downforce Hans
Inderdaad, terecht verloren 

- JP
Hebben ze verloren dan?
Heb alleen de 1e helft gezien en ik vond het niet om aan te zien. Alsof je alleen maar een bal kan veroveren door een grove overtreding te maken.....
wat een wanvertoning.
2e helft geluisterd naar radio 1, lekker buiten, om aan het begin van de verlenging te gaan slapen. Ik schaamde gewoon voor het vertoonde schopspel waar een miljard mensen getuige van zijn geweest
Heb alleen de 1e helft gezien en ik vond het niet om aan te zien. Alsof je alleen maar een bal kan veroveren door een grove overtreding te maken.....

2e helft geluisterd naar radio 1, lekker buiten, om aan het begin van de verlenging te gaan slapen. Ik schaamde gewoon voor het vertoonde schopspel waar een miljard mensen getuige van zijn geweest
- stefan740
Sterker nog, ze hebben geen enkele wedstrijd eigenlijk leuk/goed voetbal laten zien.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Voetbal is zowiezo kut.

-
Kut scheids 

- Kasteel
Het ligt eraan hoe je terecht bedoelt. Verloren is verloren, maar persoonlijk hadden ze reëel gezien gelijke kansen. Dus terecht verloren nee, net zo min als Spanje terecht had verloren met iets meer geluk aan onze zijde.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Voetbal is en blijft kut, brood en spelen enzo................
Als ze gewonnen hadden dan had ik geen feest gevierd (over al moet tegen woordig "gefeest" worden, OMG ik krijg er braakneigingen van), nu ze hebben verloren heb ik er ook geen verdriet van..............
Het doet me eigenlijk niets, massa psychose, dat is het, daar ben ik van nature allergisch voor.............
Als ze gewonnen hadden dan had ik geen feest gevierd (over al moet tegen woordig "gefeest" worden, OMG ik krijg er braakneigingen van), nu ze hebben verloren heb ik er ook geen verdriet van..............
Het doet me eigenlijk niets, massa psychose, dat is het, daar ben ik van nature allergisch voor.............
- Kasteel
Ben ik overigens de enige die zo'n vieze bijsmaak heeft van Iniesta, was toch wel degene die ik het doelpunt het minste gunde...Kasteel schreef:Het ligt eraan hoe je terecht bedoelt. Verloren is verloren, maar persoonlijk hadden ze reëel gezien gelijke kansen. Dus terecht verloren nee, net zo min als Spanje terecht had verloren met iets meer geluk aan onze zijde.
- RutgerK
Ik vond het trouwens sowieso een relatief belabberd WK. Alle inspanningen ten spijt waren de velden niet van WK niveau en de scheidsrechters waren ook niet topniveau. De wedstrijden waren matig tot slecht en het feit dat Forlan de speler van het toernooi is geworden zegt iets over het algehele niveau. Müller was voor mij veruit de beste voetballer van het toernooi en zijn schorsing heeft veel bijgedragen aan de uitschakeling door Spanje.
Hoewel ik het Soccer City stadion prachtig vind werd ik toch ook wel treurig bij het idee van zo'n enorm stadion na het WK. Zuid-Afrika zit nu met 10 stadions die heel heel heel waarschijnlijk niet rendabel te exploiteren zijn.
Zuid-Afrika is vijf weken lang de speeltijd geweest van de wereld en ik heb de indruk dat Z-A er niets structureel positiefs aan overhoudt.
Afrika heeft niet gestraald en ik kan helaas ook geen Afrikaanse speler noemen die een indruk heeft achter gelaten.
Hoewel ik het Soccer City stadion prachtig vind werd ik toch ook wel treurig bij het idee van zo'n enorm stadion na het WK. Zuid-Afrika zit nu met 10 stadions die heel heel heel waarschijnlijk niet rendabel te exploiteren zijn.
Zuid-Afrika is vijf weken lang de speeltijd geweest van de wereld en ik heb de indruk dat Z-A er niets structureel positiefs aan overhoudt.
Afrika heeft niet gestraald en ik kan helaas ook geen Afrikaanse speler noemen die een indruk heeft achter gelaten.
- daNpy
Klopt, in Z-A staan nu een flink aantal miljoenen kostende stadions die niet afbetaald zijn en nooit meer gebruikt worden... dat noemen we in het Westen "ontwikkelingshulp" 

-
Ik ook... Die vent die had ook het veld uit mogen vliegen wat mij betreft....Kasteel schreef:Ben ik overigens de enige die zo'n vieze bijsmaak heeft van Iniesta, was toch wel degene die ik het doelpunt het minste gunde...Kasteel schreef:Het ligt eraan hoe je terecht bedoelt. Verloren is verloren, maar persoonlijk hadden ze reëel gezien gelijke kansen. Dus terecht verloren nee, net zo min als Spanje terecht had verloren met iets meer geluk aan onze zijde.

-
Je zal nu toch een spaanse seat rijden:)
- wjn
Hij kreeg er ook een gele kaart voorKasteel schreef:Ben ik overigens de enige die zo'n vieze bijsmaak heeft van Iniesta, was toch wel degene die ik het doelpunt het minste gunde...Kasteel schreef:Het ligt eraan hoe je terecht bedoelt. Verloren is verloren, maar persoonlijk hadden ze reëel gezien gelijke kansen. Dus terecht verloren nee, net zo min als Spanje terecht had verloren met iets meer geluk aan onze zijde.

-
Die zullen van mening zijn dat ze terecht verloren hebben.Andre schreef:Je zal nu toch een spaanse seat rijden:)
Wat objectief gezien nog klopt ook...
Andre schreef:Je zal nu toch een spaanse seat rijden:)
Ja Seat wereldkampioen, is voor BMW ook alweer lang geleden he

- Peric
Plus heulveul!romo schreef:Voetbal is en blijft kut, brood en spelen enzo................
-
Oh wacht ik klikte zonder de laatste optie te hebben gelezen op 'JA'.