...nadat ik dit net ontdekte:

Nog een paar in dat rijtje:Martijn Koevoets schreef:Ik kende wel meerdere voorbeelden (McLaren F1 - Bova / Lotus Elan, Invicta - Passat, TVR Grifftith - Vectra), maar deze was nieuw voor mij...
OMG deze kan echt niet!! Soort van corvette-met-tigra-bodykit, omgekeerde wereld dit!Mark Nauta schreef: - Achterlichten Opel Tigra in Callaway C12
En spiegels van de Citroen CXMark Nauta schreef: En Aston Martin had er al een handje van. De Virage gebruikte namelijk de achterlichten van de oude VW Scirocco.
Van de Diablo 6.0 vind ik die koplampen nu juist de grootste verbetering in het Diablo-ontwerp.Mark Nauta schreef:Nog een paar in dat rijtje:Martijn Koevoets schreef:Ik kende wel meerdere voorbeelden (McLaren F1 - Bova / Lotus Elan, Invicta - Passat, TVR Grifftith - Vectra), maar deze was nieuw voor mij...
- Koplampen van de Nissan 300ZX in de Lamborghini Diablo 6.0
- Achterlichten Mondeo in Noble M12
- Achterlichten Opel Tigra in Callaway C12
- Koplampen van de Morgan Aero 8 die komen van de Mini nu, en bij de eerste serie van de New Beetle
En Aston Martin had er al een handje van. De Virage gebruikte namelijk de achterlichten van de oude VW Scirocco.
De Lotus Esprit gebruikte die CX spiegels ook..Niels schreef:En spiegels van de Citroen CXMark Nauta schreef: En Aston Martin had er al een handje van. De Virage gebruikte namelijk de achterlichten van de oude VW Scirocco.
En de Jaguar XJ220 gebruikte de CX spiegels ook...ErikMartijn schreef:De Lotus Esprit gebruikte die CX spiegels ook..Niels schreef:En spiegels van de Citroen CXMark Nauta schreef: En Aston Martin had er al een handje van. De Virage gebruikte namelijk de achterlichten van de oude VW Scirocco.